Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Newsletter nr. 24 / 2010

Holleman, un transportator de utilaje de prim rang

Holleman, un transportator de utilaje de prim rang Spectacolul unui transport agabaritic este impresionant, atât pentru cunoscatori cât si pentru privitorii de pe strada: un lung cortegiu de masini de însotire, girofaruri, politie, o desfasurare de forte unica, fiecare transport de mare tonaj si gabarit fiind irepetabil. "Proiectarea" fiecarui transport presupune o logistica foarte bine pusa la punct, personal de înalta calificare si o experienta îndelungata. Unul din numele de referinta în domeniul transporturilor agabaritice la nivel european este Holleman. O firma care de peste 10 ani transporta în si din România piese speciale, utilaje si repere oricât de mari si de grele.

Societatea Holleman poate face transporturi de pâna la 315 tone, o masa colosala, daca tinem cont ca un camion normal poate transporta maxim 22 tone sarcina utila.
Din punct de vedere al transportului unor greutati mari problema este rezolvata, firma dispunând de o întreaga flota de trailere de mare capacitate special proiectate, echipate si construite de marci de renume precum Goldhofer, Broshuis, Nooteboom sau Faymonville. În plus transportul la timp si în conditii de siguranta maxima a unor produse de mari dimensiuni presupune un personal extrem de bine pregatit.

În luna iunie, un transport special a traversat o parte din România, venind din Turcia, din apropierea orasului Izmir, acesta fiind format din doua camioane agabaritice off-road produse de catre firma Caterpillar, destinatia lor intermediara fiind sediul importatorului Bergerat Monnoyeur din apropierea orasului Bucuresti, ulterior urmând a fi descarcate la clientul final din zona orasului Galati. Transportul celor doua camioane agabaritice a fost spectaculos, desi fiecare dintre ele cântarea "numai" 35.450 kg. O sarcina absolut normala pentru transportatorul Holleman, lungimea fiecarei masini fiind de 8.740 mm, latimea de 4.751 mm si înaltimea de 4.093 mm.

Fiecare utilaj a fost transportat pe un trailer marca Goldhofer tip gondola cu gât detasabil, cu o garda minima la sol de 50 cm, cu sase axe, toate directoare, ansamblul fiind tractat de un camion marca Mercedes Actros 8x4 cu un motor de opt cilindri ce dezvolta 609 CP. De altfel, acest trailer a fost solicitat în mod deosebit de catre producator, ca raspunzând cel mai bine cerintelor de transport pentru un camion Caterpillar.
Anul XII, nr. 141, nov 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
PARTENERI