Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
EVW Holding

Cand totul merge pe roate

29.05.2009
Dan Pavel
Cand totul merge pe roate
Cu peste 400 de angajati si reprezentante in Cluj-Napoca, Arad, Bacau, Bucuresti, Constanta, Brasov, Craiova, Suceava si Iasi, EVW Holding, importatorul oficial al marcii de autocamioane DAF in Romania, continua strategia sa de dezvoltare a serviciilor dedicate clientilor. Apropierea fata de necesitatile reale ale clientului, asigurarea unei game largi de servicii de calitate, la acelasi nivel, indiferent de localizarea service-ului pe teritoriul tarii reprezinta obiectivele anului 2009. Noi am vizitat reprezentanta DAF din Bucuresti, una dintre cele mai mari din tara si probabil si printre cele mai solicitate, dat fiind numarul mare de firme de constructii din zona Capitalei.

Situat pe soseaua de Centura, la intrarea pe autostrada Bucuresti-Pitesti, sediul inaugurat in anul 2002 reprezinta o investitie de peste 2,5 mil. EUR, materializati in: service, magazie, birouri, si pentru prima data in Romania, un impunator Show-Room. Parcarea de peste 6.000 mp este usor de accesat de catre camioanele de mare tonaj, iar din cei 3.100 mp construiti, 1.925 mp sunt ocupati de ateliere, restul spatiului dispus pe doua nivele cuprinzand: birourile, show room-ul, sala de conferinte si sala de training, dar si depozitul de piese de schimb si anvelope.
Poate suprafata construita pare mare, dar trebuie spus ca  EVW Holding asigura clientilor sai o gama extrem de variata de servicii, impartite in cinci domenii de activitate: importul si comercializarea autocamioanelor DAF noi si second hand, a pieselor de schimb, asigurarea activitatii post vanzare pentru autocamioane noi si second hand sau importul si comercializarea de anvelope pentru autocamioane si autoturisme.

Capacitatea atelierului de reparatii este de 34 de autocamioane, fiind disponibile 12 linii de lucru a 26 m fiecare, dintre care una este rezervata pentru inspectiile tehnice periodice, iar alta pentru service-ul rotilor. De asemenea, atelierul DAF din Bucuresti face la randul sau parte din reteaua ITS (International Truck Service), fiind la dispozitia clientilor romani si straini pentru orice activitate de interventie si depanare in garantie si post-garantie 24 de ore din 24.
Domnul Dan Marin, directorul reprezentantei EVW Holding - Bucuresti este permanent prezent la sediu, atunci cand nu se deplaseaza pe teren, la clientii EVW Holding, biroul fiind, precum ne declara inaintea interviului, numai locul unde au loc intalnirile oficiale. Activitatea de aici este intensa, chiar si acum, cand in general piata transporturilor cunoaste momente de stagnare in intreaga lume. Numarul mare de autocamioane vandute in ultimii ani pe piata, precum si complexitatea serviciilor oferite reprezinta argumente suficiente pentru a tine permanent ocupat un service chiar si de marimea celui de la Bucuresti, indiferent de problemele pietei.

"EVW Holding ofera deja cunoscutul concept <<one stop shop>>, orice client care vine intr-una din locatiile noastre este servit cu absolut tot ce este necesar pentru buna functionare a camionului" - Dan Marin, director reprezentanta EVW Holding - Bucuresti

Masini si Utilaje: Cum au mers vanzarile pentru marca DAF anul trecut?


Dan Marin:
Pe piata romaneasca, in anul 2008, DAF s-a situat la peste 13% din total, si vorbim de gama de vehicule de peste 7,5 tone. Cred ca suntem acum apreciati de catre transportatorii din Romania nu numai datorita calitatilor certe ale camioanelor, dar si serviciilor de calitate, extrem de diversificate ce sunt oferite oricarui client care trece pragul reprezentantelor noastre. Astfel, plecand de la vanzarile de camioane, consiliere privind alegerea camionului potrivit, ajutorul direct privind finantarea potrivita pentru client, piese de schimb, anvelope si nu in ultimul rand activitatea de service, de fapt cam toate serviciile care le doreste un client. Daca vorbim din punctul de vedere al reprezentantei Bucuresti, suntem prezenti de mult timp pe piata, mai exact constructia a fost facuta in anul 2001, iar deschiderea oficiala in anul 2002. Am avut  suficient timp sa achizitionam o serie de utilaje de service extrem de performante, dar si scumpe, precum cele destinate indreptarii sasiurilor autocamioanelor accidentate sau cabina de vopsit, ce functioneaza din anul 2007, oferind in acest moment un serviciu integral pentru clientii care din diverse motive au daune.

M&U: Deoarece EVW Holding are o acoperire foarte buna a tarii din punctul de vedere al service-urilor si implicit al reprezentantelor, exista o concurenta intre ele?

D.M.:
Chiar daca impartirea teritoriala este foarte precisa, si deci implicit nu au cum sa apara astfel de probleme, care poate ar putea influenta relatiile noastre cu clientul in final, pot sa va spun ca ne ajutam foarte mult intre noi. De exemplu, ne mandrim cu punctul nostru de lucru din Constanta pe care il numim "copilul nostru". Acesta la inceput a fost sub conducerea reprezentantei EVW de la Bucuresti, iar acum este sub umbrela holding-ului. A fost crescut de noi, aplicand aceleasi principii care s-au aplicat si la Bucuresti, devenind un service si un punct de lucru cu reale succese pe piata. Incepand cu 2007- 2008 acesta are propriul sediu, dotat cu service si oferind absolut toate serviciile, la acelasi standard calitativ ca si celelalte reprezentante din tara. Acum ne concentram pe dezvoltarea noului intrat in holding - punctul de lucru de la Craiova, care in acest moment functioneaza la nivel de birou de vanzari camioane, piese si anvelope.

M&U: Sa revenim la reprezentanta EWV Holding din Bucuresti. Cu ce realizari va puteti mandri aici, pe plan local?

D.M.:
Nu trebuie uitat faptul ca Universitatea EWV Holding are baza de lucru in Bucuresti. Clientii nostri, dar nu numai ei, cunosc cea ce putem ca oferim noi. Aici punem in aplicare cu real succes cursurile de conducere auto economica care se materializeaza apoi in importante economii de combustibil atunci cand camionul se regaseste in trafic. Pot sa amintesc cateva firme care deja au aplicat, societati comerciale mari, bine cunoscute in Romania. Ma refer la societatea International Lazar sau la societatea Arabesque, acestea implementand deja conceptul de conducere economica la nivelul flotei lor cu real succes si cu reale economii de combustibil, avand in vedere numarul de camioane pe care le au in parc. Tot in cadrul Universitatii EWV avem un program de pregatire continua a mecanicilor care pleaca de la nivelul de baza pana la nivelul master, fiecare dintre ei trecand prin tot ce inseamna pregatirea tehnica la nivelul standardului producatorilor de camioane DAF si nu numai al lor, ci si al EVW Holding.

M&U: Ce fac clientii care au o problema neprevazuta, de exemplu un accident, o pana importanta, sau mai simplu, calitatea motorinei nu este cea care trebuie, in Romania pot apare multe probleme pe sosea. Cat trebuie sa astepte?

D.M.:
Noi niciodata nu am vrut si nu ne-am dorit sa ajungem cu programarile clientilor la nivelul de saptamani, de genul programare peste o saptamana. Intotdeauna am incercat sa rezolvam problemele partenerilor nostri in aceeasi zi sau cel mult de la o zi la alta. Pe langa reviziile care trebuie facute, cele care sunt cerute de producator prin cartea tehnica a masinii, schimburile periodice de ulei, de filtre, intretinerea normala a masinii, mai sunt si cazurile neprevazute, iar acesti clienti in mod normal beneficiaza de serviciul national. Astfel, daca o masina este in dificultate, daca are o problema, atunci cel mai apropiat dealer care este prezent in zona trimite o masina pentru a face reparatia necesara pentru a o aduce in service. Acest concept a fost introdus si la noi sub denumirea de National Truck Service (NTS), in asa fel incat daca o masina are o problema si este localizata in Pitesti sau Ialomita si face parte din zona de acoperire a punctului de lucru Bucuresti, atunci imediat o masina de interventii pleaca catre locul respectiv pentru a vedea despre ce e vorba. Problema se remediaza pe loc, daca este posibil, daca nu, se aduce masina la service pentru a fi remediata defectiunea. Serviciul este disponibil, 24 de ore din 24, si plecam de la premiza ca niciun  client nu trebuie sa plece nemultumit din service sau sa stea cu masina in service mai mult decat este absolut necesar pentru reparatie.

M&U: Ce se intampla cu flotele de camioane de santier, care in unele cazuri sunt departe de o sosea nationala si lucreaza numai in zone izolate? Cum se asigura service-ul normal sau eventualele reparatii?

D.M.:
  In aceste cazuri, exista posibilitatea ca pentru interventiile tehnice care sunt necesare sau de care au nevoie sa trimitem o masina de interventie catre locatia unde se afla camionul de constructii. De obicei, se incheie un protocol de parteneriat cu proprietarul flotei si atunci facem la fata locului schimbul de ulei si reviziile necesare masinilor care nu se pot deplasa catre un service autorizat.

M&U: Reposesiile reprezinta o consecinta a problemelor financiare existente in prezent in intreaga lume. De asemenea, fiind bani mai putini, unii utilizatori de camioane prefera masini uzate, mai ieftine. Ca reprezentant si vanzator de camioane, cum va afecteaza aceasta situatie?

D.M.:
In primul rand, sfatul meu este sa se gandeasca de doua ori inainte de a alege varianta cu masina uzata, deoarece sigur nu vor economisi bani in timp. Cel mai bine ar fi ca cei care doresc sa cumpere un camion sau mai multe, sa vina in reprezentantele EVW Holding unde pot beneficia de consiliere gratuita pentru achizitii de camioane atat noi cat si second hand. Avem oferte foarte bune, putem sa organizam si drive teste daca este nevoie, camioanele DAF se pot vizualiza in orice punct de lucru al holding-ului. Avantajele sunt nenumarate, putem sa discutam o zi si o noapte despre acestea, nu numai datorita pretului ci si datorita faptului ca noi oferim camioane EURO 5 la pretul unui camion EURO 4, iar in acest caz taxele pentru normele de poluare sunt zero. Numai daca luam in considerare aceasta taxa, si deja pretul unui camion uzat in stare buna se apropie de cel al unui DAF nou. De asemenea, un camion EURO 5 reprezinta si o investitie, deoarece la revanzare automat pretul lui va fi mai bun decat in cazul unui camion ce indeplineste norme de poluare inferioare. Deci pentru clientii care vor sa-si achizitioneze un second-hand si care doresc sa lucreze cu el in domeniul constructiilor le recomand sa-si faca un calcul sa vada exact daca nu cumva economia care cred ca o fac la inceput fata de achizitia unei masini noi poate sa duca peste un an sau doi ani de exploatare la un cost de achizitie mult mai mare. De asemenea, nu trebuie uitata garantia pe care o acordam autocamioanelor noi, care este de doi ani pentru linia motoare, fara limita de kilometri, iar service-ul se poate face la orice reprezentanta din tara.

Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI