Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Newsletter nr. 24 / 2010

Holleman, un transportator de utilaje de prim rang

Holleman, un transportator de utilaje de prim rang Spectacolul unui transport agabaritic este impresionant, atāt pentru cunoscatori cāt si pentru privitorii de pe strada: un lung cortegiu de masini de īnsotire, girofaruri, politie, o desfasurare de forte unica, fiecare transport de mare tonaj si gabarit fiind irepetabil. "Proiectarea" fiecarui transport presupune o logistica foarte bine pusa la punct, personal de īnalta calificare si o experienta īndelungata. Unul din numele de referinta īn domeniul transporturilor agabaritice la nivel european este Holleman. O firma care de peste 10 ani transporta īn si din Romānia piese speciale, utilaje si repere oricāt de mari si de grele.

Societatea Holleman poate face transporturi de pāna la 315 tone, o masa colosala, daca tinem cont ca un camion normal poate transporta maxim 22 tone sarcina utila.
Din punct de vedere al transportului unor greutati mari problema este rezolvata, firma dispunānd de o īntreaga flota de trailere de mare capacitate special proiectate, echipate si construite de marci de renume precum Goldhofer, Broshuis, Nooteboom sau Faymonville. Īn plus transportul la timp si īn conditii de siguranta maxima a unor produse de mari dimensiuni presupune un personal extrem de bine pregatit.

Īn luna iunie, un transport special a traversat o parte din Romānia, venind din Turcia, din apropierea orasului Izmir, acesta fiind format din doua camioane agabaritice off-road produse de catre firma Caterpillar, destinatia lor intermediara fiind sediul importatorului Bergerat Monnoyeur din apropierea orasului Bucuresti, ulterior urmānd a fi descarcate la clientul final din zona orasului Galati. Transportul celor doua camioane agabaritice a fost spectaculos, desi fiecare dintre ele cāntarea "numai" 35.450 kg. O sarcina absolut normala pentru transportatorul Holleman, lungimea fiecarei masini fiind de 8.740 mm, latimea de 4.751 mm si īnaltimea de 4.093 mm.

Fiecare utilaj a fost transportat pe un trailer marca Goldhofer tip gondola cu gāt detasabil, cu o garda minima la sol de 50 cm, cu sase axe, toate directoare, ansamblul fiind tractat de un camion marca Mercedes Actros 8x4 cu un motor de opt cilindri ce dezvolta 609 CP. De altfel, acest trailer a fost solicitat īn mod deosebit de catre producator, ca raspunzānd cel mai bine cerintelor de transport pentru un camion Caterpillar.
Anul XIII, nr. 146, apr 2018
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Supliment M&U, Aprilie 2018
 
Aprilie 2018

Truck Power, Martie 2018
 
Truck Power, Martie 2018

NEXT AUTO, Februarie 2018
 
NEXT AUTO, Februarie 2018
 




 
PARTENERI