Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Newsletter nr. 12 / 2009

Job Report Liebherr

Liebherr, în arsita verii!

Liebherr, în arsita verii! În fierbintea Câmpie a Baraganului noul cu vechiul încearca sa traiasca împreuna, dar se pare ca încetul cu încetul Europa moderna va sterge ultimele urme de vechi Bizant. La nici 30 de kilometri de Braila, localitatea Viziru este ancorata jumatate în prezent, jumatate în trecut. Prin ea trece Drumul National 21, iar acesta vine acum direct din Autostrada Soarelui, asadar traficul auto este intens, la fel si afacerile de pe marginea drumului. În spate însa, strazile din pamânt si casele cu acoperis plat aduc aminte de apropierea fata de Orient.

Societatea comerciala Tancrad, unul dintre cei mai cunoscuti constructori din sud-estul României, care se bucura de un respect deosebit pe plan local raspunde de cel mai mare proiect de reabilitare rutiera din judet - un drum pe patru benzi cu o lungime totala de 30 kilometri si care va ajuta enorm traficul spre localitatile de la malul Marii Negre, scurtând si distantele pentru transportul comercial din zona. Aici se lucreaza serios, si din acest motiv drumul este închis traficului, constructorul intentionând sa refaca integral infrastructura rutiera, sa dubleze practic latimea drumului, sa realizeze un drum de calitate care sa reziste dincolo de perioada normala de garantie.

Cantitatea de pietris necesara este imensa, la un astfel de drum se estimeaza un necesar de  100.000 mc, 260.000 tone piatra.  Peste 20 de autocamioane 8x4 cara permanent pietrisul adus pe Dunare zilnic de sase barje.
Portofoliul societatii Tancrad s-a îmbogatit în acest an cu un încarcator frontal L550, un excavator pe senile model 926 si un buldozer pe senile model PR724 XL. Acesta din urma, echipat si cu o statie completa de lucru Trimble. Cu un grad de acuratete a lucrului foarte ridicat, buldozerul poate opera pe suprafete mari, asigurând o planeitate perfecta si abateri fata de proiect de câtiva milimetri, totul în regim de lucru automat, gratie statiei de lucru.

Încarcatorul frontal Liebherr L 550 2plus2 reprezinta astfel utilajul cheie al întregului lant de mecanizare, acesta fiind singurul capabil sa aprovizioneze permanent cu materie prima imensul santier. Aici încarcatorul frontal lucreaza sapte zile din sapte, 24 de ore din 24, în unele zile mutând si 2.400 tone de pietris pe schimb. Încarcatorul Liebherr L550 a avut parte si de o scurta perioada de "ucenicie", fiind utilizat la început cu alte încarcatoare mai vechi în incinta statiei de asfalt a grupului Tancrad, o statie ce produce 160 tone de material pe ora.

Excavatorul Liebherr R926 Litronic l-am întâlnit departe de locul de descarcare al pietrisului, lucrând singur pe marginea viitorului drum judetean. Nici acesta nu a avut o viata usoara aici, tinând cont de numarul mare de radacini de copaci, unele mai mari decât un autoturism scoase din pamânt si asezate pe marginea drumului, ca niste monstri preistorici. Excavatorul Liebherr R926 Litronic l-am întâlnit departe de locul de descarcare al pietrisului, lucrând singur pe marginea viitorului drum judetean.
Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
PARTENERI