Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Newsletter nr. 8 / 2009

Claudio Gariboldi - director general IVECO Romania

Faptul ca economia mondiala inregistreaza o scadere dura dupa multi ani de crestere, nu ar trebui sa reprezinte o surpriza pentru specialistii in economie. Caracterul ciclic al cresterilor si scaderilor este un fapt demonstrat, de peste o suta de ani. Mai mult, unii afirma chiar ca ar putea fi predictibil. Cert este ca viziunea pe termen lung in cazul marilor afaceri nu trebuie sa fie obturata de situatia existenta in prezent. Ce se intampla cu piata autocamioanelor? Incotro se indreapta ea si mai ales, ce impact are actuala recesiune asupra reprezentantelor din Romania si ce masuri pot fi luate pentru a fi depasita cu bine?

Domnul Claudio Gariboldi crede ca marketingul joaca in aceste conditii un rol major, alaturi de acoperirea teritoriala cat mai buna cu statii de service de calitate, sau, mai pe scurt, apropierea de client devine prioritatea zero. Schimbarile ce au avut loc in ultima perioada in cadrul structurii organizatorice a importatorului Iveco Romania, despre noile metode pe care intenşioneaza sa le aplice pentru atragerea de noi clienti, evolutia pietei, abordarea clientilor din Romania, precum si viziunea si preferintele acestor clienti romani cu privire la camioane, sunt prezentate pe larg in cel mai nou numar al revistei Masini siUtilaje.

Astfel, criza financiara reprezinta momentul care va face diferenta intre firme, iar scopul IVECO Romania este acela de a iesi din aceasta perioada de criza mai puternici ca niciodata.

Anul XII, nr. 141, nov 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless Romania, Noiembrie 2017

NEXT AUTO, Noiembrie 2017
 
NEXT AUTO, Noiembrie 2017

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017
 
 
PARTENERI