Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Tehnologii de evacuare

Sisteme Kit pentru solutii optime

19.08.2009
Sisteme Kit pentru solutii optime
Din 2011 noile norme de emisie EU III B vor pătrunde în fortă în Europa, iar Tier 4 Interim vor fi aplicate în Statele Unite. Noile reglementări IIIB/ Tier 4 vor avea un impact imens asupra conceptului tehnologic al motoarelor industriale, ca nici o altă reglementare.
Din 2014, vor apărea normele US Tier 4/ EU IV, ceea ce înseamnă că emisiile de noxe si de particule pentru motoarele diesel se vor reduce cu 95% comparativ cu anul 1999. 

Pentru a reduce nivelul substante nocive din gazele de esapament au fost luate măsuri în ceea ce priveste structura internă a motoarelor. Acest lucru nu este însă de ajuns, si pentru a respecta viitoarele norme si structura externă a motoarelor va trebui supusă unor modificări. Producătorul german a modificat fundamental gamele sale de motoare pentru a corespunde normelor Tier 4 interim. Astfel, a dezvoltat o serie de tehnologii externe pentru evacuarea gazelor finale, obtinute după procesarea acestora, precum catalizatorii de oxidare, filtrele pentru particule sau sistemul deja folosit la camioane, de reducere catalitică a noxelor din gazele evacuate numit SCR (catalizator selectiv).

Producătorii de motoare sunt responsabili de îndeplinirea standardelor de mediu
Pentru prima dată, legea prevede faptul că, pe viitor, producătorii de motoare vor detine întreaga responsabilitate pentru îndeplinirea pragurilor valorice ale nivelului de emisii. În lumina noilor reglementări, acestea  vor determina o dezvoltare concretă a tehnologiilor folosite în productia motoarelor. Cu alte cuvinte, tehnologiile de prductie si cele care privesc reducerea emisiilor trebuie abordate ca un sistem integrat.

Deutz furnizează în prezent în jur de 1.000 de aplicatii diferite pentru motoare. Adăugând si posibilele variante tehnologice de reducere a emisiilor, acest număr ar putea creste până la peste 4.000.
Pentru mentinerea acestui număr de variante în conditii de eficientă economică, Deutz a dezvoltat o tehnologie specială numită DVERT (Tehnologia Deutz pentru reducerea variabilă a emisiilor), un kit care permite reducerea emisiilor pentru toate seriile de motoare. În functie de cerinte, DVERT combină mai multe module tehnologice care oferă solutiile optime si performanta maxime cu minimum de costuri de operare.. Pe lângă "solutiile simple" pentru pietele unde nu sunt impuse aceste reglementări, Deutz oferă variantele standard pentru o gamă largă de sisteme pentru piete sau aplicatii speciale.

Deutz Dvert: tehnologie pentru reducerea emisiilor de înaltă performantă, totul într-un singur sistem
Pentru a satisface cerintele cât mai eficient posibil, Deutz a dezvoltat DVERT, un sistem care permite fiecărui client să beneficieze chiar de solutia de care are nevoie pentru aplicatia sa. Acest tip de tratament al emisiilor are nevoie de un spatiu aditional de constructie, care trebuie planificat de proiectantul echipamentului. În functie de cerinte, DVERT combină diferite module tehnologice care în final oferă o solutie optimă la performante maxime si costuri de exploatare minime indiferent de situatia de lucru.
DVERT va permite alinierea motoarelor la reglementările Tier 4, care vor intra în 2014 fără a implica modificări sau costuri majore.
Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI