Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Motoarele Yanmar

Noi nu vindem produse!

19.02.2009
Noi nu vindem produse!
BRETT Motors inca de la intrarea pe piata utilajelor din Romania a oferit servicii complete de consultanta tehnica in vederea achizitiilor facute de catre cumparatori si partenerii de afaceri. Nu trebuie uitat, chiar daca oferta firmei acopera numeroase aplicatii din zona constructiilor, principalul brand reprezentat este marca MUSTANG.

Demonstrandu-si flexibilitatea in productie, MUSTANG Manufacturing Company - SUA a trecut la echiparea utilajelor sale cu motoare Yanmar pentru a oferi partenerilor produse de varf. Noua gama de motoare de la Yanmar a atras atentia producatorului american datorita economicitatii deosebite, a silentiozitatii si mai ales a faptului ca "nu fumeaza". Toate aceste avantaje se inscriu in pasul al 3-lea al implementarii noilor tehnologii ce tin seama de normele impuse din 2008 (pentru utilajele care nu se deplaseaza in mod frecvent pe drumurile publice) de United State Environmental Protection Agency. De fapt, norme similare sunt impuse si pe piata din Uniunea Europeana, chiar daca se numesc altfel.

Pentru a asigura o asimilare rapida si eficienta a noilor tehnologii, pentru a putea explica partenerilor avantajele care reies din implementarea lor si pentru a putea aplica noile metode de service, BRETT Motors nu a ezitat sa-si trimita tehnicienii la specializarea oferita de Compania Mustang Europe din Germania. Aici, pregatirea tehnica si practica a fost oferita de specialisti de la Yanmar si Mustang, acestia deruland programe special adresate dealer-ilor din Europa.

Nu putem sa discutam despre obiectivele companiei YANMAR in construirea motoarelor diesel fara sa stim cateva amanunte din traditia producatorului.

Totul a inceput in anul 1912 cand in Osaka domnul MAGOKICHI YAMAOKA a pus bazele firmei Yamaoka Hatsudoki Kosakusho (Compania de Fabricat Motoare), ce se va transforma in recunoscuta Yanmar Diesel Engine Co. Ltd.

Brand-ul YANMAR a fost adoptat in anul 1921 cand la un sistem pentru decorticarea orezului s-a utilizat forta unui motor realizandu-se astfel pentru prima oara in Japonia o masina de putere pentru decorticarea orezului.

Primul motor diesel a fost realizat in 1930 si este expus si in prezent intr-o sala de prezentare a fabricii din Japonia. Acest motor diesel cu 2 cilindri verticali putea sa dezvolte o putere de 5 cai. In anul 1992, la a 80-a aniversare, s-a realizat certificarea ISO 9001, iar in 2006 s-a ajuns la motorul cu numarul 5.000.0000.

Obiectivul primordial incepand de la a 90-a aniversare din 2002 este ecologizarea. Acest obiectiv a inceput sa fie realizat prin construirea unei fabrici care sa se integreze perfect in cadrul natural si sa nu fie un factor de poluare zonala. Procesul de fabricatie este complet automatizata si fluxul de fabricatie poate sa asigure simultan realizarea diverselor modele de motoare diesel industriale pe o singura linie finala de asamblare.

Pentru reducerea emisiilor de noxe, dar si cresterea performantelor producatorul a realizat urmatoarele modificari in cele trei serii de motoare:


1. Seria NV1 (< 19 kW): reglarea nu este atat de stricta ca la clasa motoarelor ce necesita un moment mare de iesire. Nu au fost necesare modificari semnificative.

2. Seria NV2 (19 - 37 kW): marirea presiunii de injectie FO impreuna cu optimizarea consumului. In acest caz a fost necesara introducerea unui regulator.

3. Seria NV3 (37 - 75 kW): marirea presiunii de injectie FO impreuna cu introducerea sistemului de reutilizare partiala a gazelor esapate (EGR Control). Acesta a primit un sistem de control.

Pentru ca seriile de motoare NV2 si NV3 sa fie aduse la noile cerinte de reducere a poluarii, a fost necesara introducerea la motoarele YANMAR a Sistemului Electronic de Comanda ECO (Electonic Optimization of Combustion). In schimb, acest sistem de comanda nu este necesar la seria NV1 care se bazeaza pe Sistem Indirect de Injectie si deci nu este necesara valva regulatoare. La celelalte doua serii unde exista Injectie Directa si valva de reglare echiparea standard cu sistemul ECO este doar pentru seria NV3 deoarece la NV2 poate fi controlata mecanic (optional ECO).


Ce este Sistemul ECO pentru motoare diesel?
"ECO-GOVERNOR" este un sistem unic de control realizat de YANMAR si verificat de 10 ani pe masinile agricole. Acest sistem a fost imbunatatit pe baza experientei acumulate in cei 10 ani si acum este folosit pe toate echipamentele cu denumirea "2G Eco-Governor" ceea ce inseamna generatia a 2-a.

Valva EGR (valva de reglare asistata de sistemul electronic ECO) este o componenta noua a motorului si face parte din sistemul ECO care mai cuprinde Pompa speciala Yanmar de injectie prevazuta cu Actuator de comanda si senzor de viteza.

Semnalele emise de senzorii de viteza si de pozitie din pompa de injectie, radiatorul de racire al gazelor reutilizate, accelerator, comutatorul de pornire al masinii si diverse componente actionate hidraulic sau mecanic ale masinii de baza sunt prelucrate de unitatea ECU care comanda valva EGR, rezistenta de pornire, electromotorul, si display-ul de control de la bordul masinii.


Avantajele acestui sistem de control ECO
Emisie redusa de noxe si gaze esapate ("Motoare nefumatoare"). Poate fi utilizat inca un filtru pentru gazele emise dar schimbarea lui trebuie efectuata exact pentru a nu mari presiunea la evacuare a gazelor care dauneaza sistemului!
Marea realizare este controlul independent al turatiei motorului independent de pompa de injectie FO.
Nu exista restrictii majore de utilizare a acestui tip de motor.
Poate fi obtinut la iesire cel mai bun cuplu util (folosind o turatie minima, deci un consum optim). Acesta mareste performantele masinii de baza si totodata si domeniul de aplicatii.
Performantele motorului se schimba fiind in stransa legatura cu fluctuatii mici de incarcare ale masinii de baza.
- Nu necesita ajustare manuala a turatiei de catre operator.
- Optimizarea consumului
- Reducerea zgomotului.
Diagnosticare rapida cu aparatura si soft performant
Protectia motorului


BRETT Motors
Šos. Alexandriei nr.108
Bragadiru - Jud ILFOV
www.brett.ro
Tel./fax: +4021.420.2771

Anul XII, nr. 141, nov 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 

PARTENERI