Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Newsletter nr. 22 / 2010

The Komatsu way!

The Komatsu way! În aprilie producatorul japonez Komatsu a demonstrat înca odata ca este una dintre "superputerile" industriei utilajelor pentru constructii, noutatile si lansarile de la Munchen sustinând acest lucru. Pe o suprafata de 4.300 mp au fost expuse 30 de modele de utilaje, incluzând cele mai noi modele si inovatii tehnologice, dar si pachete complete de servicii post-vânzare si optiuni create pentru a oferi clientilor costuri totale de întretinere si operare reduse.

Pe lânga noul buldozer D65WX-16 si excavatorul PW148-8, excavatorul hibrid PC200-8, expus în premiera în Europa a suscitat interesul vizitatorilor. Modelul PC200-8 a beneficiat la Bauma de o expunere puternica, prin panouri informative si prezentari video care detaliau sistemul hibrid revolutionar Komatsu, ce functioneaza pe principiul reutilizarii energiei rezultate din miscarile de oscilatie a partii rotitoare a excavatorului, primul pas fiind stocarea ei, cu ajutorul condensatorului Komatsu Ultra Capacitor, capabil sa înmagazineze rapid aceasta energie si sa o transmita instantaneu motorului electric.

În timpul testelor, varianta hibrida a excavatorului, PC200LC- 8 a înregistrat un consum de combustibil mai mic cu aproximativ 25-40% comparativ cu varianta diesel a aceluiasi utilaj. Modelul Hybrid PC200LC-8 este echipat cu un motor Komatsu SAA4D107E-1cu supraalimentare, care furnizeaza o putere de 138 CP. Cu o greutate operationala cuprinsa între 19.796 si 21.347 kg, excavatorul are o capacitatea a cupei cuprinsa între 0,5 si 1,2 mc.

Una dintre realizarile importante ale acestui an pentru producatorul Komatsu o constituie noua tehnologie pentru motoarele diesel care corespunde viitoarelor emisii pentru Japonia, America de Nord si Europa. Reglementarile în vigoare sunt foarte stricte în ceea ce priveste emisiile de oxizi de azot si particule, iar conform noilor standarde Tier 4 interim si Tier 4 final, emisiile vor trebui reduse cu pâna la 10 procente sub nivelurile existente în prezent, ceea ce implica dezvoltarea unor tehnologii avansate de catre producatorii motoarelor. Tehnic, pentru reducerea nivelului de oxizi de azot temperatura de ardere trebuie coborâta, ceea ce conduce în majoritatea cazurilor la cresterea cantitatii de particule, de asemenea si consumul de combustibil fiind afectat negativ. De aceea, dezvoltarea noilor motoare impune reducerea simultana a oxizilor de azot si a particulelor eliminate de motor si masurate la nivelul evacuarii, în paralel cu îmbunatatirea consumului de combustibil.
În plus, motoarele pentru utilajele de constructii în special trebuie sa asigure si un cuplu maxim pe o plaja larga de turatii, datorita aplicatiilor foarte solicitante din frontul de lucru.


Anul XII, nr. 141, nov 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
PARTENERI