Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Masini si Utilaje nr. 39

TSR Special Trailers: Pentru clienti speciali

29.05.2009
Mariana Patru
TSR Special Trailers: Pentru clienti speciali
Editia din acest an a celei mai importante manifestari autohtone dedicate utilajelor de constructii, Construct Expo Utilaje ne-a oferit prilejul de a arunca o privire mai atenta asupra situatiei actuale la nivel national si global in care se afla si de a observa tactica importatorilor si producatorilor de utilaje de constructii de a-si pastra clientii si de ce nu, de a atrage altii noi.

Unul dintre oamenii cu care am stat de vorba a fost Catalin Salagean, director de vanzari al TSR Special Trailers. De altfel standul acestei companii nu a fost foarte greu de remarcat, in special datoria trailerului de 54 de tone care se afla expus in fata standului.
Directia pe care merge, chiar sau mai ales pe timp de criza TSR Special Trailers este personalizarea produselor. Cu alte cuvinte trailerele  sunt fabricate pe comanda si se adreseaza unor clienti cu nevoi speciale, de cele mai multe ori detaliile fiind cele care fac diferenta intre un trailer de serie si unul special. Dar si clientii sunt elemente cheie ale acestui proces, dupa cum marturiseste domnul Salagean. Mare parte din clienti vin si achizitioneaza trailere fara sa stie ca acestea au inele sau ce capacitate au. Pe moment trailerele le sunt utile, dar dupa un anumit timp isi dau seama ca au nevoie de altceva sau ca ar fi necesare niste inele de ancorare mai mari. Aceste inele in dotarea standard au o capacitate de 5 tone, dar pentru sarcini mai mari sau aplicatii speciale se pot face de 8 tone.
"Orice modificare ulterioara adusa utilajului necesita multa munca de proiectare, structura trailerului fiind una bine inchegata, unitara, modificarea unui element antrenand modificarea celorlalte componente.

"De exemplu inlocuirea inelelor de ancorare de 5 tone cu unele de 8 tone necesita alocarea unui spatiu mai mare pentru casetele unde stau inelele, mutarea anumitor elemente si cabluri mai multe, toate acestea fara ca structura trailerului sa aiba de suferit.
De asemenea pentru hidraulica de inalta presiune sunt necesare cabluri si tevi facute pe comanda, pe care tot specialistii TSR Special Trailers le executa. Structura metalica este produsa in Romania, axele vin din Germania de la Gigant, sistemul de franare provine tot din Germania, purtand marca Knorr-Bremse, iar sistemul de iluminare este adus din Olanda. Acest lucru se datoreaza faptului ca pe piata interna nu exista furnizori pentru astfel de sisteme sau, daca exista, echipamentele au un pret foarte mare, cum este situatia  sistemului de cuplare si a pinul pentru sa, care sunt aduse tot din Olanda. Lista de optiuni pe care le poate cere clientul este foarte cuprinzatoare, cel mai des solicitate fiind lada de scule montata in partea din fata a semiremorcii, pereti laterali de aluminiu, pachetul de semnalizare pentru gabarit depasit, fiind vorba aici de luminile si tablitele pentru extensiile laterale si de girofar si de asemenea de extensiile laterale si rampele.

Fiecare client care paseste pragul firmei TSR Special Trailers primeste o oferta in care sunt prezentate dimensiunile trailerului, lungime, latime, inaltime, posibilitatea de a se extinde in lungime, dar si in latime. O alta solicitare, venita in special din partea clientilor interni, si care a dus chiar la modificarea programul intern de productie pentru a o putea satisface, este aceea a semiremorcilor cu adancituri pentru roti. Aceasta optiune permite incarcarea si transportul unor utilaje de mari dimensiuni, echipamente care, transportate in mod normal, ar depasi inaltimea maxima admisa de reglementarile in vigoare la noi in tara. In cazul acestui model, rotile utilajelor transportate intra in cate o alveola special decupata in platforma semiremorcii.

Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI