Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Masini si Utilaje nr. 140

Sub sloganul "Excelenta pura", DAF lanseaza noua gama de camioane pe pista autodromului Academiei Titi Aur

17.11.2017
Sub sloganul
In data de 19 septembrie, am participat la un important eveniment organizat de EVW Holding, cu ocazia lansarii noii game de camioane XF si CF, model 2017. Evenimentul a avut loc pe pista autodromului Academiei Titi Aur situata la iesirea din localitatea Crevedia.

Grupul EVW Holding, cu o experienta de peste 25 de ani pe piata din Romania, a prezentat noile camioane sub o deviza noua si care vorbeste de la sine despre filosofia grupului de a scoate in evidenta in mod rafinat calitatile exceptionale ale acestor noi modele din gama.
Aceasta noua gama de camioane de la DAF, a venit cu imbunatatiri evidente la nivel de eficienta sau confort, avand un consum de combustibil cu 7% mai mic, 100 kg in plus de incarcatura utila si 200.000 de km interval de revizie.

Accentul se pune pe reducerea uzurii motorului, pe fiabilitate si pe maximizarea timpilor de exploatare. Pentru modelul LF s-au introdus configuratii de vehicule rigide cu 2,3 si 4 axe, care completeaza oferta de vehicule comerciale existenta. Ne-am retras pentru cateva momente pentru a discuta cu Stefan Vaju, CEO al grupului EVW Holding care ne-a oferit mai multe informatii despre lansare si despre directiile de dezvoltare ale companiei.

Masini si Utilaje: Care este strategia companiei pentru urmatorii ani?
Stefan Vaju: Avem foarte clar setata o tinta pana in 2020 sa ajungem la o cota de piata pe DAF de 20%, insa ne intereseaza ca si strategie sa intram si pe alte segmente si anume in constructii, in agrobusiness, in farma. Incepem sa fim mai atenti la  nevoile clientilor si vrem sa ne asiguram ca deciziile pe care le iau ei in procesul de achizitie a unui camion sunt in concordanta cu nevoile lor reale vizavi de costuri, aceasta e principala noastra tinta din perspectiva comerciala.
Transportul va ramane in permanenta una din verigile esentiale, indiferent ca vorbim de agrobusiness, farma, retail, servicii, economie circulara.
Pentru segmentul de constructii venim cu cele doua modele si vor mai fi cateva modele noi. Depinde de constructor ce strategie are si daca ne uitam la ce se va intampla in Romania in zona de constructii si anume la infrastructura si pe langa, partea de licitatii, felul in care se vor organiza licitatiile si putem vedea si noi cat de competitivi suntem in ceea ce priveste produsul pe care il oferim si astfel putem sa ne setam niste tinte mai inalte.
In momentul acesta suntem destul de optimisti, ne uitam cu atentie in zona de constructii, dar repet, in partea de rezidential lucrurile nu stau bine, avem o crestere relativa, dar nu ne intereseaza sa alocam resurse, timp si energie intr-o piata volatila.

Masini si Utilaje: Daca vorbim de deciziile de achizitii, principalele modalitati sunt pe partea de leasing?
Stefan Vaju: Foarte multe persoane incep sa se indrepte spre leasingurile operationale, inclusiv noi cu partenerii nostri, am inceput un proiect pe partea de finantare cu cei de la Paccar. Avem deja un client care care a semnat contractul pe partea de finantare si exista un pachet de finantare „in house”
Oferim clientilor o paleta larga din punct de vedere al finantarii, iar in acelasi timp, tinta noastra, ca si consultanti.
Vrem sa ne asiguram ca acele calcule pe care clientul le face sa fie corecte, aici e cea mai mare provocare a multora.


Masini si Utilaje: Ca o viziune generala pe toate segmentele s-au inregistrat cresteri fata de anul trecut?
Stefan Vaju: Anul acesta am inregistrat o scadere, nu am incercat sa fac niste calcule, dar cu siguranta daca o voi face, vom vedea ca exista o ciclicitate care e legata de turnover-ul masinilor in flotelor sau de evolutia PIB-ului in tarile respective.
E putin paradoxal ca Romania merge foarte bine economic, indicatorii, pe care in general constructorii de masini ii iau in calcul tin de constructii, de increderea consumatorului sau de evolutia PIB-ului.
Anul XII, nr. 141, nov 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless Romania, Noiembrie 2017

NEXT AUTO, Noiembrie 2017
 
NEXT AUTO, Noiembrie 2017

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017
 
 
 

PARTENERI