Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Trailere

MULTIMAX de la Faymonville, lider de piata

07.04.2009
MULTIMAX de la Faymonville, lider de piata
Trailerele incep sa devina o prezenta din ce in ce mai des intalnita pe soselele din Romania. Premisele au fost constituite de nevoia de a reloca des utilajele (multe dintre ele fiind strict specializate pentru anumite lucrari deci, de dimensiuni si greutati mari), precum si de necesitatea de a transporta componente industriale de dimensiuni agabaritice, spre clienti din Romania sau din tarile vecine. Corelat cu un parc de transport imbatranit, multe trailere autohtone vechi de zeci de ani fiind inca in dotarea companiilor de transport romanesti, cererea de semiremorci agabaritice este in crestere, chiar si in conditiile economice actuale.

Trecerea spre noi vehicule de transport de mare capacitate se face treptat, noile reglementari legislative in vigoare, ce impun taxe de drum consistente, obligand utilizatorii acestor mijloace de transport sa coreleze fiecare tip de trailer cu o anumita aplicatie. Pentru utilizatorii finali, un element important este acela ca trailere de ultima generatie, mai ales cele de marca, au totdeauna garantia unei functionari indelungate, orice stationare nejustificata presupunand costuri suplimentare foarte mari in cazul transporturilor agabaritice.

In ceea ce priveste trailerele, in anul 2008, liderul de piata de necontestat in tara noastra a fost Faymonville, cu produsul MULTIMAX, unicul importator in Romania al acestei marci fiind societatea AUTOCONSTRUCT SRL. Argumentele cumparatorilor au fost aceleasi: MULTIMAX este un trailer versatil si universal, putand fi utilizat pentru o gama variata de produse de transportat.

Drumul nu a fost usor, pentru fiecare necesitate, pentru fiecare produs transportat, atat importatorul AUTOCONSTRUCT, cat si fabricantul de trailere FAYMONVILLE au analizat, adaptat si recomandat cele mai bune solutii. De sfaturile si asistenta tehnica permanenta a specialistilor de la AUTOCONSTRUCT au beneficiat firme de prima marime din Romania, precum Transchim, Apolodor, Hidroconstructia, Rompetrol, Petrom sau Tehnologica Radion. Toti au inteles mai bine ca oricine avantajul oferit de semiremorcile FAYMONVILLE destinate transportului agabaritic, parcurile lor auto marindu-se in ultimul an cu mai multe astfel de mijloace de transport.

Comparand trailerele de la FAYMONVILLE cu alte produse similare, se observa o serie de elemente constructive, dar si de material ce pledeaza in avantajul lor. Astfel, toate produsele sunt fabricate din otel cu proprietati mecanice superioare, acest lucru conducand la o greutate proprie redusa si o elasticitate marita a structurii, comparativ cu structurile fabricate din otel carbon obisnuit. De asemenea, sunt oferite trei variante de lungime pentru gatul de lebada, un element extrem de important atunci cand vorbim de transportul utilajelor speciale.

Fiind extrem de versatile, exista posibilitati multiple de extensie pentru corpul trailerului, precum extinderea laterala, in acelasi timp fiind prevazute cu puncte de ancorare amplasate oriunde este nevoie.

Suprafata trailerului este placata cu lemn, pentru a oferi o aderenta crescuta, la comanda putand fi livrate si platforme profilate specializate, ca de exemplu cu sistem de alveole pentru blocarea rotilor utilajului.

Axele trailerului (BPW/SAF/ GIGANT) au sistem propriu de suspensie, de unde si avantajul ca piesele de schimb provin de la acelasi producator. Sistemul de directie cu doua bare de la prima la ultima axa viratoare este special dezvoltat pentru transporturi exceptionale.

Producatorul FAYMONVILLE asigura o mare diversitate dimensionala pentru rampele de urcare, acestea fiind acoperite integral cu material antiderapant sau lemn. De asemenea, rampele de urcare au ajustare laterala cu reglaje hidraulice individuale, fiind prevazute cu mecanisme de montare/demontare rapida. La coborarea rampelor, partea articulata finala a acestora este actionata hidraulic separat, in mod clasic fiind utilizate variante mecanice, mai greu de manipulat. Pot fi dotate cu pana la10 axe.

Fara a gresi, putem afirma ca pariul castigat de Faymonville s-a bazat pe ideea produsului adaptat cererii clientului. Specializarea produsului a constituit un obiectiv permanent pentru FAYMONVILLE in cei peste 40 de ani de existenta, in prezent acesta oferind o gama larga de fabricatie si o diversitate a destinatiilor produselor sale unice.

Modelele de trailere FAYMONVILLE cu 2 pana la 24 axe se adreseaza urmatoarelor destinatii: transportul utilajelor grele (Multimax) si (Megamax), transportului de busteni (Timbermax) si al materialelor cu lungimi semnificative (Telemax), transportul macaralelor (Cargomax) cat si al utilajelor de gabarite diferite (Variomax) transportul foilor de sticla foarte mari (Floatmax), transportului placilor de mari dimensiuni prefabricate pentru constructii (Prefamax) si un prim produs cu pana la 24 de axe destinat transportului de marfuri atat grele, cat si si cu dimensiuni deosebite in acelasi timp (Modulmax). In functie de numarul de axe si capacitatea lor portanta, sarcina utila a semiremorcilor agabaritice este de la 20 la 250 tone.

Intelegand foarte bine nevoile pietei nationale, distribuitorul produselor FAYMONVILLE pentru Romania firma AUTOCONSTRUCT SRL a reusit de-a lungul anilor sa adapteze cerintele companiilor romanesti la gama de fabricatie a producatorului dar si reciproc sa adapteze produsul final la particularitatile pietei si a retelei nationale de drumuri.

Experienta dobandita in aceasta relatie s-a adaugat constant celei detinute de AUTOCONSTRUCT SRL in domeniul vehiculelor specializate destinate si altor domenii, pentru care poate propune vehicule cum ar fi: basculante si semiremorci basculabile, vehicule pentru servicii publice, cisterne pentru fluide alimentare si produse petro-chimice, tancuri-cisterna pentru materiale pulverulente.

Adoptarea atitudinii europene de transport va conduce si in perioada urmatoare la dezvoltarea unui sector pana nu de mult neglijat, acela al transportului de marfuri agabaritice, asadar, in acelasi spirit european sa devenim intelegatori cand drumurile noastre de vacanta sau de serviciu se vor intersecta cu un transport LONG VEHICLE.

Este doar un semn bun, un semn al dezvoltarii economice!

Anul XII, nr. 141, nov 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 

PARTENERI