Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Prezentare de firmă

2S - servicii de calitate

05.02.2009
Mădălina Dragomir; Ema Stancu
2S - servicii de calitate
Societatea 2S din Constanța a fost înființată în anul 1993, având ca obiect de activitate la momentul apariției ei transportul containerizat. În timp, domeniul de activitate a fost adaptat în funcție de ce segmente oportune a oferit piața, politica firmei în domeniul calității serviciilor oferite rămânând însă constantă.
Domnul Stoica Ștefan, director general al societății SC 2S SRL: "oferim servicii la un standard de calitate înalt, nu lucrăm doar de dragul de a fi pe piață, fără a avea și un nivel de calitate în serviciile noastre. Dacă la început efectuam transport containerizat, apoi am extins activitatea și în domeniul transportului agabaritic, astfel au apărut vânzările de camioane și utilaje second-hand. Și aici ne-am axat pe calitate, am importat numai din Germania, apoi le-am revândut".

M&U: Ce flotă de mașini și utilaje aveți în prezent?

S.S.: În momentul de față nu mai avem decât trei utilaje, opt autotractoare în parcul de camioane, cinci trailere și șapte remorci de transport containerizat. De asemenea, avem încă o remorcă total atipică pe care o folosim uneori la transportul containerizat, și alteori la cel agabaritic. Am folosit-o chiar și la transportul de ambarcațiuni, deoarece este o remorcă modulară cu o configurație care permite o serie de schimbări specifice fiecărui produs transportat. Autotractoarele noastre deservesc simultan în funcție de momentele pe care contractele în desfășurare le impun, atât transportul agabaritic cât și cel containerizat. Pentru utilaje am avut intenția să dezvoltăm un departament special, dar condițiile actuale din domeniul construcțiilor ne-au determinat ca deocamdată să renunțăm.

M&U: Ce tip de trailer ați cumpărat de la TSR Special Trailers?

S.S.: De la TSR Special Trailers am cumpărat un model comun, dar foarte practic. Am ținut cont de faptul că infrastructura rutieră din România nu permite trailere cu gardă foarte joasă, ci numai cu gardă medie. Atunci am preferat compromisul, să luăm trailere cu gardă medie și să plătim autorizație pentru diferența de înălțime, chiar dacă sunt mai scumpe. Am preferat aceste trailere, care au o calitate foarte bună. Nu aveam altă soluție, deoarece la noi diferențele de nivel pe șosele sunt mult prea mari, iar transportul agabaritic presupune ieșiri de pe șosea, deoarece piesele agabaritice sunt destinate în general beneficiarilor aflați în situații extreme de depozitare. Aceștia de obicei nu depozitează marfa în depozite sau în altfel de locuri bine amenajate. De exemplu, poți transporta o instalație eoliană de producere a curentului electric, care vă dați seama că este poziționată în mijlocul câmpului.

M&U: Ce tip de macarale folosiți?

S.S.:
Deoarece asigurăm servicii complete, de calitate, bineînțeles că avem nevoie și de macarale, mai ales pentru piesele mari. În acest sens am stabilit un parteneriat cu societatea GSP, o firmă foarte puternică din Constanța care are macarale Liebherr de până la 350 tone. Nu avem încă resurse proprii pentru achiziția de macarale pentru că nici comenzile nu sunt constante astfel încât să ne permitem realizarea unei asemenea investiții. Urmează pe viitor, este un segment de servicii pe care îl luăm în calcul.

M&U:
De obicei, ce tipuri de transporturi asigurați cu trailerele?

S.S.: Transportăm aproape orice, dar încercăm în general să ne asigurăm comenzi pentru piese cât mai grele și cât mai mari. Maximul de greutate transportată de noi în prezent este de 150 tone, în conformitate cu posibilitate noastră de transport. În Europa, transportatorii importanți din domeniul agabaritic pot încărca până la 650 tone, așadar au și trailere pe măsură.

M&U: De ce ați ales trailere marca TSR?

S.S.: Am studiat piața trailerelor, am urmărit să atingem câteva aspecte și, în concluzie, am ales să mergem pe tradiția olandeză în transport agabaritic. TSR-ul este o firmă cu origini olandeze, și am ales astfel un produs realizat sub controlul de calitate vestică. De fapt, TSR are două avantaje: firma este olandeză, iar prin mutarea producției în România, oferă un acces mai ușor la service și reparații. Necesitățile sunt atât de mari în domeniul trailerelor, pentru transportul agabaritic în general, încât acestea nu se pot repara într-un service să zicem doar strict specializat pe camioane. În acest caz ai nevoie de sprijinul fabricii, al producătorului de trailerele.

M&U:
Sunteți mulțumiți de modul în care rezistă atunci când este încărcat, deoarece vorbim de transporturi agabaritice?

S.S.: Da, eu mă declar mulțumit. Chiar dacă service-ul nu este foarte aproape, avantajul este că dacă ai probleme, totuși este în România și nu trebuie să trimiți mașina la reparat în străinătate, în Olanda sau Germania. Deoarece am apreciat calitatea trailerului de la TSR, pot să vă spun că la anul am intenția să mai cumpăr de la același producător încă două unități. Poate chiar de 220 tone, deoarece avem comenzi.

Anul XII, nr. 141, nov 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI