Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Newsletter nr. 30 / 2011

Premiera europeana- Volvo FE Hibrid

Premiera europeana- Volvo FE Hibrid
Dupa ce a efectuat o serie de teste complete în conditii reale de exploatare, Volvo Trucks a început vânzarile de camioane hibrid. În luna iunie, va începe productia în serie limitata a unui numar de aproximativ 100 de camioane hibride. Livrarea catre primii clienti de pe pietele selectate din Europa va avea loc în perioada 2011 - 2013.  
Mai silentioase si mai curate camioanele hibrid pot face economii de combustibil de pâna la 30 % si vor fi utilizate în principal în distributie si salubritate în medii urbane.

Volvo FE Hibrid va fi livrat initial în 13 tari europene, iar pe termen lung vânzarile pot fi extinse si pe alte piete. Camioanele vor fi fabricate în productie de serie limitata, deoarece tehnologia avansata hibrid necesita solutii personalizate de productie. Tehnologia bateriilor este de asemenea, în continua evolutie, ceea ce înseamna ca personalul after-market va trebui pregatit pentru a oferi clientilor serviciile necesare. 

Tehnologia Hibrid este cea mai potrivita pentru traficul urban aglomerat în care numarul de cicluri pornire - oprire este mare. Pentru a asigura un nivelul de calitate si servicii necesar, teste de exploatare au avut loc împreuna cu clienti Volvo începând cu primavara anului 2008. În functie de ciclul de utilizare, Volvo FE Hibrid poate reduce consumul de carburant si emisiile de dioxid de carbon cu 15 - 20 %. În plus, folosind un compactor electric pe camioanele de colectare a gunoiului, se poate economisi pâna la 30 %.

Volvo FE Hibrid este un hibrid paralel, ceea ce înseamna ca energia de la motorul diesel si cea de la motorul electric pot fi utilizate împreuna sau independent una de alta. Sistemul comuta automat între cele doua surse de energie. În cazul în care camionul hibrid este condus în prima treapta de viteza, vehiculul este pus în miscare exclusiv de motorul sau electric, oferind soferului un raspuns prompt si, astfel, manevrabilitate excelenta. Ulterior, atunci când vehiculul accelereaza, motorul diesel si cel electric vor lucra în paralel pentru a optimiza consumul de combustibil.
Mai mult, tehnologia hibrid Volvo este proiectata pentru a recupera cât mai multa energie în timpul frânarii. 

Reîncarcarea din surse externe nu este necesara. Propulsia  electrica reduce, de asemenea, nivelul de zgomot general.
Camionul hibrid Volvo este propulsat de un motor diesel de 7 litri care produce 340 CP si un cuplu motor de 1.300 Nm în aplicatia de colectare a gunoiului, si 300 CP si 1.160 Nm în aplicatiile pentru distributie. Motorul Diesel functioneaza în paralel cu un motor electric de 120 kw. Cel electric primeste energie de la cele mai noi tipuri de baterii litiu-ion. Camioanele hibrid, cu o greutate totala de 26 tone, sunt disponibile cu un contract de leasing care cuprinde un contract complet de întretinere si reparatii.
Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
PARTENERI