Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Masini si Utilaje nr. 134

Cu noile incarcatoare pe pneuri CASE, din Seria G, operatorul dispune acum de un confort inedit

07.06.2017
Cu noile incarcatoare pe pneuri CASE, din Seria G, operatorul dispune acum de un confort inedit
Un revolutionar design al parbrizului si o insonorizare de exceptie a cabinei operatorului

Dupa targul international SaMoTer 2017, unde au fost expuse cateva dintre modele, la inceputul celei de a treia decade a lunii martie, la Torino, Italia, CASE Construction Equipment (CASE CE) si-a prezentat toate cele sapte modele din noua Serie G de incarcatoare pe pneuri.

Seria G iese in evidenta prin nivelul ridicat de confort oferit operatorului, mult superior precedentelor serii, la care se adauga productivitatea si eficienta energetica, deja dovedite, ale masinilor CASE. Tuturor celor sapte modele din Seria G le sunt caracteristice urmatoarele avantaje:
• Vizibilitate superioara gratie unui parbriz de exceptie, de mari dimensiuni;
• Imbunatatirea confortului operatorului in timpul lucrului, datorata unei interfete de comanda si control de calitate superioara, consolei montata pe scaun si noului joystick pentru comanda directiei, cu caracteristici de sensibilitate proportionala in functie de viteza masinii ce poate fi parametrizata, lent/medie/rapida;
• Productivitatea maxima, datorata sarcinii utile superioare in raport cu masa operationala;
• Cabina presurizata, prevazuta cu filtre HEPA si, optional, cu filtre cu carbon activ;
• Protectie suplimentara impotriva folosirii neautorizate a masinii, prin folosirea unui cod pentru pornirea motorului;
• O noua schema de culori CASE CE, mai stralucitoare.



Pentru cele sapte modele de incarcatoare pe pneuri din noua Serie G, CASE CE a dezvoltat cea mai silentioasa si mai confortabila cabina de pe piata. Noile masini asigura operatorilor un mediu de lucru perfect, cu cele mai ridicate niveluri de vizibilitate si de control posibile, totul pentru a spori productivitatea muncii.

O cabina revolutionara cu parbriz panoramic

Cabina incarcatorului pe pneuri joaca un rol crucial in activitatea cotidiana a operatorului. Fiecare operator isi petrece o mare parte din ziua de lucru in cabina masinii, fapt pentru care, asigurarea unui confort optim in timpul operarii masinii reprezinta un factor de productivitate esential. In anii ce au urmat lui 1958, CASE CE nu a incetat sa inoveze in acest domeniu.

Designul cabinelor modelelor Seriei G nu s-a abatut de la aceasta regula si, in plus, el a fost adus la un nivel cu adevarat remarcabil, oferind numeroase imbunatatiri: parbriz panoramic, interfata de control cu display de 8´´, scaun cu suspensie activa si consola de de comanda reglabila, functii automatizate pentru reglajul cupei, comenzi reactive si usor de utilizat, conectivitate hands-free pentru telefonul mobil etc.

Mostenitoare ale celebrelor incarcatoare pe pneuri din seria F, recunoscute deja pentru vizibilitatea asigurata de parbrizul format din trei bucati, ce incepe de la podeaua cabinei, masinile din Seria G sunt acum prevazute cu un parbriz curb, la fel de inalt dar, de asta data, dintr-o bucata, care asigura o vizibilitate perfecta in toate directiile. Pe de alta parte, modelele din Seria G sunt prevazute cu o capota motor mai ingusta, un geam spate cu rezistente electrice incorporate si numeroase oglinzi retrovizoare interioare si exterioare, inclusiv cu camp larg de vizibilitate, care, alaturi de parbrizul dintr-o bucata si geamurile laterale pana la podeaua cabine, asigura o vizibilitate de jur imprejur cum nu a mai fost atinsa pana acum de vreun alt incarcator pe pneuri cu cabina. Lampile cu tehnologie LED contribuie substantial la ameliorarea vizibilitatii pe timp de noapte.

Insonorizare superioara si ameliorarea calitatii aerului
In interiorul cabinelor, nivelul sonor este inferior cu 2 dB(A) celui asigurat la generatiile precedente de masini. La modelele de la 521G la 821G, nivelul sonor masurat la urechile operatorului este de 68dB(A), iar la modelele de la 921G la 1121G, de 69 dB(A). Aceste valori ale nivelului acustic reprezinta un nou record pentru incarcatoarele pe pneuri CASE! In plus, cabinele fiind foarte bine etansate, sunt echipate cu sisteme de filtrare a aerului exterior si cu sistem de recirculare a aerului din interior. Schimbarea filtrelor se face la un interval mai lung de timp decat la modelele din seriile precedente. Totodata, pentru conditii foarte grele de lucru, filtre de carbon activ sunt disponibile optional.

Interfata high-tech intre om si masina

Facil de utilizat, interfata de comanda a incarcatoarelor pe pneuri din Seria G imbunatateste controlul si productivitatea masinii. Ceea ce se afiseaza pe displayul de 8´´ in culori, cu iluminare din spate, este usor de citit, indiferent de conditiile de iluminare exterioare, si ofera o navigare intuitiva printre informatiile si setarile masinii. La nevoie, displayul poate fi folosit ca monitor pentru transmiterea de largi imagini de la camera video din spatele masinii.

A fost adaugat un nou bloc de comanda a cupei, astfel incat sa se poata regla si seta functiile automatizate din interiorul cabinei. Consola montata pe scaun este in intregime reglabila. Ea cuprinde o cotiera larga si un joystick ergonomic, cu comenzi hidro-electrice care, asociate cu suspensia activa a scaunului, asigura un control perfect al operatiunilor, oricare ar fi conditiile de lucru.

Daca se opteaza pentru controlul directiei cu ajutorul joystick-ului, operatorul are la dispozitie doua asemenea comenzi, de aceeasi inaltime, dispuse de o parte si de alta a scaunului. Aceasta optiune asigura si posibilitatea ajustarii sensibilitatii de lucru in functie de viteza, fiind disponibile trei setari pentru adaptarea masinii la diverse cerinte de operare sau conditii de santier.

Se poate raspunde oricand si in siguranta la telefon in timpul lucrului, gratie microfonului integrat, combinat cu o conexiune Bluetooth si o functie de raspuns automat. Pentru confortul operatorului sunt disponibile multe si diverse compartimente de depozitare, pentru documente si obiecte personale, chiar si un minifrigider, optional.



Un sistem de tractiune cu o eficienta dovedita

Toate masinile din Seria G sunt echipate cu motoare diesel conforme cu prescriptiile antipoluare impuse de normele europene UE Stage IV sau americane US EP A Tier IVF. Aceste cerinte sunt indeplinite fara ca in sistemul de evacuare sa fie prevazute un filtru de particule (DPF) sau un sistem de recirculare a gazelor de evacuare (EGR). Sistemul de post tratare a gazelor de evacuare Hi-eSCR, de la FTP Industrial, utilizeaza mai putine componente pentru respectarea normelor de emisii poluante.

Astfel, compartimentul motor este si mai compact, iar costurile de exploatare sunt sensibil mai reduse pentru utilizatori. Principalele componente sunt furnizate de constructori europeni, iar masinile sunt asamblate in Europa. Pe masinile din noua Serie G este montat in continuare binecunoscutul cub de racire CASE, amplasat central, in fata motorului, pentru a asigura imbacsirea minima a celulelor radiatoarelor si o eficienta maxima de racire, precum si o distributie optima a greutatii masinii pe axe. Optimizarea distributiei greutatii operationale pe axe a contribuit in mod hotarator la sporirea sarcinii utile si la stabilitatea masinii.

Incarcatoarele pe pneuri din noua Serie G utilizeaza aceleasi transmisii performante 4 x 4 pe care CASE le-a instalat pe renumitele modele din Seria F si care ofera un consum de combustibil mai scazut si cicluri de lucru mai scurte. Axele «heavy-duty» CASE, echipate cu frane multi-disc umede, in baie de ulei, au diferentiale deschise pentru reducerea frecarilor, dar, optional, pot fi echipate cu un sistem automat de blocare integrala, care asigura o forta de tractiune maxima pentru o uzura redusa a pneurilor.

O noua paleta de culori, mai moderna

Pe modelele din Seria G sunt afisate noile culori CASE CE, prezente acum pe toate produsele sale. Noua paleta de culori a fost aleasa pentru a sublinia valorile brandului CASE. „Am ales sa urmam tendintele brandului nostru, cu culori inchise la nivelul rotilor si la partile inferioare ale sasiului, si o culoare puternic, ca a cuprului, pentru a sublinia sentimentul de putere”, a declarat David Wilkie, directorul Centrului Industrial de Design al CNH. „Am muncit foarte mult la grafica, prin alegerea unor imagini 2D foarte indraznete, usor de vizualizat si clare, care sa inspire o senzatie de lumina si un finisaj reflectoriznt, care sa fie vizibil si noaptea.”
Anul XII, nr. 138, aug 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 

PARTENERI