Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Masini si Utilaje nr. 32

Aplicatii navale motoare DEUTZ

20.10.2008

Orientat catre client, DEUTZ A.G., este compania independenta producatoare de motoare diesel si pe gaz cu cea mai mare prezenta pe piata industriala europeana.
Avantajele tehnologice puse in slujba utilizatorilor si adaptarea proiectarii la cerintele de piata au facut din motoarele DEUTZ solutia perfecta pentru aplicatii stationare si mobile terestre, dar pentru aplicatii navale.
Atentia acordata segmentului naval este evidentiata de prezenta motoarelor 912 -1013-1015, atat pentru sisteme de propulsie, cat si pentru sisteme de grupuri electrogene.

Motorul naval 912  are o putere cuprinsa intre 24 -78 kW la 1500-2300 rpm, are sistem de racire cu aer si poate avea 3,4,5 sau 6 cilindri in linie , cu aspiratie naturala. Seria de motoare racite cu aer au facut din producatorul DEUTZ A.G. o legenda a proiectarii de motoare.

Motorul naval 1013M are gama de putere cuprinsa intre 72 - 195 kW la 1500 - 2300 rpm. Designul modern si compact recomanda motorul pentru aplicatii unde fiabilitatea este absolut necesara. Puterea este obtinuta in cele doua versiuni (4 si 6 cilindri in linie) datorita sistemului de injectie de inalta presiune, prin intermediul pompelor de injectie singulare pe cilindru.

Motorul naval 1015M asigura o putere cuprinsa intre 195 si 440 kW la 1500 - 2300 rpm. Este o proiectare cu dispunerea cilindrilor in V si se asigura configuratii cu 6 si 8 cilindri. Seria de avantaje ale racirii cu apa a turbinei sau a galeriei de evacuare, sistemul de injectie mecanic pentru sisteme de propulsie sau electronic pentru aplicatii marine genset, gabaritul avantajos datorita lungimii reduse a motorului aduc beneficii directe instalatorilor sau utilizatorilor finali.

In Romania, sunt instalate si sunt in exercitiu peste 40 de grupuri generatoare de bord dotate cu motoare 912 (racire pe aer). Solutia pentru racirea pe aer este avantajoasa si datorita simplitatii instalarii (nu sunt necesare tubulaturi de racire suplimentare/ nu sunt necesare redimensionari ale sistemelor de keel/box cooling pentru ca nu exista un lichid propriu-zis de racire).

Sistemele de propulsie 1015M sunt folosite pentru remotorizarea navelor fluviale si maritime ce au fost motorizate cu motoare MB de productie Romania. Motoarele instalate au atins peste 14.000 de ore de functionare si cheltuielile de intretinere au fost reduse in comparatie cu motoare similare. Consumul de combustibil, ca secund factor definitoriu din punct de vedere economic al exploatarii, s-a situat sub limite general acceptate aducand un beneficiu real utilizatorilor.

Pentru aplicatii ale motoarelor 1013M propulsive, experienta recomanda instalarea pe nave mici (salupe, iahturi de croaziera de mici dimensiuni, nave de pescuit de mici dimensiuni,etc) . Motoarele 1013M acopera gama libera situata intre 912 si 1015M si, practic, asigura uniformitatea de plaja de putere disponibila.

Toate motoarele navale produse de catre DEUTZ A.G. sunt dezvoltate in concordanta cu regulile societatilor de clasificare si sunt livrate, la cerere, insotite de certificate relevante.

International Motoare Leader este in masura sa furnizeze completul intreg de furnitura atat pentru instalatii de propulsie (motor - cuplaj - inversor - sistem racire - telecomenzi/panouri de control - esapament), dar si instalatii complete de grupuri electrogene (motor - alternator - sasiu - esapament - sistem de masura si control -telecomenzi ).

IML Motoare asigura servicii post-vanzare pentru motoare navale in mod direct sau prin colaboratori specializati (de exemplu, Navrom Reparatii S.A. Galati ). Serviciile asigura interventii in garantie si post-garantie, desfacere de piese de schimb si consumabile, servicii de intretinere regulata a sistemelor de propulsie, consultanta diversa.

Unul din avantajele IML Motoare este ca poate oferi motoare noi si revizionate pentru remotorizari (sisteme de propulsie cu linie de axe, etc) inclusiv pentru aplicatii de pana la 4600kW.

Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI