Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Masini si Utilaje nr. 131

Excavator YANMAR - B7 Sigma-6

31.01.2017
Excavator YANMAR - B7 Sigma-6
YANMAR CONSTRUCTION EQUIPMENT EUROPE S.A.S. a lansat in 2016 cel mai compact excavator din clasa echipamentelor de 8 tone de pe piata - B7 Sigma-6, cu o raza de rotire completa de 1320 mm, cu 34% mai mica decat a al tor utilaje cu brat articulat; acesta ofera posibilitatea oper atorului de a se roti la 360 o intr-un culoar de tr afic ingust de 2,7 metri.

Cu o raza de rotire ultra redusa, intreg echipamentul se roteste complet in interiorul gabaritului senilelor, ceea ce il face perfect pentru lucrul in zone urbane la: conducte, cabluri, drumuri; poate sapa intr-o directie dupa care este posibila rotirea la 180o pentru incarcarea materialului in camion (fara ca nici macar cupa sa depaseasca gabaritul senilelor).

Nu trebuie sa uitam ca Yanmar este inventatorul sistemului ZTS (Zero Tail Swing), adica in timpul rotirii cabinei nici o parte a excavatorului nu depaseste senilele, permitand posibilitatea lucrului in spatii foarte inguste, langa pereti; neexistand „unghi mort”, operatorul are vizibilitate maxima, ceea ce duce la cresterea sigurantei si a productivitatii, precum si la posibilitatea lucrului pe drumuri fara blocarea circulatiei pe ambele sensuri.


Concept brat unic

Noul excavator B7 Sigma-6, cu bratul articulat in 3 puncte este fara indoiala cea mai evoluata solutie in materie de excavare in spatii foarte inguste, santuri (strabatute transversal de tevi, cabluri etc.), constructia speciala a bratului conferindu-i o excelenta mobilitate ce nu poate fi asigurata de oricare alt excavator articulat in 1-2 puncte.

Bratul este usor, din otel puternic rezistent la intindere, foarte elastic (de 1,5 ori mai puternic decat otelul obisnuit), ceea ce-l face sa aiba o mai buna stabilitate si ii creste puterea de ridicare.
Cilindrul de actionare a bratului superior este bine protejat, fara sa iasa in exterior, asa cum se intampla la majoritatea excavatoarelor. Datorita cinematicii sale, noul brat combina o inaltime mare de descarcare cu o adancime mare de excavare.

Bratul acestui excavator are o serie de avantaje:

Atunci cand se lucreaza in santuri inguste, al doilea segment al bratului nu va lovi in sistemul de sustinere al peretilor, rezultand astfel o adancime mai mare de excavare si o mai buna posibilitate de a extrage pamantul de pe fundul santului. Prin marea mobilitate a bratului, excavatorul devine foarte eficient in excavatiile pe sub obstacole (distantiere a peretilor de sustinere, conducte dispuse transversal in santuri etc.); bratul poate fi intins inainte, deasupra santului intre senilele excavatorului, pe sub obstacole.

Productivitate crescuta la incarcarea camioanelor cu pamant: cupa poate incepe incarcarea camionului din capatul dinspre cabina, fara a mai fi necesara, pe parcursul procesului de incarcare, mutarea din loc a camionului, pana la umplerea integrala. Utilajul prezinta o eficienta maxima in lucrul la inaltime, in demolari.


Cabina

Noul model aduce schimbari radicale: spatiul din cabina destinat operatorului a crescut cu 40% iar nivelul de zgomot a fost redus cu 7dB, ajungand la 73 dB. Interiorul cabinei a fost complet reproiectat si amenajat cu multa grija, tinand cont de faptul ca un impact direct asupra productivitatii il are confortul operatorului. Scaunul cu suspensie de aer este standard si poate sa fie ajustat singur sau simultan cu console, ca la excavatoarele mari.

Acest lucru permite operatorului sa-si gaseasca o pozitie optima de lucru. Cabina este ventilata si incalzita, dotata cu interfata LCD, aer conditionat, 2 leduri luminoase de interior si stergatoare de parbriz, dezaburitor. Aceasta ofera o vizibilitate maxima pentru operator, scaun reglabil cu suspensie pneumatica, lumini de lucru integrate in brat, radio cu conexiune USB, 5 oglinzi care permit operatorului sa controleze vizual intreaga arie de lucru din pozitia sa, alarma, pompa electric de alimentare, trusa scule, decalimetru, manual de operare si piese.


Interfata digital


B7 Sigma-6 este echipat cu cel mai nou model de interfata digitala care informeaza operatorul in timp real despre starea masinii sale. Perfect integrat in partea dreapta a consolei, ecranul de 3.3" ofera o vizibilitate excelenta. Interfata furnizeaza informatii prin intermediul lampii cu LED-uri, sau indicatii despre elemente importante, cum ar fi consumul de combustibil, nivelul combustibilului, indicator pentru temperatura lichidului de racire etc.

Interfata avertizeaza clientul despre intervalele de revizii si mentenanta, ajutandu-l sa le programeze din timp. Interfata functioneaza, de asemenea, ca un instrument de diagnosticare in cazul aparitiei unei defectiuni, prin trimiterea unui cod de eroare si unei pictograme. Masina este prevazuta cu un mod economic de lucru iar functia de auto-relanti este in configuratia standard.

Excavatorul este prevazut cu senile VICTAS, sistem patentat de YANMAR, care consta in marirea suprafetei de sprijin prin cresterea amprentei senilelor si folosirea senilelor asimetrice ceea ce duce la marirea stabilitatii laterale, cresterea capacitatii de ridicare concomitent cu reducerea deteriorii solului si a senilelor si la o deplasare silentioasa.

Circuitul hidraulic este de tip VIPPS (Vio Progressive 3 Pumps System) in variant standard, circuitul hidraulic este echipat cu pompa cu piston cu debit variabil, pompa cu roti dintate, si valva de control directional, imbunatatind astfel viteza de lucru datorita capacitatilor cumulative ale pompei, asigurand functionarea lina a utilajului si efectuarea simultana a tuturor operatiilor, chiar si in timpul mersului.

De asemenea sistemul hidraulic performant cu care este echipat utilajul face posibila deplasarea utilajului in linie perfect dreapta, chiar daca concomitent se fac diverse operatii precum si scaderea consumului de carburant.


Motor YANMAR performant

B7 Sigma-6 beneficiaza de cel mai avansat motor ca si tehnologie dintre motoarele industriale diesel. Cu o putere de 56,9 CP, noul motor este echipat cu injectie directa pentru a crea putere de ardere curata. Acesta are un control complet electronic, ceea ce confer excavatorului B7 Sigma-6 posibilitatea unui control total inteligent asupra motorului.

Este de asemenea echipat cu un sistem de rampa comuna pentru a permite controlul fin al injectiei de carburant. Motorul Yanmar este deja pe deplin compatibil cu standardele UE, etapa V, ceea ce inseamna ca motorul are o emisie de noxe mult mai scazuta comparativ cu cea ceruta pe piata europeana in prezent.


Distribuit in Romania prin
S.C. MEM IMPEX S.R.L.
Strada Bucuresti nr. 238,
Magurele, judetul Ilfov
Telefon: 0214109920, 0214112867
Fax: 0372877885
E-Mail: office@memimpex.ro;
www.memimpex.ro
Anul XII, nr. 141, nov 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI