Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Masini si Utilaje nr. 140

CommaTECH - Importator de piese alternative

26.10.2017
CommaTECH - Importator de piese alternative
CommaTECH SRL Romania este unul dintre principalii importatori de piese de schimb alternative pentru utilaje de constructii.

Una dintre cele mai costisitoare reparatii la un utilaj cu senile este cea a transmisiei finale.
Intrucat de cele mai multe ori defectiunea recidiva dupa un scurt interval de timp Commatech a cautat o solutie care sa dea siguranta clientului. Solutia a venit de la Grupul EATON SUA. Acestia produc reductii finale complete pentru excavatoare si miniexcavatoare. Reductia finala include atat transmisia finala cat si hidromotorul de mars. Inlocuirea completa costa aproape la fel cat o reparatie partiala dar exclude riscul unor defecte ascunse.

Pentru a preveni astfel de defectiuni Commatech face proprietarilor de utilaje urmatoarele recomandari:

1. Efectuati schimbul de ulei si a filtrului in intervalul de timp recomandat de producator.
2. Folositi norma de ulei recomandata de producator.
3. Verificati periodic nivelul uleiului in instalatie.
4. Evitati deplasarea utilajului pe senile pe distante lungi. Cand deplasati utilajul pe senile evitati sa folositi viteza maxima.
5. Reglati intinderea senilei periodic. Nu folositi utilajul cu senile prea intinse dar nici prea largi. Ne puteti telefona oricand pentru a va informa care este intinderea corecta pentru utilajul Dvs.
6. Nu folositi utilajul cu senile, role sau sprocketi aflti in stare avansata de uzura.

Exista cateva simptome care anticipeaza defectiunea transmisiei finale.
Observandu-le din timp puteti lua singuri masuri pentru a evita o reparatie costisitoare.

1. Scurgerile de ulei semnaleaza:
- deformarea capacului sau a carcasei transmisiei finale
- deteriorarea sau imbatranirea garniturii
- acumularea de presiune in cutia de transmisie finala de motor sau probleme externe

2.Nivelul de ulei al transmisiei finale este prea mare semnaleaza faptul ca uleiul hidraulic se scurge din motor in transmisia finala.Exista doua cauze posibile:
- garnitura sau rulmentii axului motorului sunt uzati
- este o presiune excesiva in carcasa motorului

3. Daca transmisia face zgomot excesiv:
- este insuficient ulei in transmisia finala
- rulmentii sau pinioanele sunt uzate

4. Daca transmisia vibreaza excesiv:
- verificati daca nu este un sprocket slabit

5. Daca carcasa se incalzeste excesiv este posibil sa:
- aveti nivelul uleiului scazut
- rulmentii sunt uzati si trebuiesc inlocuiti
- frana nu se elibereaza in mod corespunzator - verificati presiunea de actionare a franei si garniturile pistonului de frana
- uleiul hidraulic este excesiv de fierbinte - verificati racitorul de ulei si sistemul hidraulic

6. Daca utilajul nu urca pe suprafete abrupte sau pante, sau se intoarce pe o parte este posibil ca:
- presiunea hidraulica este scazuta
- frictiune externa este ridicata - verificati intinderea lantului si uzura caii de rulare

Speram ca aceste cateva ponturi sa va ajute sa nu ajungeti la inlocuirea transmisiei finale.


Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI