Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Lansare de marca

Platforme aeriene de la Leader

06.06.2008
Mariana Patru; Dan Pavel
Platforme aeriene de la Leader
Construct Expo Utilaje a constituit anul acesta locul de intalnire al celor mai noi si mai impresionante tehnologii in domeniul utilajelor de constructii si a fost un bun prilej pentru firmele expozante de a prezenta echipamente de ultima generatie sau cele mai noi achizitii din portofoliul de marci importate.
Firma Romlift Serv a avut anul acesta invitati de seama la standul sau de la Romexpo. Printre acestia s-a aflat si domnul Sandrino Ferrarini, director al firmei Leader S.r.l Italia, cel mai nou colaborator al firmei din Odorheiul Secuiesc. Romlift este importatorul oficial pentru Romania al platformelor aeriene montate pe camion Leader.

Leader S.r.l are in spate o vasta experienta in domeniul platformelor aeriene. Firma italiana produce, vinde si inchiriaza platforme aeriene si schele din aluminiu de peste 20 de ani. Leader este si dealerul oficial pentru Italia si zona Balcanilor al prestigioaselor marci UpRight (platforme verticale, brate si schele metalice) si Maeda (macarale de mici dimensiuni). Mai mult, Leader produce platforme aeriene montate pe camion (seriile JET, Kompass si Giraffa) si pe senile (Jumper), oferind astfel clientilor o gama completa de produse. Bazele parteneriatului Romlift Serv-Leader au fost puse acum trei ani. Initial, Romlift a importat utilaje Leader uzate si incepand cu acest an va aduce pe piata romaneasca si produse noi marca Leader. La Construct Expo Utilaje a fost prezentata in premiera o platforma Leader din gama Giraffa.

Domnul Ferrarini ne-a explicat care sunt caracteristicile care fac din platformele Leader echipamente de top.

"Masinile Leader sunt echipamente telescopice cu sisteme personalizate pentru client. Bratul este complet liber in exterior, furtunurile si cilindrii sunt protejati, nacela are o rotatie de 90 de grade. Masinile sunt hidraulice, nu exista nici un sistem complet electronic si de aceea sunt foarte robuste si fiabile, capabile sa lucreze in orice conditii."

Modelele din gama Jumper au avut un foarte mare succes si pot fi utilizate atat pentru lucrari de intretinere, cat si in tarile unde retelele de service nu sunt atat de dezvoltate, deoarece aceasta fiind o masina complet hidraulica, orice mecanic poate interveni in cazul in care apar probleme. Greutatea proprie a masinii variaza intre 200 si 300 de kg, dar poate ridica pana la de doua ori si jumatate sarcina nominala si are doua campuri de lucru, in functie de modul de lucru, cu sau fara stabilizatori.

Giraffa este o masina puternica si cu performante exceptionale. Ajunge la inaltimi de lucru cuprinse intre 13 si 21 de metri si de obicei se monteaza pe Nissan Cabstar, dar la cerere se poate monta si pe alte vehicule. Este dotata cu un sistem de masurare a sarcinii, sub forma unui cilindru instalat la baza bratului, cu rolul de a cantari incarcatura.

O alta platforma montata pe camion, care va intra in productie in curand este Cicogna. Aceasta are o inaltime de lucru de 18 m fara brat suplimentar, iar in varianta cu brat poate ajunge pana la 20 de metri. Aceasta masina are performante deosebite pentru ca are o singura articulatie, in plus fiind si bratul terminal mobil (singura din categoria sa cu aceste caracteristici). Sistemul de calare este dotat cu patru stabilizatori hidraulici, iar fiecare stabilizator are un sistem de siguranta cu intrerupator care blocheaza miscarile platformei in cazul in care solul devine instabil. De asemenea, turela are rotatie continua, la 360 de grade, iar masina poate lucra si sub nivelul solului dar si pe poduri, operatorul avand permanent in fata campul de lucru, datorita articulatiei platformei, din acest punct de vedere putand fi considerat un echipament polivalent.

De retinut este si faptul ca bratele pentru gama Cicogna si Giraffa au aceleasi dimensiuni, iar dintr-un model Giraffa de 21 de metri se poate realiza un model Cicogna de 20 de metri, interschimbabilitatea fiind in favoarea celor care utilizeaza acelasi sasiu pentru lucrari diferite.

Un alt echipament fabricat de Leader este si modelul JET, o masina speciala, cu costuri de productie net ridicate comparativ cu celelalte doua. Leader detine un brevet de inventie pentru ultimul brat, care se insereaza in bratul telescopic, practic ascunzandu-se in acesta. Astfel, se poate utiliza ca o masina telescopica normala pentru lucrarile mai simple, iar in cazul lucrarilor pe acoperisuri se poate scoate bratul.

Colaborarea cu societatea Romlift domnul Ferrarini o considera ca avand un viitor deosebit: "Romlift are o organizare foarte buna ca si dealer si in acesti ani de cand lucram cu ei, am avut ocazia sa vedem eforturile pe care le fac pentru a promova pe piata toate marcile pe care le reprezinta. Noi le oferim suportul tehnic si comercial. Am inceput cu masinile uzate si am ajuns sa aducem prima masina noua in Romania prin intermediul lor. Ei au potentialul pentru a ne pozitiona foarte bine marca pe piata romaneasca."

Date tehnice
• Giraffa 140, 170, 210
• Inaltime de lucru 14-21 m
• Capacitate nacela 200 kg
• Raza maxima de lucru cu 200 kg sarcina utila 7,5-8 m
• Masa totala 3,5 t
• Dimensiuni nacela (lungime, latime, inaltime) - 1,38 m x 0,74 m x 1,10 m

Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI