Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Newsletter nr. 12 / 2009

10 macarale Potain pun umarul la extinderea celui mai mare aeroport al Frantei

10 macarale Potain pun umarul la extinderea celui mai mare aeroport al Frantei Aeroportul International Charles de Gaulle din Paris, cel mai mare aeroport al Frantei si al doilea aeroport din Europa ca trafic de pasagerise afla din nou īn plin process de expansiune.
O flota de 10 macarale turn modulare Potain din gamele Topless si Topkit lucreaza la acest proiect foarte amplu, ce solicita foarte multe resurse atāt din partea Manitowoc, furnizor de macarale Potain, care trebuie sa asigure cu promptitudine activitati de service, suport tehnic si mentenanta pentru o īntreaga flota de macarale, dar si din partea  oficialilor aeroportului care au pastrat īntreg terminalul functional pe tot parcursul lucrarilor.

Proiectul  urmeaza a fi finalizat īn 2012 si īsi propune extinderea cu o suprafata similara a Satelitului 4 al Terminalului 2, care va fi dedicata exclusiv curselor de lunga distanta. Odata cu extinderea Satelitului, se vor renova si caile de transport ale pasagerilor si sistemul de sortare al bagajelor. Īntreaga investitie se ridica la o valoare de 500 milioane de euro si urmareste sa creeze o capacitate de 7,8 milioane pasageri/an la Setelitul S4 si 50 milioane de pasageri/an la īntreg Terminalul 2 al aeroportului.

Flota de 10 macarale Potain care lucreaza la acest proiect este formata din sase macarale MDT368 si patru macarale MD365. Instalarea fiecarei macarale īn parte s-a facut pe parcurs ce constructia a īnaintat si a necesitat o echipa capabila si cu un control deplin asupra santierului care sa aseze fiecare echipament la milimetru.
Cele sase macarale model MDT368 (cel mai mare model de macara din gama MDT) de la Charles de Gaulle au o capacitate de 16 t si lucreaza cu un brat de la 55 la 70 m lungime. Lungimea maxima posibila a bratului la MDT368 este de 75 m, iar īnaltimea la cārlig de 75,6 m.
Potain MD365, cel de-al doilea model de macara turn modulara contractata pentru acest proiect are o raza maxima de bratului de 75 m si o capacitate maxima de 12 t.
Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
PARTENERI