Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Lansare sediu

MHS Truck&Bus la Sibiu

12.03.2009
Mariana Patru; Madalina Dragomir
MHS Truck&Bus la Sibiu
Semne bune anul are….mai ales pentru MHS Truck&Bus, importatorul general MAN vehicule comerciale, care in data de 5 februarie 2009 a inaugurat la Sibiu un nou sediu. Blocarea pietelor financiare din intreaga lume a atras dupa sine si o perioada de pauza in domenii precum cel al transporturilor sau constructiilor. Un moment de recesiune sau de reasezare a pietei? O intrebare pentru care fiecare firma sau distribuitor de masini are propriul raspuns.

Chiar de la inceputul anului, MHS Truck&Bus a aratat care este directia sa: investitia in viitor. Pornind de la principiul ca o criza pleaca asa cum a si venit, dar afacerea ramane, importatorul general MAN pentru Romania dovedeste ca este o firma solida, de cursa lunga. Astfel, investitia de la Sibiu de 6,5 mil. EUR reprezinta si o oportunitate pentru crearea a 60 de locuri noi de munca.

Bineinteles ca aceasta initiativa a atras atentia oficialitatilor locale, care au participat la deschiderea noii reprezentante fara a tine cont de culoarea politica, toti fiind de acord ca astfel de investitii trebuie sprijinite mai ales in momentele de criza economica. Deschiderea oficiala a fost aplaudata de catre numeroasele oficialitati care au luat parte la acest eveniment, printre care s-au numarat presedintele Consiliului Judetean Sibiu, cei doi viceprimari ai Sibiului, prefectul, subprefectul, consilieri locali, primarul orasului Salistea, dar si ministrul pentru Dezvoltare Regionala, Vasile Blaga. Acesta s-a aratat impresionat de faptul ca in plina criza economica, importatorul german a ales sa-si continue planul de investitii si a declarat ca guvernul va sprijini orice investitie care va aduce noi locuri de munca: " Salut aceasta inaugurare si ma bucur ca vine intr-o perioada in care multe companii isi reduc fondurile de investitii. Am participat la deschiderea primului obiectiv al celor de la MHS, din Bucuresti si am ramas impresionat. Si partenerii germani imi sunt pe plac. Cred ca lucrul va fi facut si aici nemteste. Va asigur de tot spijinul Guvernului Romaniei pentru orice fel de investitie aducatoare de locuri de munca."

Noul centru MAN se intinde pe o suprafata de 23.400 mp si cuprinde un service cu opt linii de lucru: trei de reparatii si inspectii, trei pentru tinichigerie si vopsitorie, una de diagnostic si una pentru autobuze/autocare. Cu o suprafata totala construita de 2.855 mp, noul service corespunde tuturor standardelor MAN. La acesta se adauga 500 mp alocati birourilor si un total de 3.000 mp pentru depozitul intins pe trei niveluri, special proiectat pentru a putea deservi toate centrele de service MAN din Romania. In plus, noul sediu MHS Sibiu Truck & Bus gazduieste centrul de vanzari si service pentru vehicule comerciale second hand.

Dupa cum declara in discursul sau presedintele MHS Truck&Bus, domnul Michael Schmidt acest nou sediu a fost construit din grija pentru clienti, pentru a fi cat mai aproape de ei si pentru a raspunde tuturor cerintelor acestora. Prin deschiderea acestui nou sediu, MHS Sibiu Truck & Bus doreste sa vina in intampinarea clientilor sai existenti si a celor potentiali, oferindu-le intreaga gama de servicii specifice domeniului: consultanta, vanzari, intretinere, inspectie, reparatie, atat pentru autocamioane, cat si pentru autobuze si autocare."

In noul centru de la Sibiu se vor putea efectua servicii complexe precum verificarea franelor si a directiei, inspectii finale, verificarea emisiilor de gaze sau tinichigerie si vopsirea caroseriei.

Planurile de viitor ale importatorului MAN in Romania nu se opresc insa aici. In acest an vor mai fi inaugurate alte doua noi sedii la Cluj si Bacau, prin acestea MHS reusind sa acopere intreg teritoriul tarii si sa fie prezent acolo unde clientii au nevoie.

De altfel ultimii ani au marcat o dezvoltare rapida a retelei de service MAN, care numara in prezent 10 locatii: MHS Truck & Bus (Militari) - Bucuresti, MHS Otopeni Truck & Bus (Otopeni) - Bucuresti, MHS Brasov Truck & Bus - Brasov, MHS Timisoara Truck & Bus - Timisoara, MHS Sibiu Truck & Bus - Sibiu, Gig Impex - Oradea, Trado Motors - Iasi, Panauto - Piatra Neamt si Alicomtex Slatina, MHS Truck & Bus Cluj.


"Acordam o mare importanta clientilor actuali, dar si potentiali" - Johann Scherer, directorul general al MHS Sibiu Truck & Bus


Masini si Utilaje: Anul 2009 reprezinta o provocare pentru intreaga piata de autocamioane. Care vor fi prioritatile MHS pentru acest an?

Johann Scherer: Acordam o mare importanta clientilor actuali, dar si potentiali. Ceea ce am facut noi la Sibiu, deschiderea noului sediu a fost tot pentru clienti, a fost pentru a fi cat mai aproape de ei, pentru a putea oferi servicii de calitate in cel mai scurt timp posibil. In plus, acest centru este al doilea pe tara pentru camioane second-hand MAN, primul fiind localizat in zona orasului Otopeni.


M&U: Pana anul trecut investitiile de genul sediului MHS de la Sibiu reprezentau un semn al atentiei acordate clientului si al faptului ca lucrurile merg in bine. In prezent multe firme, din toate domeniile, considera ca cel mai bine este sa nu mai construiasca nimic, sa stopeze toate investitiile. Cum comentati acest lucru?

J.S: Nu cred ca stoparea tuturor activitatilor este calea pe care ar trebui sa o urmam. Intr-adevar si pe noi ne afecteaza criza, dar ne continuam planurile. In acest moment se construieste sediul de la Cluj, iar urmatorul este prevazut cel de la Bacau. Acum depinde si de cum evolueaza lucrurile, dar sigur solutia nu este sa stopam totul. In momentul de fata la Cluj exista un service, dar se afla intr-o locatie inchiriata care nu mai corespunde cerintelor noastre si unde nu ne mai putem desfasura activitatea la aceleasi standarde de calitate. Sediul de la Cluj se va construi, ca si cel de aici dupa un proiect adus de la MAN din Germania si va fi gata undeva in iunie anul acesta.


M&U: De ce a fost ales Sibiu ca loc al deschiderii unui nou centru MHS?

J.S: Sibiul a fost o alegere strategica. Spatiul este foarte mare, nu mai putin de 23.400 mp. Dupa cum vedeti, in spatele service-ului exista inca o cladire, la care momentan inca se mai lucreaza si care va fi depozitul central, pentru toata tara, iar service-ul este separat de cladirea de birouri si depozit, avand la randul lui propriul depozit pentru necesarul curent de piese. Am ales locatia de la Sibiu deoarece in primul rand este amplasat strategic, in mijlocul tarii. Am facut niste calcule si am ajuns la concluzia ca cea mai buna optiune este aceasta. Din Germania piesele pot fi aduse aici intr-o zi si jumatate, iar de aici peste noapte pot fi trimise in intreaga tara. Avem deja trei rute care pleaca din Sibiu: primul camion se va duce in Otopeni, Militari si Slatina, al doilea camion in Brasov, Piatra- Neamt si Iasi, iar al treilea care se va duce in vest spre Cluj, Oradea si Timisoara. Un alt motiv pentru care a fost ales Sibiul este faptul ca avem destul de multi clienti in zona, din Sibiu, Sebes, Alba, Valcea.


M&U: Care sunt din punctul dumneavoastra de vedere atuurile masinilor MAN pe piata autocamioanelor de constructii?

J.S: MAN este un produs de calitate, stie oricine acest lucru, si nu ma refer numai la domeniul constructiilor. Este o masina foarte buna, iar clientii nostri s-au convins de acest lucru, tocmai de aceea rezultatele inregistrate in 2008 indica o crestere de de 19,2%, fata de 9% in 2007.

Anul XII, nr. 141, nov 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI