Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Vehicule rulate

CTE Trailers

28.07.2008
Dan Pavel; Ciprian Rotaru

Infiintata in 2002, societatea CTE Trailers este reprezentanta pentru Romania pentru segmentul de vehicule comerciale specializate a patru mari producatori de renume european: Krone, numarul doi la nivel european in productia de semiremorci si remorci pentru transport de marfuri generale, Langendorf, producator de semiremorci si suprastructuri basculabile din otel pentru constructii, semiremorci si suprastructuri basculabile din aluminiu pentru transportul cerealelor, semiremorci Float Liner pentru transportul de sticla sau de placi de beton.

Pe acest segment de piata, Langendorf este liderul in calitate. Nooteboom este liderul de piata in domeniul semiremorcilor pentru transportul utilajelor industriale si al agabariticelor speciale construite in functie de necesitatile clientilor.

Faun se adreseaza sectorului comunal si este liderul european in productia de gunoiere si maturatoare.

Dar pentru cei care doresc sa inceapa o afacere pe cont propriu, fara a dispune de sume considerabile, un prim pas poate fi achizitionarea unor vehicule rulate.

Achizitionate de la un importator precum CTE Trailers, acestea sunt aduse numai de la furnizori verificati, fiind in stare buna de functionare, cu toate reviziile facute. In plus, clientii beneficiaza de servicii precum inmatricularea acestora, dar si de garantia unui service de calitate. La fel ca si in cazul vehiculelor noi, acestea pot fi inscriptionate la cerere.

Existenta unui parc auto de vehicule rulate bine pus la punct reprezinta un mare avantaj si pentru cei care au nevoie urgent de un mijloc de transport al marfurilor si nu pot astepta pana cand acesta va fi produs de fabrica.

Cu o retea bine pusa la punct, CTE Trailers ofera din stoc o gama larga de utilaje rulate, centrul de vanzari situat in apropierea orasului Timisoara oferind o gama larga de suprastructuri si semiremorci, incepand de la semiremorcile cu prelate, sasiurile de container, suprastructurile cu remorci cu prelate sau dube inchise, pana la semiremorcile si suprastructurile basculabile din otel sau aluminiu sau remorcile agabaritice pe trei sau patru axe.


Claudia Vass, reprezentant de vanzari al CTE Trailers - Timisoara:

"Incercam sa venim in intampinarea clientului si sa-i facilitam drumul, din momentul achizitiei si pana la momentul in care incepe sa ruleze pe sosea."

Masini si Utilaje: De cand functioneaza reprezentanta CTE Trailers de la Timisoara? Ce dotari aveti si cum puteti sprijini potentialii clienti care va trec pragul?

Claudia Vass: CTE Trailers Timisoara a luat fiinta in luna decembrie 2004, insa si-a deschis portile abia la jumatatea anului 2005, dupa finalizarea amenajarii parcului auto propriu pe DN 69, intre Timisoara si Arad. Aici avem expuse pe o suprafata de 5.000 mp atat vehicule second-hand cat si semiremorci noi. Suntem un numar de 4 angajati, care formeaza o echipa tanara dar profesionista, bine informata, putem oferi sprijin si indrumare clientilor nostri, fie ca este vorba de specificatii tehnice, modalitati de finantare sau proceduri de inmatriculare.

M&U: Din punctul de vedere al parcului de vehicule rulate, ce vehicule puteti oferi clientilor?

C.V: Majoritatea vehiculelor second-hand sunt semiremorci Krone si Langendorf, insa comercializam si capete tractor. Marca acestora difera in functie de tendintele pietei. In ultimul an balanta a inclinat catre Volvo, in comparatie cu 2006.

M&U: Cum sunt selectate masinile in vederea vanzarii? De unde provin ele?

C.V: Vehiculele noastre provin in mare parte din Germania si nu sunt rulate in Romania. Avem doar cativa furnizori externi cu care colaboram si care ne-au dovedit in timp ca sunt intr-adevar parteneri de incredere, cu care poti merge la drum pe termen lung. Chiar daca este vorba de produse second-hand, pentru noi este foarte important sa oferim clientilor nostri vehicule bune, functionale si cu aspect sanatos. Nu suntem adeptii ideii ca un vehicul rulat trebuie sa fie doar ieftin.

M&U: Sunt reparate si pregatite inainte de vanzare? In ce consta aceasta pregatire pentru vanzare?

C.V: Vehiculele achizitionate de noi vin in tara cu revizia facuta, iar noi le vindem cu carte de identitate romaneasca si inspectie tehnica valabila. Asta inseamna ca sunt supuse controlului RAR. Daca nu sunt corespunzatoare din punct de vedere tehnic, este necesar sa le reparam pentru a putea fi admise si a obtine CIV si ITP. Asadar, clientii nostri nu trebuie decat sa inmatriculeze vehiculul, avand avantajul economisirii tuturor resurselor si beneficiind de toate serviciile premergatoare unei inmatriculari.

M&U: La cerere, pot fi vopsite si inscriptionate?

C.V: Am vandut si cateva vehicule personalizate. Avem clienti pentru care ne ocupam si de inscriptionarea sau personalizarea produselor, fie ca este vorba de modificari tehnice sau optice.

M&U: Ce se prezinta cumparatorului? Au o carte tehnica care sa cuprinda si un istoric a structurii ce urmeaza a fi vanduta?

C.V: Majoritatea vehiculelor au caiet de service, acesta reprezentand oglinda acelui produs. Astfel se poate vedea daca a fost intretinut si cati kilometri a parcurs vehiculul respectiv.

M&U: Exista facilitati pentru vanzare in leasing, se asigura si garantie?

C.V: Incercam sa ne axam pe produse care sa nu depaseasca vechimea de patru ani, tocmai pentru a oferi si posibilitatea unei finantari in sistem de leasing, chiar daca este vorba de un vehicul second-hand.

M&U: Pentru cumparatorii care nu sunt din zona, cum pot viziona vehiculele second-hand ofertate?

C.V: Clientilor le oferim posibilitatea de a viziona stocul nostru pe pagina de internet a firmei CTE Trailers. De asemenea putem comunica via e-mail si le putem trimite poze cu detaliile cerute.

M&U: Ce avantaje au cei care cumpara second-hand de la CTE Trailers fata de cei care le cumpara de la dealerii de second-hand din Romania sau Europa, care nu sunt reprezentanti ai unei marci?

C.V: In afara de avantajul unui produs corespunzator nevoii clientului, al suportului oferit de noi, punctez si avantajele financiare, un exemplu fiind certificatul CEMT, certificat pe care noi il oferim gratuit clientilor nostri.

M&U: Exista un stoc disponibil in prezent de astfel de vehicule la Timisoara? Cate sunt si ce tipuri?

C.V: Da. In momentul de fata avem in parcul auto un stoc de aproximativ 31 de unitati, care se compune din semiremorci cu prelata, semiremorci frigorifice,  semiremorci basculabile si capete tractor.

M&U: Ce tipuri de remorci exista pe stoc in acest moment?

C.V: Pot oferi cateva exemple: semiremorci KRONE din anii 2003-2004, cu prelata pe role, frane pe discuri, lada port-paleti; semiremorci frigorifice KRONE din anii 2003 - 2004, cu agregat Thermo King, cu perete despartitor, frane pe discuri, lada portpaleti; semiremorci basculabile din anii 2004-2005, din otel sau aluminiu, pentru transport agregate sau transport de cereale; capete tractor din anii 2001-2004, Volvo, Scania sau Iveco, cutie manuala, pana in 500.000 km parcursi.

Anul XII, nr. 141, nov 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI