Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Conexpo Rusia 2008

New Holland Construction

20.10.2008
Dan Pavel; Cornelia Rotaru
New Holland Construction
Conexpo Rusia 2008 a reprezentat un succes, cei peste 20.000 de vizitatori, majoritatea reprezentanti ai societatilor de constructii din Rusia au putut sa vada intr-un spatiu de aproximativ 30.000 mp peste 250 de companii din tara si din strainatate, producatori de utilaje de constructii, echipamente si accesorii. Marii producatori mondiali de utilaje au fost prezenti, potentialul pietei formate din Rusia, dar si actualele state membre ale CSI reprezentand o noua provocare.

Standul producatorului mondial New Holland Construction a dovedit din plin atentia acordata imensei piete ruse. Aici am putut sta de vorba si cu domnul Maurizio Bortolin, Senior Area Manager Europa de Est Rusia & CSI despre prezent dar si despre planurile de viitor.
New Holland Construction este un brand la nivel global care a luat nastere datorita unei mosteniri unice, ceea ce face ca in prezent compania sa fie o marca tanara, dar cu traditie in acelasi timp. Este tanara deoarece a reusit sa indeplineasca obiectivele de piata cu o marca lansata oficial abia in 2005 si care din acel moment a dovedit o capacitate de reactie uimitoare in ceea ce priveste abordarea imediata a problemelor indiferent de piete si de specificul lor. 
In acelasi timp este si o marca de traditie, cu radacini sanatoase in aceasta lume a constructorilor de utilaje, intrucat abilitatile de abordare a pietelor nu ar fi fost posibile intr-o perioada de timp atat de scurta fara experienta brandurilor care au facut parte din istoria New Holland si fara continuitatea relatiei cu lumea utilajelor de constructii.
"Rusia si tarile CSI sunt considerate de catre New Holland Construction piete cheie in acest moment"
- interviu acordat revistei Masini si Utilaje de catre domnul Maurizio Bortolin, Senior Area Manager Europa de Est Rusia & CSI.

"Inainte de toate, doresc sa amintesc faptul ca Fiat, Fiat Kobelco, Orenstein & Koppel, New Holland, FiatAllis sunt marci care impreuna au nu mai putin de 235 de ani de activitati de succes. New Holland poate profita de cunostintele specialistilor, relatiile stabilite cu clientii si retelele teritoriale. As dori sa aduc in discutie cateva dintre meritele acestor branduri: Orenstein si Koppel ne-au lasat mostenire tehnologia folosita la gredere si excavatoarele pe pneuri, Fiat are o experienta indelungata in ceea ce priveste buldozerele si incarcatoarele frontale, Kobelco ne-a pus la dispozitie cea mai buna tehnologie pentru excavatoarele pe senile, Fiat Allis ne ofera o prezenta istorica in America de Sud, iar de la New Holland avem contributia  in clasa de echipamente compacte a unui brand lider de piata pe partea de agricultura, ale carui baze au fost puse in lumea afacerilor din America de Nord.
Aceasta asociere nu mai reprezinta un factor de aritmetica, ci o mare oportunitate pentru rationalizarea si inovarea produselor si tehnologiilor care au condus la elaborarea unei game complete pentru o piata globala.

Masini si Utilaje: Cat de importante sunt Rusia si tarile CSI pentru New Holland Construction?
Maurizio Bortolin:
Piata constructiilor din Rusia a inregistrat recent rate de crestere exceptionale. New Holland a putut sa faca fata acestei provocari si a crescut in Rusia mai mult decat media pietei. Unele dintre produsele New Holland deja au atins nivelul de excelenta pe aceasta piata. Ocupam in prezent pozitia de lider in sectorul buldo-excavatoarelor si inregistram cote de piata interesante cel putin cu tele-handlerele telescopice. Anul 2007 si primul trimestru al anului 2008 au aratat rezultate excelente, confirmand trendul ascendent al ultimilor ani.

M&U: Ce echipamente au fost aduse in premiera la Conexpo Rusia?
M.B.:
Toate modelele expuse la Conexpo sunt disponibile pe piata din Rusia si tarile CSI. A fost prezentata ultima versiune a acestor utilaje, incepand cu cele din gama compacta, buldo-excavatoarele B110B, B115B, tele-handlerul LM1745 si mini-incarcatoarele multifunctionale L185 si C185, in timp ce gama grea a fost reprezentata de noua serie B de excavatoare pe senile E215B, E265B si E135SR sau de catre incarcatorul frontal W190B, buldozerul D180 si grederul F106.6. Ultimul dintre acestea a fost expus impreuna cu echipamentul Topconlaser, demonstrand potentialul tehnologic al utilajelor noastre si evidentiind precizia si eficienta in lucru a acestora. Atractia standului a constituit-o expunerea modelului T8040, cel mai puternic tractor pentru agricultura impreuna cu cel mai nou model Maseratti, Quattroporte.

M&U: Care sunt asteptarile New Holland in acest an pentru piata din Rusia si tarile CSI?
M.B.:
New Holland investeste in Rusia pentru a putea face fata cresterilor ulterioare ale pietei si dezvoltarii acesteia. Directia strategica o reprezinta urmarirea cu atentie a cresterilor in Rusia si tarile CSI si intarirea business-ul in aceste piete cu potential urias. ai mai mult decat atat vom exploata intregul potential al gamelor noastre, prin lansarea de produse cheie ale principalelor game. In ghidul nostru de actiune calitatea ocupa un loc primordial. Anul 2007 ne-a rasplatit eforturile si investitiile prin obtinerea unor rezultate excelente la capitolul vanzari, demonstrand ca planurile noastre strategice au succes. De aceea suntem increzatori ca datorita angajamentelor noastre, atentiei deosebite acordate calitatii produselor si nevoilor clientului, vom fi capabili sa obtinem rezultate uimitoare si prezente de succes pe piata si in anii care urmeaza. Conexpo Rusia reprezinta un foarte bun prilej de a atrage multi clienti noi si de a ne consolida si mai mult marca pe o piata care an dupa an, ne ofera satisfactii din punct de vedere comercial. Expozitia va juca un rol important si pentru celelalte tari din zona CSI, care in acest moment traverseaza o perioada de crestere economica semnificativa si unde New Holland are ca obiectiv sa-si consolideze pozitia actuala. Trendul ascendent pe aceste piete va continua, desi probabil intr-un ritm mai lent, dupa cum o arata evolutia generala a pietei.

M&U: Care este cota de piata pe care o vizati in Rusia in 2009?
M.B.:
Standul New Holland la Conexpo Rusia 2008, realizat direct de la sediul central cu ajutorul  retelei de distributie, vizeaza luarea unui angajament in directia cresterii si imbunatatirii prezentei noastre pe piata din Rusia. Obiectivul nostru este sa impunem New Holland ca unul dintre principalii competitori pe aceasta piata.

M&U: Care sunt cele mai cautate produse pe piata din Rusia?
M.B.:
Cele doua mari linii de produse ale Rusiei sunt excavatoarele pe senile si TLB. New Holland, ca si producator cu o linie completa de utilaje poate sa ofere pietei ruse produsele de care are nevoie. Gama de produse ofera o serie grea si compacta de echipamente terasiere ce numara nu mai putin de 13 familii de produse si 80 de modele diferite. Gama de excavatoare pe senile New Holland Kobelco este formata din 14 modele de la 12,8 la 82 de tone si 7 modele de excavatoare New Holland care acopera gama de produse de la 10 la 22,7 tone. Puterea dezvoltata de catre incarcatoarele frontale pleaca de la 112-275 CP, numarand 8 modele, in timp ce buldozerele cuprind 4 modele si dezvolta puteri de la 141 la 350 CP. Cinci modele de gredere New Holland completeaza gama de utilaje grele. In ceea ce priveste gama compacta, patru modele de buldo-excavatoare cu puteri intre 97 si 112 CP asigura oferta completa pe acest segment. aase modele de mini-incarcatoare multifunctionale si trei modele de incarcatoare compacte pe pneuri sunt capabile sa indeplineasca toate cerintele clientilor. ai nu in ultimul rand am conceput telehandlere telescopice cu inaltimi cuprinse intre 7si 17 metri. Mini excavatoarele, incarcatoarele frontale compacte, midi excavatoarele pe senile completeaza gama de utilaje New Holland. De asemenea as vrea sa precizez ca mai mult de 75% dintre produsele noastre au fost reinnoite si din predictiile noastre, pana in 2010 vom reusi sa innoim intreaga gama.

M&U: Raportandu-va la piata Uniunii Europene, ce credeti despre evolutia pietelor de constructii din Romania si Europa de Est?
M.B.:
Romania si celelalte tari din Balcani vor continua sa creasca. Planuri de constructii si dezvoltare ne ofera oportunitati de afaceri interesante pentru anii care vor urma. Prin urmare compania noastra acorda o atentie deosebita acestei regiuni, prin consolidarea retelei de distributie si a prezentei pe piata.

Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI