Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Newsletter nr. 57 / 2014

„Portocala“ mecanizata si specializata lucreaza in Constanta

„Portocala“ mecanizata si specializata lucreaza in Constanta Portul Constanta este considerat de oficialii europeni si nu numai, al doilea port ca importanta strategico-economica din Europa, dupa portul Rottherdam. Astfel, dezvoltarea infrastructurii si extinderea capacitatii sale reprezinta prioritati zero, ce trebuiesc indeplinite in urmatoarea perioada de timp.

In 2013, statul roman a atribuit una din cele mai mari lucrari de constructii in vederea extinderii digului de larg in portului Constanta, olandezilor de la Van Oord, o companie mamut pe piata constructiilor hidrotehnice. „Portocala“ mecanizata si specializata in dragare, inginerie marina si proiecte offshore (petrol, gaz si eoliene) are 140 de ani de expertiza variata de la proiectare pana la executie fiind implicata in proiecte precum extinderea portului Rotterdam, lucrari de amploare in nordul Rusiei, constructia mai multor ferme eoliene offshore in Marea Nordului totul culminand cu proiectul de constructie insulei artificiale Jumana din Dubai. Compania are in momentul de fata aproximativ 5.000 de angajati raspanditi in intreaga lume avand o flota moderna de peste 100 de nave si alte echipamente specializate. Pe langa lucrarea din port, olandezii au mai castigat si lucrarea strategica de reabilitare si extindere a plajelor litoralului romanesc precum si protectia impotriva eroziunii costiere. Pentru a afla mai multe despre cum se vede piata romaneaca de constructii si ce planuri are compani olandeza in Romania am discutat pe larg cu oficiali acesteia. (Puteti citi continuarea in numarul de martie 2014 al revistei Masini si Utilaje pentru Constructii)
Anul XIII, nr. 144, feb 2018
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Trenchless Romania Noiembrie 2017
 
Trenchless Romania, Noiembrie 2017

NEXT AUTO, Noiembrie 2017
 
NEXT AUTO, Noiembrie 2017

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017
 

 
PARTENERI