Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Masini si Utilaje nr. 39

INTERMAT 2009

29.05.2009
INTERMAT 2009
Oferta DEUTZ
* orientarea spre necesitatile clientului
* costuri de intretinere mici
* solutii pentru viitoarele norme de poluare

Deutz AG, unul dintre cei mai importanti fabricanti de motoare din lume a prezentat cu ocazia Intermat 2009 mai multe premiere mondiale. Punctul central al standului au fost motoarele din clasele de performanta 15-520 kW care corespund normelor de emisie Tier 4 interim, norme care vor intra in vigoare incepand cu anul 2011. Conform noilor standarde, un prag mai scazut al valorilor limita a noxelor necesita si o reducere drastica a cantitatii de particule arse eliberate in atmosfera.

Pentru ca motoarele Deutz sa fie in concordanta cu noile reglementari, compania  a dezvoltat o tehnologie speciala numita DVERT (Tehnologia Deutz pentru reducerea variabila a emisiilor), un kit care permite reducerea emisiilor pentru toate seriile de motoare. In functie de cerinte, DVERT combina mai multe module tehnologice care ofera solutiile optime si performante maxime cu minimum de costuri de operare.
Din prezentarile specialistilor Deutz din standul de la Intermat, producatorul german a modificat fundamental gamele sale de motoare pentru a corespunde normelor Tier 4 interim. Astfel, a dezvoltat o serie de tehnologii externe pentru evacuarea gazelor finale, obtinute dupa procesarea acestora, precum catalizatorii de oxidare, filtrele pentru particule sau sistemul deja folosit la camioane, de reducere catalitica a noxelor din gazele evacuate numit SCR (catalizator selectiv).

Motoarele din gama TCD 2009 (cu puteri cuprinse intre 15 si 50 kW si 1.500-3.000 rpm) sunt disponibile in versiunea  turbo in patru cilindri cu injectie directa sau ca motoare aspirate in trei sau patru cilindri, cu injectie indirecta. Datorita galeriei externe cu racire pentru evacuarea aerului, motoarele respecta normele in vigoare din Uniunea Europeana Nonroad Tier II si IIIA, dar si pe  cele mai severe norme din Statele Unite ale Americii numite EPA NonroadTier 2, 3 si 4 interim, optimizand in acelasi timp performantele motorului. Ca solutie standard pentru indeplinirea criteriilor Tier 4 Deutz a optat pentru un filtru de particule diesel deschis pentru procesarea gazelor arse.

Motorul compact cu racire cu lichid TCD 2010 (50-85 kW la o gama de turatii cuprinse intre 2.300-2.600 rpm), cu un cuplu motor care atinge si valori de 404 Nm si costuri de intretinere reduse, indeplineste normele pentru utilaje mobile  EU-Nonroad 2004/26/EU Tier IIIB  si US EPA Tier 4 interim.
Tehnologic, galeria externa cu racire pentru evacuarea particulelor arse a fost adaugata sistemului de injectie cu common-rail. Producatorul Deutz a utilizat si un filtru diesel de particule (DPF) ca o solutie extrem de economica pentru reducerea noxelor, optional fiind disponibila si varianta unui sistem DPF cu arzator pentru regenerarea filtrului de particule.

Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI