Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Prezentare de marca

Carnehl – tinerete fara batranete

09.06.2008
Ruxandra Horhogea
Carnehl – tinerete fara batranete
Desi o societate relativ noua pe piata romaneasca a vehiculelor pentru constructii, H Trailers are experienta in domeniul comercializarii suprastructurilor si semiremorcilor basculante, activitatea sa incepand in anul 2006 prin vanzarea semiremorcilor cu prelata marca Humbaur, destinate transportului de marfuri generale.
Preluarea reprezentantei Carnehl pentru Romania a constituit marea provocare, H Trailers specializandu-se suta la suta in comercializarea si asigurarea serviciilor after-market pentru suprastructurile si remorcile basculabile Carnehl.

Aceasta marca este cunoscuta pe piata din Romania, mai ales datorita rezistentei deosebite in conditiile lucrului pe santier, multumita utilizarii otelurilor de inalta rezistenta marca Hardox. ªi cum piata progreseaza, cererea de noi produse fiind din ce in ce mai mare, anul 2008 reprezinta pentru H Trailers si o revenire la importurile de semiremorci port-container. Astfel, in acest an va fi lansat un produs nou – un container utilizat pentru transportul deseurilor metalice sau a materialelor utilizate in constructii si demolari, realizat integral din otel Hardox.

Gama de suprastructuri oferita este foarte larga, incepand cu structurile pentru autocamioanele 8x4, dotate cu cabina scurta sau lunga, cu sau fara pat, cu capacitate de 18,83 mc si pana la semiremorcile de agregate de 24 si de 26,5 mc. In Romania H Trailers ofera si semiremorci speciale din otel pentru deseuri metalice de 49 mc, special concepute pentru transportul agregatelor, ca si semiremorci pentru cereale cu capacitate de 50 mc, cu corp din aluminiu. Tot in gama de utilaje sunt cuprinse si suprastructurile si remorcile destinate transportului de cereale, cu capacitate de 26 mc.

O sectiune aparte este reprezentata de semiremorcile de containere, care incep de la 20 de picioare, pana la 40 si 45 picioare, cu capacitate de extensibilitate in partea din spate, la mijloc sau in ambele parti. Practic, este acoperita toata gama de remorci si suprastructuri numai cu oferta Carnehl, mai putin semiremorcile cu prelata, din acest motiv H Trailers ocupandu-se, atunci cand exista cerere, si de vanzarea ocazionala a semiremorcilor cu prelata marca Humbaur.


Masini si Utilaje: Care sunt calitatile demonstrate de produsele marca Carnehl, caracteristice acesteia?

Andrei Sidor: Suprastructura a dovedit reale calitati de rezistenta, avand la baza o inovatie constructiva prin folosirea otelului Hardox cu rezistenta de 450 HB. Acesta este un otel special, foarte rezistent si care, in urma unui tratament termic, devine si foarte flexibil. Aceasta propietate este extrem de importanta, otelul Hardox putand prelua foarte mult din tensiunile aparute in corpul remorcii, fara a se fisura sau deforma. Suprastructura in sine, sau semiremorca, are si o alta caracteristica, importanta pentru modul de lucru in conditii grele: are un singur inel de sudura pe linia mediana. Pentru instalatia hidraulica, in functie de comenzi si de stocurile existente, se utileaza numai instalatii marca Hyva sau Binotto. Practic, in 90% din cazuri se utilizeaza marca Hyva pentru suprastructuri. Ambele firme sunt prezente in Romania, Hyva prin societatea Inscut - Bucuresti si Binotto prin firma Auto Sacele din Brasov. Garantiile pentru suprastructuri sunt asigurate de catre societatea Interactiv din Bragadiru.


M&U: Cat de rezistente sunt suprastructurile si semiremorcile basculante marca Carnehl, daca tinem cont ca nu se numara printre produsele ieftine de pe piata?

A.S.: In ceea ce priveste pretul, intr-adevar produsele sunt cu 6% si 8% mai scumpe decat celelalte produse traditionale prezente in piata din Romania, insa acest aspect este compensat prin calitatea lor. Singurele cerinte ale clientilor nostri din ultimul an, din tot ce am vandut, au fost legate de montajul kitului de prelata, deoarece a devenit obligatoriu si pana acum nu toate suprastructurile 4x4 aveau prelata. Pentru tot ce am vandut nu am avut probleme, nu am avut nici o plangere. Chiar in momentul in care am preluat aceasta reprezentanta, am discutat cu reprezentantii societatii Interactiv, care asigura service-ul in prezent, deoarece acestia au operat garantiile si mentenanta structurilor de la Carnehl si inainte de a prelua H Trailers reprezentarea. Acum am discutat, pornind de la experienta lor, daca exista vreo nemultumire a lor. Raspunsul a fost mai mult decat incurajator pentru noi, deoarece au spus ca nu au nevoie de stoc si nu au avut nevoie niciodata. Desi Carnehl se vinde in Romania de cinci ani, nu au fost niciodata probleme din punctul de vedere al asigurarii garantiei. Nimeni de pe piata nu a avut vreo nemultumire fata de Carnhell. Sunt facute sa reziste si asta fac, transporta eficient cu costuri reduse si utilizatorul nici nu trebuie sa-si faca griji ca maine sau poimaine semiremorca sau suprastructura poate suferi o fisura sau o defectiune majora astfel incat sa nu se mai poata folosi de ea.


M&U: Care sunt termenele de livrare in acest moment fata de termenele medii de pe piata?

A.S.: In momentul de fata, pe partea de suprastructuri am facut un stoc, daca vorbim de cele mai cerute modele, precum Carnhell 8x4. Datorita volumului mare de autocamioane de constructii vandute, multe structuri vin gata montate din fabrica, de la producatorul capului tractor, existand astfel si stocuri de asambluri autocamion-structura Carnehl. In momentul de fata avem intre 15 si 20 de unitati stoc permanent in fiecare luna cu iesiri din productie, astfel incat sa acoperim in orice perioada a anului cererea medie de semiremorci. Pentru comenzile de semiremorci speciale, termenul de livrare este cuprins intre patru si sase saptamani, in functie de data la care se trimite comanda, de capacitate si de locurile disponibile in fabrica. Un exemplu bun: semiremorcile de 49 de mc, mult mai rar comandate.


M&U: Cum se pot comanda structurile Carnehl? Clientii trebuie sa vina pana la Bucuresti?

A.S.: In momentul de fata lucram cu colaboratori pe tot teritoriul national si incepand de anul acesta vom avea si noi o echipa de vanzari puternica, oamenii nostri fiind capabili sa asigure toate informatiile necesare in asa fel incat clientul sa stie exact ce se intampla de cand da o comanda si pana vine semiremorca si unde, cum si cui ar trebuie sa se adreseze in cazul in care are o problema. In momentul de fata ne este foarte util faptul ca deja cumparatorii de pe piata constructiilor cunosc si apreciaza marca Carnehl.


M&U: Care este tendinta in prezent pe piata? Cel mai bine se vinde la bucata sau direct flote?

A.S.: Exista clienti care au o traditie si un istoric fata de Carnhell. Avem un client care de trei ani foloseste numai suprastructura Carnhell datorita mediului dur in care lucreaza acesta in mod normal. A inteles ca nu diferenta de pret face calitatea si a observat in practica acest lucru. Poti sa cari agregate, deseuri sau arocamente din demolari si atunci trebuie sa ai grija de suprastructura, cum o folosesti, cum o intretii, dar nu acelasi lucru se intampla si cu structurile noastre. Este vorba de constructia in sine si de materialul folosit. Exista marii jucatori din piata care au stabilite din timp anumite comenzi cu producatorii sasielor, solicitand si un anumit tip si o marca de bena. Pentru acesti clienti, producatorii in fiecare an pun in productie pentru anul urmator un anumit numar de suprastructuri si fiecare isi majoreaza parcul cu 10, 15, 20, 30 de unitati. La semiremorci este mai complicat, deoarece 80% dintre clientii finali cumpara 1, 2 sau 3 semiremorci. Nu se poate vorbi in momentul de fata de flote deoarece piata s-a asezat in Romania. Flotele care apar peste noapte sunt rare. Sunt foarte multi dintre acei potentiali clienti care doar au vandut produse de balastiera, de rau sau de cariera si care acum se gandesc direct la clientul final si planuiesc sa-si dezvolte o flota de transport pentru a-si cara propriile produse.


Andrei Sidor director vanzari H Trailers:
"Am putea spune ca vindem orice element adiacent produselor Carnehl la momentul actual. Fie ca sunt capete tractor pentru constructii, fie ca sunt 8x4, colaboram foarte bine cu toti producatorii de astfel de echipamente si reprezentantii lor din Romania. Avem o colaborare foarte stransa cu cei de la EVW Holding, colaboram bine si cu Volvo. Credem ca anul acesta vom face mai multe suprastructuri pentru marca Scania. Anul trecut am facut o structura speciala pentru un autocamion Scania utilizand numai otel Hardox cu o grosime a peretelui de 7 mm, pentru un client al lor din Bihor."

Prezentare de firma
Producatorul Carnehl isi are originile in Germania, in momentul de fata capacitatea sa de productie este extinsa la nivelul a doua fabrici, una in orasul Pattensen si a doua langa orasul Wittstock. In aceste locatii se realizeaza toate componentele suprastructurilor sau semiremorcilor, ca si montajul acestora, executandu-se operatii de sudare cu roboti industriali, de taiere, in Pattensen montandu-se axele si suprastructura sau remorca, aici avand loc si pregatirea pentru livrare.

Andrei Sidor, director vanzari: "In Romania, ca volum de vanzari, in 2007 am vandut aproape 80 de suprastructuri, 100 de semiremorci prelata destinate marfurilor generale. In 2008 avem programate 200 de suprastructuri pentru 8x4, 50 de semiremorci de container si, probabil, undeva la 300 de semiremorci pentru agregate de 26,5 mc."

Anul XII, nr. 141, nov 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI