Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Eveniment

Cefin Open Days

19.08.2009
Ema Stancu; Mădălina Dragomir
Cefin Open Days
Desi conceptia la nivel mondial si implicit si în România referitoare la criza financiară este una demnă de filmele de groază, sunt totusi foarte multi care văd în aceasta o oportunitate de a se dezvolta, de a se pregăti pentru perioada când piata îsi va reveni sau pentru a realiza acele lucruri pentru care nu era timp atunci când volumul de muncă era mult prea mare. Cefin România a profitat de aceste momente dificile pentru toată piata autocamioanelor, fie ele destinate aplicatiilor de constructii sau celor de transport si a organizat un eveniment deosebit: "Cefin Open Days".

Acest eveniment s-a dorit a fi diferit de celelalte, aducând clientii care megeau în mod normal la sediul companiei pentru a discuta despre posibilitatea achizitionării unuia sau mai multor autocamioane direct în mediul în care acestia lucrează zi de zi, pentru a testa pe viu vehiculele si pentru a observa în mod concret comportamentul acestora atunci când sunt puse la lucru.

Cefin Open Days a presupus în primul rând o locatie specifică unui mediu de lucru greu, respectiv o balastieră, dar si un spatiu generos cu un teren accidentat, o selectie atentă de vehicule din game si cu destinatii diferite, precum si o zonă "oficială" pentru discutii, dezbateri, analize si păreri.
Organizatorii au tinut să marcheze asa cum se cuvine momentul si ne-au pus la dispozitie, în premieră, o serie de autovehicule cu tractiune integrală, precum un  autovehicul pentru misiuni off-road marca Massif, ideal în aplicatiile de transport persoane în zone deosebit de greu accesibile. Acesta este extrem de versatil, permitând chiar încărcarea unei sarcini de mărimea unui europalet pe usa spate. Un alt campion al drumurilor neamenajate, autocamionul Eurocargo 4x4 este un vehicul de mărime medie destinat transporturilor pe distante nu prea lungi, dar care în conditii off-road poate îndeplini orice misiune datorită tractiunii integrale permanente.

Probabil unul dintre cele mai asteptate modele a fost noul Daily 4x4, ideal pentru zonele accidentate, putând remorca structuri grele de până la 3,5 tone si a cărui cabină poate transporta un echipaj format din 3 sau 7 persoane. soferii experimentati au avut posibilitatea de a testa si două vehicule din categoria grea- un Iveco Trakker, si anume basculantă pe 4 axe destinată lucrărilor de santier. Acesta a demonstrat capacitatea sa de a transporta piatră brută sau agregate minerale pentru terasamente, fiind dotat cu un sasiu robust si o motorizare puternică. În ciuda staturii sale impozante, acesta a fost proiectat pentru un consum redus de combustibil la tona de material transportat si cheltuieli minime de întretinere.
Al doilea vehicul de categorie grea a fost un camion Astra 8X4 care face parte din gama HD8, gamă în care sunt incluse cele mai specializate vehicule pentru activităti heavy-duty în cariere, balastiere, exploatări miniere, exploatări forestiere.

Noua reprezentantă Cefin Deva
Demonstratiile si testele s-au desfăsurat în cadrul unei balastiere din comuna Bălata, situată în apropierea orasului Deva. Această alegere nu a fost întâmplătoare, deoarece am asistat la un eveniment dublu, adică si la deschiderea oficială a unui nou sediu Cefin România în orasul Deva.
Cu o experientă de aproximativ 14 ani ca dealer Iveco în România si de 6 ani numai în orasul Deva, Cefin România a considerat oportună mutarea într-o locatie nouă în care vânzările de camioane să se desfăsoare într-un spatiu adecvat, spatiu care cuprinde acum si un service autorizat Iveco în care se oferă servicii pentru toată gama vehiculelor din oferta Cefin România precum si vânzări de piese de schimb, anvelope, toate celelalte servicii telematice si tot ceea ce presupune Cefin pentru clientii săi.

Pe lîngă noul sediu din Deva si organizarea evenimentului Cefin Open Days, Cefin România a dorit să arate participantilor faptul că este alături de clientii săi. Astfel, prin intermediul reprezentantelor sale din toată tara oferă clientilor săi, în această periodă de recesiune economică, solutii de finantare deosebite pentru vehiculele comercializate, însotite de diferite oferte speciale, din care ies în evidentă ofertele "tailor-made", care se adaptează perfect nevoilor specifice fiecărui client în parte si de pe urma cărora acestia să obtină beneficii maxime. 
Pentru a observa în mod concret în ce fel si prin ce modalităti îsi atrage si îsi mentine Cefin România clientii am realizat un interviu cu proprietatul balastierei în cadrul căreia s-a desfăsurat acest eveniment, cu domnul Daniel Bucnar, directorul executiv al firmei Autosena, proprietara balastierei.

Masini si Utilaje: De când sunteti clienti Cefin România si de ce ati ales tocmai Cefin?

Daniel Bucnar: Relatia noastră cu Cefin România a luat nastere la începutul anului 2008, când am achizitionat primele autobasculante de mare capaci-tate de exploatare în carieră, mai exact Astra Dumper. Am văzut prima dată autovehiculele comercializate de compania Cefin în cadrul unei expozitii desfăsurate la Arad, le-am studiat pe cele pe care ne interesau pe noi din punctul de vedre al specificului activitătii noastre, am studiat preturile, am studiat puterea lor de lucru într-un mediu greu pentru că aceasta este aspectul cel mai important la tipul acesta de masini.

M&U: Ce planuri aveti pentru viitor? Intentionati să continuati colaborarea cu Cefin?
D.B: Pe viitor probabil că în functie de cum o să meargă economia românească ne vom mentine colaborarea cu  ei pe acelasi tip de masini. În balastieră ne ocupăm cu extractia si prelucrarea pietrisului, este vorba deci despre o activitate minieră care implică automat activitate de transport, de încărcat si de prelucrare. Cu Cefin colaborăm pentru activitatea de transport. Noi desfăsurăm si alte activităti, avem si exploatări de carieră si carieră proprie si suntem subcontractori pentru firma beneficiară în care facem acelasi lucru iar activitatea aceasta automat implică un mijloc de transport.

M &U: De cât timp activează această balastieră?
D.B: Balastiera are un ciclu de functionare de doi ani. Anul acesta suntem implicati într-un proiect de finantare cu Banca Europeană, tot pentru activitatea respectivă încercăm să mai achizitionăm încă o linie de prelucrare cu flux tehnologic complet. Această linie de prelucrare trebuie să fie mobilă, fără un punct fix, să ne putem deplasa cu ea, astfel încât randamentul să fie maxim. Colaborarea cu Cefin va continua în acelasi sens pentru că orice capacitate de productie mărim noi, ori din exploatări de carieră ori din exploatare de balastieră, suntem conditionati automat de mijloacele de transport. Un alt punct forte în colaborarea noastră cu ei este service-ul pe care îl au în Deva care este lângă noi. Pentru o firmă care are mai multe mijloace de transport, si noi încercăm să ne orientăm cam pe aceiasi gamă, este foarte important service-ul pentru că deplasările si programările la service, mai ales la nivelul anului trecut erau foarte greoaie, durau destul de mult.
În conditiile unui mediu de lucru de balastieră utilajele, fie ele cele pentru prelucrare sau pentru transport, sunt folosite în mod permanent iar în perioada de garantie au un interval de service stabilit cu cumpărătorul si atunci automat, fie că masina are sau nu defectiuni, ea trebuie să se prezinte la service pentru revizia respectivă pentru că altfel se pierde ga-rantia si de acolo derivă o serie de cheltuieli pe care nimeni nu este dispus să le accepte.

Anul XII, nr. 141, nov 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI