Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Masini si Utilaje nr. 134

STZ-VP (285) - Un nou membru, mai robust, se adauga familiei de semiremorci Goldhofer cu gat de lebada, boghiuri fata – spate si platforma extra-coborata

24.04.2017
STZ-VP (285) - Un nou membru, mai robust, se adauga familiei de semiremorci Goldhofer cu gat de lebada, boghiuri fata – spate si platforma extra-coborata
Inceputul anului 2017 a reprezentat pentru compania Goldhofer , bine cunoscuta si apreciata la nivel mondial pentru productia de v ehicule tractate pentru transporturi agabaritice, ocazia de a lansa noi produse speciale des tinate pietelor americane si europene. Pentru piata europeana, la targul international «Transport - Herning», ce sa desfasurat la sfarsitul lunii martie in Danemarca, a fos t prezentata in premier a mondiala semiremorca cu platforma e xtra-coborata STZ-VP (285).

Gama STZ-VP cuprinde semiremorci pentru transport agabaritic cu platforma extra-coborata, cu gat de lebada detasabil, boghiuri fata cu 2 – 3 axe si boghiuri spate cu 2 – 5 axe, distanta intre axe fiind de 1.350 mm. Boghiurile robuste sunt echipate cu axe independente pendulare (cu component BPW), prevazute cu suspensie hidraulica Neumeister care asigura o dezbatere a rotii de pana la 600 mm, ceea ce asigura o distributie optima a sarcinii pe toate anvelopele si faciliteaza deplasarea pe suprafete de teren cu denivelari pronuntate, cu platforma la orizontala si fara a se pierde contactul cu solul. Boghiurilor li se pot atasa diferite tipuri de platform specializate pentru transportul unei diversitati de marfuri agabaritice, cu o inaltime, in sectiune transversala, cuprinsa intre 220 si 350 mm. Axele sunt directoare si asigura un unghi de bracare de pana la 650. Ele sunt echipate cu anvelope 245/70 R 17,5 si pot suporta o sarcina de pana la 12 tone, in conditiile in care viteza maxima de deplasare este de 80 km/h.

Noul model din gama, STZ-VP (285), pastreaza excelentele caracteristicile tehnice dovedite de celelalte modele din gama si mult appreciate de transportatorii de marfuri agabaritice. In schimb, performantele sale de transport sunt mult superioare, deoarece la aceasta versiune axele sunt echipate cu anvelope 285/70 R 19,5 (latimea anvelopelor indicand numele versiunii), care au o capacitate portanta superioara, astfel incat sarcina tehnica maxim admisa pe axa este acum de 16 tone, in conditiile in care profilul optimizat al noii platforme de transport, mult mai robuste, asigura un moment incovoietor foarte mare, chiar daca are o inaltime de doar 200 mm – cel mai subtire de pe piata.

Experienta specialistilor de la Goldhofer in materie de proiectare a vehiculelor pentru transportul de marfuri agabaritice este elocvent reflectata de noul model de semiremorca cu platforma extra-coborata STZ-VP (285), cu a sa capacitate de transport superior mai ridicata (+ 22%), inclusiv o sarcina de pana la 52 tone distribuita pe saua vehiculului tractor (pana la 46 tone la celelalte variante din gama), si o manevrabilitate exceptionala. Totodata, o serie de component au fost reproiectate (rulmenti cu role conice, rulmenti cu bile capsulati etc.), cu scopul de a spori durata de viata si de a mentine costurile de exploatare si de intretinere la valori scazute, chiar si in cele mai solicitante conditii de operare, in acord cu cerintele transportatorilor in ceea ce priveste intervalele de intretinere si numarul de kilometric parcursi.

STZ-VP (285) se dovedeste cu adevarat multifunctional, chiar si pe cai rutiere dificile, in conditiile in care gatul de lebada se poate utiliza cu sau fara boghiu fata si exista optiunea de a-l combina cu boghiuri fata din gama MPA-K (axa MacPherson) si boghiuri spate din gama THP (module "heavy-duty"). In plus, compania Goldhofer dispune de o retea de service la nivel mondial, cu o promptitudine si o disponibilitate de piese OEM fara egal. Achizitionarea unei semiremorci cu platforma extra-coborata Goldhofer STZ-VP (285), cu al ei design modular si posibilitatea de a efectua aproape orice transport competitiv, se dovedeste o investitie de viitor pentru flota oricarui transportator de marfuri agabaritice.
Anul XII, nr. 139, sep 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 

PARTENERI