Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Masini si Utilaje nr. 29

Cat: Solutia completa 360

29.07.2008
Cat: Solutia completa 360

Caterpillar si Bergerat Monnoyeur lanseaza un serviciu nou, unic pe piata romaneasca, in masura sa ofere, intr-un mod simplu si confortabil, solutii integrate pentru achizitorii de utilaje pentru constructii marca Caterpillar.

Solutia completa 360 presupune oferirea, in cadrul unui singur contract, a utilajelor, finantarii, suportului tehnic si garantiei.

Utilajele
Utilajele Caterpillar sunt recunoscute pentru productivitatea, versatilitatea si fiabilitatea de care dau dovada. Multitudinea de optiuni si gama variata de unelte de lucru fac posibila configurarea utilajelor in functie de necesitatea aplicatiei.
Reprezentantii Bergerat Monnoyeur asigura consultanta necesara in procesul de selectie a utilajului, oferind solutia cea mai potrivita pentru aplicatia specifica a clientului.

Finantarea
In colaborare cu CAT Financial, compania de finantare a Caterpillar, este oferita o gama de solutii de finantare flexibile si competitive.

Suportul Tehnic si Garantia
Indiferent de dimensiunea flotei de utilaje, contractele de service sunt cea mai buna optiune pentru cresterea disponibilitatii mecanice a utilajelor, cresterea productivitatii, marirea profitului adus de exploatarea acestora, garantia calitatii reparatiilor, planificarea si bugetarea reparatiilor viitoare, precum si cresterea valorii de revanzare a acestora.

Solutia completa 360 ofera trei tipuri de contracte de service flexibile, structurate pe trei nivele, in functie de nivelul de protectie dorit de catre utilizator.

Contractul de Service "Kit-uri de intretinere" (Nivelul 1) cuprinde furnizarea kitului de consumabile necesare pentru efectuarea cu forte proprii a lucrarilor de intretinere periodice, conform Manualului de Operare si Intretinere, pentru un interval de 2000 de ore de functionare. De asemenea, include o inspectie vizuala amanuntita a utilajului, efectuata anual pe baza unui check-list prestabilit, in urma careia se va elabora un raport detaliat privind starea utilajului. Acesta va contine recomandari privind actiunile necesare pentru rezolvarea potentialelor probleme. Optional, se poate alege programul de analiza spectrofotometrica a mostrelor de ulei (ASFM). Aceasta presupune analiza, in laboratoare specializate, a mostrelor de ulei prelevate de pe utilaje si compararea rezultatelor obtinute cu tabelele de uzura Caterpillar. In acest fel, problemele potentiale pot fi corectate in timp util.
Garantia acordata utilajului, corespunzatoare nivelului 1 este cea standard, anume 12 luni sau 2000 de ore de functionare.

Contractul de Intretinere (Nivelul 2) cuprinde lucrarile periodice de intretinere ale utilajului, efectuate de tehnicienii specializati ai Bergerat Monnoyeur, conform Manualului de Operare si Intretinere, analiza spectrofotometrica a mostrelor de ulei (ASFM), monitorizarea datelor electronice ale utilajului, recomandari pentru mentinerea utilajelor in stare de perfecta functionare si un istoric al lucrarilor de service. Monitorizarea datelor electronice serveste la diagnosticarea si service-ul echipamentelor electronice specifice utilajelor Caterpillar. In baza analizelor ASFM si a diagnozei electronice, specialistii Bergerat Monnoyeur vor face recomandari precise pentru mentinerea utilajului in stare perfecta de functionare. Contractul acopera consumabilele, manopera si deplasarea echipei de Service.

Garantia acordata utilajului, corespunzatoare nivelului 2, este de 12 luni sau 2000 de ore de functionare, iar pentru trenul de putere este de 36 luni sau 6000 de ore de functionare. In cazul excavatoarelor, garantia extinsa se aplica si pentru sistemul hidraulic.

Contractul de Intretinere si Reparatii (Nivelul 3), care va fi complet operational din anul 2009, include, in plus fata de Contractul de Intretinere, toate reparatiile necesare unei bune functionari a utilajului. Contractul acopera toate consumabilele, piesele, manopera si deplasarea echipei de Service.
Garantia acordata utilajului, corespunzatoare nivelului 3, este una extinsa. Fiecare nivel poate fi completat, optional, cu serviciul Cat Product Link.

Folosind tehnologia moderna a comunicatiei prin satelit, Product Link furnizeaza raportari zilnice cu privire la numarul de ore de functionare, consumul de combustibil, locatia utilajului, transmite alerte catre o persoana desemnata asupra parasirii zonei prestabilite, lucrului in extraprogram, potentialele defectiuni etc.

Cat Product Link imbunatateste esential gestionarea flotelor de utilaje si planificarea unor activitati. Optional, Bergerat Monnoyeur poate garanta si livrarea uleiurilor speciale Cat, fabricate dupa retete unice, pentru asigurarea unei durate lungi de viata a utilajelor Cat.

In concluzie, Solutia completa 360 este un serviciu care ofera solutii integrate, flexibile, croite pe nevoile diferite ale achizitorilor de utilaje Caterpillar. Atributele 360 sunt simplitatea si confortul asigurat beneficiarului pentru a dezvolta propria afacere.

Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI