Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Masini si Utilaje nr. 117

Asteptari mari pentru Romania din partea Case

18.11.2015
Asteptari mari pentru Romania din partea Case
La evenimentul Case Rodeo Paris 2015, desfasurat intre 16-18 octombrie si la care a fost prezent un reprezentant al revistei Masini si Utilaje pentru Constructii, am intalnit pe Giampiero Biglia - Director Marketing CNH Industrial Case Construction si am profitat pentru a afla direct de la dansul parerea sa avizata. Iata raspunsurile sale in cele ce urmeaza:


TEXT: Cornelia ROTARU

Masini si Utilaje: Asadar, Giampiero Biglia,va felicit in primul rand pentru noua pozitie de Marketing Director CNH Industrial, in care atifost numit recent! Spuneti-ne cate ceva despre provocarile noii pozitii.
Giampiero Biglia: Ei bine, eu cred ca suntem in curs de dezvoltare a prezentei in regiune si, desigur, a unei serii de activitati existente pe care le realizam de cativa ani. Consider ca acest eveniment – Case Rodeo - este un exemplu clar de activitate care a fost de succes in trecut. Pastram aceste evenimente care ne dau posibilitatea de a stabili o relatie stransa cu utilizatorii si clientii nostri si, desigur, incercam mereu sa inovam, ceea ce inseamna ca vom incerca sa dezvoltam noi metode de a pastra contactul cu clientii nostri. Anul viitor avem un mare eveniment pentru care ne concentram resursele. Asa ca vrem sa pastram o abordare coerenta a pietei, ceea ce inseamna ca evoluam, pastrand propirul nostru ADN, care ramane acelasi.

Masini si Utilaje: Propun sa discutam despre Europa, Orientul Mijlociu si Africa, aceste trei regiuni. Care sunt principalele caracteristici ale acestor zone distincte, din punct de vedere al oportunitatii de piata?
GB: Sunt diferente enorme intre aceste zone. Desigur, economii ca cele din Orientul Mijlociu si unele tari din Africa sunt mai dependente de factori precum pretul petrolului, care este un factor extern, dar care poate afecta si schimba mediul economic. Regiunea europeana este, desigur, mai stabila, dar chiar si in interiorul Europei avem diferente mari. Avem tari precum Marea Britanie, unde piata continua sa creasca foarte rapid, avem alte tari precum Franta, unde piata este mai lenta, acum abia isi revine, dar avem si tarile mediteraneene, precum Italia si Spania unde industria a scazut foarte mult in ultimii ani, iar acum sunt intr-o tendinta crescatoare. Deci este clar ca avem diferite medii economice in interiorul Europei iar noi adaptam strategiile noastre la conditiile locale.

Masini si Utilaje: Despre regiunea Africa, punctual, cum o puteti caracteriza?
GB: In Africa exista o diversitate, sunt unele piete cum ar fi Africa de Sud, care obiceiuri de achizitie mai aproapiate de cele europene si clientii solicita aceeasi gama de servicii. Apoi aven alte tari care sunt, sa spunem, mai putin similare comportamentului european si unele dintre ele sunt afectate puternic de deciziile politice, care realizeaza adevarate bariere in dezvoltarea lor viitoare. Sau sunt tari care sunt sever afectate pretul petrolului, asadar presiunea creste. Nu exista o imagine omogena, chiar sunt situatii foarte diferite care pot schimba multe in imaginea de ansamblu.

Masini si Utilaje: In ceea ce priveste cele trei regiuni, care sunt principalele obiective de marketing pe termen mediu si lung ale CASE Construction?
GB: Suntem intr-o tendinta crescatoare. Obiectivele noastre pentru viitor este de a consolida si de a creste viteza de dezvoltare, avem obiective ambitioase pe termen mediu si lung. Avem o baza de productie puternica, aici in Europa, dar avem inalta calitate achizitionata si din alte locatii, cum ar fi SUA sau Japonia. Inalta calitate este probabil elementul cheie, la fel si obiectivele noastre pe termen mediu de a fi perceputi ca un partener real pentru clientii nostri. CASE este bine cunoscut pentru apropierea reala de client. Suntem in aceasta afacere din 1842, respectiv 173 ani. Singura modalitate de a supravietui in aceasta industrie atat de mult timp este de a impartasi aceeasi viata de zi cu zi cu cea a clientilor nostri. Cand si daca clientii si-au perceput nevoile, atunci vor cere o solutie pentru provocarile de zi cu zi. Efortul nostru este intotdeauna de a oferi solutii de viitor, solutii simple pentru provocarile reale zilnice.

Masini si Utilaje: Concentrandu-ne pe Europasi mai indeaproape pe Romania, care sunt obiectivele de marketing aici?
GB: Cred ca ce vom face, de exemplu in Romania, este o strategie globala pe care o aplicam impreuna cu partenerul nostru, Titan Machinery. Titan Machinery este cel mai bun partener posibil pentru noi in Romania deoarece impartim aceeasi baza si amandoi avem o viziune centrata pe client.

Masini si Utilaje: Cum vedeti piata din Romania pe harta Europeana?
GB:Sa spunem ca este una dintre acele tari unde vom vedea o schimbare importanta, deoarece exista nevoi pentru proiectele de infrastructura si cred ca poate beneficia de fondurile europene probabil, mai mult decat alte tari. Tendinta in tara este legata de fluxul de fonduri europene. Insa procesul este incetinit de plata cu intarziere a proiectelor. Pe termen lung trendul este unul pozitiv iar Romania este una dintre tarile de la care avem asteptari mari.

Masini si Utilaje: Deci vedeti un viitor luminos pentru noi?
GB: Da, cred ca va fi un viitor mai bun.

Masini si Utilaje: Concentrandu-ne pe motivul pentru care ne-am intalnit azi la finala Case
Rodeo, ati putea sa ne spuneti cate ceva despre istoria Case Rodeo? Cand a inceput si care a fost focus-ul central?
GB: Case Rodeo a inceput in Statele Unite, acum multi ani, in 2007 mai exact si de acolo am facut import in Europa. Asa cum am spus, in multe tari vindem prin intermediul dealerilor sau importatorilor, deci pentru producator este importanta consolidarea relatiei cu clientii. Pentru ca mereu am vrut sa le ascultam nevoile si este unul dintre acele momente cand operatorii si clientii pot vorbi liber. Este un mediu familial, ceea ce inseamna ca pot impartasi opinia lor reala cu privire la produsele noastre, fara nici o bariera formala. Se poate face cercetare de piata si o multime de analize exista mereu o bariera psihologica. In acest caz, oamenii sunt foarte deschisi si isi exprima cu adevarat opinia lor reala. Deci, eu cred ca este un moment foarte important. E o traditie pe care vrem sa o pastram si in viitor.

Masini si Utilaje: Pe care echipa pariati astazila Case Rodeo?
GB: Va castiga cel mai bun, atat pot sa iti spun. :)
Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI