Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Newsletter nr. 23 / 2010

MK - tehnologia de care avem nevoie

MK - tehnologia de care avem nevoie Istoria Stadionului National începe în anul 1953, atunci când peste 10.000 de oameni au participat la constructia lui, prin munca voluntara. Acesta a rezistat cu bine pâna în anul 2007, atunci când s-a început darâmarea fostelor tribune. Cu o structura bazata pe un deal de pamânt tasat mai mult cu mijloace manuale, peste care a fost turnat beton, Stadionul National a rezistat peste 50 de ani, fiind însa posibila în orice moment o deplasare a valului de pamânt utilizat ca fundatie.
Reconstructia sa a fost hotarâta în luna octombrie a anului 2005, dar decizia finala sa fie luata de abia în anul 2007, atunci când a fost preluat de catre Primaria Municipiului Bucuresti. Pe baza unui acord semnat între PMB si asocierea dintre constructorii Max Boegl - Germania si Astaldi - Italia, s-a stabilit ca stadionul sa fie gata pâna la sfârsitul anului 2010. Noul stadion va avea o capacitate de 54.800 locuri, fiind destinat exclusiv meciurilor de fotbal si rugby.

Constructia stadionului a fost posibila datorita unei flote impresionante de macarale turn, fixe si mobile, macarale pe senile de mare capacitate sau automacarale, unele dintre ele fiind de abia lansate în productie, toate marca Liebherr. Cele 7 macarale turn Liebherr, din care una pe sine au capacitati de ridicare de pâna la 16 t si înaltimi maxime de ridicare de 68 m.

Cea mai noua macara Liebherr - o automacara model MK 100/110 a fost adusa în site-ul din apropierea parcului Lia Manoliu la sfârsitul lunii aprilie. Un produs original Liebherr, aceasta reprezinta un hibrid între o automacara, gratie sistemului de deplasare, pe un sasiu cu 6 axe si suprastructurii de lucru, formata dintr-o macara turn. Extrem de versatila, aceasta se poate monta în numai 17 minute, aducerea ei în pozitie de lucru facându-se automat, ca si secventa de închidere de altfel. Controlul miscarilor de lucru ale macaralei este asigurat fie cu ajutorul unei radiocomenzi, fie din interiorul cabinei macaralei. Cabina macaralei asigura o vizibilitate totala de 360o si se poate lifta pe turnul telescopabil, operatorul putând sa se ridice cu cabina în functie de necesitatile operationale pâna sub bratul macaralei, ce dispune de patru pozitii de lucru: orizontal, la 15o, respectiv 30o si 45o.

Modelele MK sunt independente din punctul de vedere al sursei de energie, deoarece fata de macaralele turn clasice ce trebuie alimentate de la o sursa de energie electrica exterioara, seria MK produsa de catre Liebherr dispune de propriul generator de putere Diesel, suficient de puternic pentru a actiona nu numai macaraua, dar si sistemele de iluminat ale unui santier sau echipamente de lucru de mica mecanizare utilizate în mod normal pe un astfel de santier.
Anul XII, nr. 141, nov 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
PARTENERI