Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Oferta aniversara

HOT DEALS - propunere pentru afaceri de success

17.09.2008
Dan Pavel; Mariana Patru
HOT DEALS - propunere pentru afaceri de success

Aproape de clienti, aproape de necesitatile lor, asa se poate caracteriza pe scurt oferta lansata pe piata de catre societatea EVW Holding, importator oficial al marcii DAF in Romania. O oferta, putem spune aniversara, deoarece anul acesta s-au implinit 80 de ani de cand a fost produs primul camion marca DAF. De atunci, DAF a pornit sa cucereasca piata Europei, si apoi a intregului mapamond. Societatea EWV Holding a acordat o importanta deosebita acestei aniversari, demonstrand o flexibilitate foarte mare fata de cerintele actuale ale pietei.

In acest context, importatorul oficial al marcii DAF in Romania, societatea EVW Holding doreste sa ofere clientilor mai mult decat un camion bun, o adevarata reteta a succesului, livrand solutii pentru cele mai stringente probleme ale momentului. Astfel, chiar si impactul cresterii preturilor carburantilor asupra cheltuielilor de transport poate fi amortizat, datorita cursurilor Universitatii EVW. Concret, Cursul de conducere economica ofera soferilor sansa de a se perfectiona in tehnica condusului economic. Absolventii acestui curs pot aduce economii de combustibil de pana la 10 litri la 100 km parcursi, perfectionand in acelasi timp modul de a conduce, reusind astfel o exploatare a resurselor camioanelor maxima.


Cursul de conducere economica: reducerea semnificativa a consumului
Domnul Sergiu Plesa, director departament importator DAF, descrie acest curs ca fiind un serviciu adiacent unui produs total nou din punct de vedere tehnologic, si anume autocamioanele DAF cu motoare EURO 4 si EURO 5: "Este un program pe care l-am demarat pentru a veni in intampinarea clientilor nostri."

Pentru cei mai pretentiosi, trebuie spus ca este vorba chiar de un curs de pregatire a soferilor foarte bine pus la punct, orele fiind sustinute de un personal special pregatit, de catre traineri ce vin de la Bucuresti. Deoarece se doreste evitarea scoaterii soferilor pe termen lung de la lucru, trainerii se deplaseaza la sediul firmelor solicitante, aici soferii efectueaza drive-teste chiar pe masinile pe care acestia urmeaza sa isi desfasoare activitatea.

Cursurile sunt gandite in asa fel incat soferii pot singuri sa evalueze pana la finalul pregatirii, modul in care a evoluat pregatirea lor profesionala. Dupa prima etapa, in care fiecare sofer conduce in stilul propriu, daca se poate chiar pe masina cu care lucreaza in mod obisnuit, instructorii trec la a doua etapa, in care se explica ce greseli au fost facute si cum trebuie exploatat in mod corect motorul.

Ce inseamna un mod de conducere corect pentru un sofer profesionist? Am pus aceasta intrebare domnului director Plesa: "oferii de camioane sunt profesionisti si au o anumita experienta, nu intotdeauna pozitiva. Trecerea de la motoarele Euro 3, la cele Euro 4 si Euro 5 inseamna o schimbare de maniera si de stil de conducere. Motoarele sunt deosebit de performante si ofera posibilitatea obtinerii unor consumuri de exceptie, insa soferii trebuie sa invete cum sa conduca. Motoarele noi nu trebuie turate pana la nivelele superioare, intrucat cuplul maxim al acestora este mult mai mare decat la motoare vechi, fiind atins la bariere de rotatii pe minut mult inferioare. Fiind antrenati, conducatorii auto ajung sa exploateze o masina performanta la adevarata valoare si sa puna in practica toate calitatile asa cum au fost ele concepute."

Finalul pregatirii se deruleaza tot pe sosea, unde fiecare sofer isi adapteaza acum practic stilul de conducere la nivelul teoriei, rezultatele fiind de fiecare data pozitive. Astfel, se inregistreaza diferente mari de consum, ce pot atinge 7 sau chiar 10 litri la suta de kilometri parcursi.

Dar pregatirea in cadrul Universitatii EVW este mult mai complexa, monitorizandu-se nu numai timpii de condus, dar si modul in care este pregatit camionul inainte de fiecare cursa. Astfel, anvelopele trebuie sa fie umflate, paravantul ridicat la o anumita inaltime. Absolut toate aceste elementele sunt descrise si in ghidurile de conducere economica oferite soferilor.

Intregul curs este sustinut in prezenta unui delegat al firmei pentru care se face pregatirea, acesta putand constata direct calitatile noilor autocamioane DAF si cuantificand imediat impactul financiar. De exemplu, o diferenta de 6 litri la 100 km reprezinta, pentru un parcurs anual mediu in tara de 120.000 km si extern de 200.000 km, economii financiare aduse firmei proprietare de cateva mii de euro pentru fiecare camion.

Sergiu Plesa, directorul departament importator DAF: "niciun sistem inventat pana acum nu poate reduce consumul mai mult decat conducerea corecta a autovehiculului. Tot acest program a fost gandit in detaliu: filmele de prezentare, materiale, pliante, discursuri, ghidul de conducere economica, diplome pentru soferi, identitate. Am gandit acest program ca un serviciu, un ajutor. Orice client care are probleme cu consumul poate apela la noi. Pe site-ul nostru se gaseste o sectiune speciala numita Universitatea EVW in care se regasesc misiunea, valorile, cursurile pe care le pregatim si inclusiv partea de conducere economica, cu rezultate si exemple concrete. Cursurile se fac si pentru camioane echipate cu motoare Euro 4, dar si cu motoare Euro5."

Revenind la piata autocamioanelor din Romania, aceasta ramane in continuare destul de imprevizibila, atat pentru vanzatori, dar si pentru utilizatorii masinilor. Astfel, dupa ce a cunoscut o crestere puternica a vanzarilor pe segmentul camioanelor de transport international, centrul de greutate s-a mutat la nivelul masinilor pentru constructii, chiar in viitorul apropiat existand posibilitatea unei reevaluari a acesteia. In aceste conditii, multi proprietari de parcuri auto sunt pusi in fata unei dileme: cand sa vanda un anumit tip de autocamion si cand sa cumpere, fara a iesi in pierdere, mai ales daca masinile nu si-au facut numarul de kilometri si sunt inca in garantie? i in acest caz, EVW Holding ofera o solutie unica deocamdata pe piata: vanzarea camioanelor EURO 5 la pret de EURO 4.


EURO 5 la pret de EURO 4, avantaj-client de aproximativ 3.000 euro
De fapt, avantajele sunt mult mai mari, pornind de la taxa de inmatriculare si terminand cu impactul asupra mediului inconjurator. i un amanunt foarte important: o masina echipata cu un motor EURO 5 va fi vanduta mult mai rapid, mai ales dupa ce normele EURO 5 vor deveni obligatorii si la un pret mai bun decat una cu un motor mai putin performant.

Sergiu Plesa: " In primul rand reprezinta un avantaj comercial pe care noi il oferim clientului, dar nu este numai o promotie seaca ce face referire la normele de poluare, ci este un pas catre client, cu o oferta comerciala solida. In plus, aceasta inseamna economie pentru client si in ceea ce priveste taxele de poluare. Practic, este o optiune care acum devine cadou si care are proportia de componenta financiara. Prin acest cadou oferim si un beneficiu direct la o prima inmatriculare, unde taxa de poluare la Euro 5 este mult diminuata fata de Euro 4.

In plus, se aduce un avantaj intregii comunitati. Aceasta se doreste a fi o actiune putin avangardista si o zona de pionierat unde facem pasii fara sa fim obligati si fara sa il coste pe client ceva in plus fata de momentul cand va fi oricum obligat de lege sa o faca".

Putem spune ca prin aceasta oferta cumparatorul unui autocamion DAF cu motor ce indeplineste normele de poluare Euro 5 nu mai este afectat atat de direct de cererea pietei, avand libertatea de a alege oricand doreste sa vanda camionul, valoarea acestuia pastrandu-se pe o perioada mai lunga de timp.

Fiecare oferta aniversara EVW Holding are o legatura cu celelalte, toate fiind indreptate spre rezolvarea unor probleme actuale ale transportatorilor din Romania. Astfel, oferta actuala cuprinde o gama completa de camioane marca DAF EURO 5, extrem de eficiente si cu un consum scazut, pentru a caror exploatare corecta, si extrem de profitabila, putem adauga, se pot urma cursurile universitatii EVW. Dar cat de repede se pot cumpara aceste vehicule?

Nimic mai simplu, prin oferta HOT DEALS fiecare cumparator gaseste exact ce are nevoie, la un pret foarte bun. "Nu este numai o oferta de pret, ci mai degraba un produs bun" o caracterizare sugestiva a domnului Sergiu Plesa, si argumentata in continuare:


Orice livrare, in maxim 7 zile de la comanda
Termenii de livrare pot fi chiar mai scurti, dar nu trebuie pierdut din vedere faptul ca toate masinile din cadrul acestei oferte sunt perfect configurate pentru activitatea de santier, oferind chiar optiuni care nu pot decat sa creasca randamentul soferului. Spre deosebire de ofertele promotionale normale, unde pretul reprezinta principalul argument, in cazul ofertei HOT DEALS atentia s-a indreptat spre calitatea semiremorcii sau a suprastructurii ce echipeaza sasiurile DAF

"Noi oferim doua echipari cu marci diferite: Carnhel si Stetter Swing. Pentru ambele variante, pretul oferit de noi este global. Oferta noastra implica numai marci cunoscute prin calitatea lor, astfel Carnhel foloseste pentru fabricarea suprastructurilor un otel foarte bun, Hardox original, iar Stetter Swing este unul dintre liderii mondiali in domeniul malaxoarelor si pompelor de beton. Ambele sunt branduri de top. Este vorba de un pachet, ambele masini sunt echipate pe un sasiu 8x4 si vin sa acopere un segment comun dintr-o piata specifica si tocmai de aceea sunt cuplate intr-un <<HOT DEALS>>. La un produs de top mergem pe ideea de echipari de top, si tocmai de aceea la basculante folosim Carnehl cu toate optiunile, iar pe partea de malaxoare de beton folosim Swing Stetter".

In cele din urma, pretul final este unul foarte bun, daca tinem cont nu numai de calitatea masinii, dar si de confortul oferit. Practic, nu lipseste nimic din necesarul operatorilor: sistem de climatizare, parasolar, clima suplimentara si o serie de dotari ce se pot intalni de obicei numai la camioanele pentru transport international.

i poate cel mai important, oferta este flexibila, suportand si alte configuratii, precum un cap tractor cu o cabina de noapte: "ceea ce oferim noi sunt masini optimizate pentru aplicatia pentru care sunt vandute si, implicit, optimizate ca pret, pentru ca, de exemplu, o cabina de noapte presupune costuri mai ridicate. In urma eforturilor, a rezultat o masina perfect adaptata cerintelor de santier si ca specificatie tehnica si configurata in urma mai multor ani de experienta, cu un pret atractiv al carui avantaj comercial pentru client este evident".


Daca ultimii ani au fost caracterizati prin cresteri ale pietei de autocamioane, putem vorbi de un an 2008 in care piata din Romania se aseaza pe o structura normala, asa cum exista in statele europene dezvoltate economic. Acum, importante sunt investitiile pe termen lung, de dezvoltare. EWV Holding a inteles si acceptat aceasta provocare, in ultimii ani noi service-uri DAF fiind deschise in intreaga tara, numai in 2007 fiind deschise noi puncte de lucru la Constanta, Brasov si Craiova, chiar in acest an demarand lucrarile pentru noul centru de vanzari de la Cluj.

Domnul Sergiu Plesa ne spune ca toate eforturile indreptate spre a satisface cerintele clientilor, deja utilizatori de autocamioane marca DAF sau potentiali, au fost pe deplin rasplatite de catre raspunsul pietei. Marcarea, in anul 2008, a 80 de ani de cand se produc autocamioane, a reprezentat o provocare din punct de vedere al managementului societatii EVW Holding, cele trei propuneri facute pietei de profil raspunzand nu numai cerintelor specifice din Romania, dar si problemelor noi aparute pe piata.

Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI