30.09.2009

Casa de licitatii Troostwijk este renumită în Europa mai ales datorită încheierii cu succes a contractelor de vânzare industriale fie prin licitatii online sau live, acord privat sau ofertă publică de vânzare. Compania a fost fondată în 1930 si organizează anual aproximativ 300 de licitatii online sau vânzări publice, masinile si echipamentele fiind transferate de la un proprietar la altul în conditii optime.
Troostwijk oferă un pachet vast de servicii realizate prin intermediul retelei proprii de birouri la nivel european în care lucrează specialisti experimentati care detin cunostinte specifice acestui sector industrial.
O licitatie reprezintă modalitatea perfectă de a obtine cel mai bun pret pentru echipamentele sau bunurile puse în vânzare. Începând cu anul 1930 compania Troostwijk a înregistrat rezultate remarcabile din vânzarea echipamentelor si a bunurilor către un public de provenientă internatională, punctul forte fiind capacitatea de a ajunge la client. Troostwijk
Valuations & Insolvency Advice se ocupă de evaluarea echipamentelor si a stocurilor.
Troostwijk oferă consultantă companiilor, băncilor si cazurilor de insolvabilitate acolo unde este vorba, de exemplu de un faliment iminent. Cu o expertiză asupra pietei de la nivel mondial si prezenta pe plan local Troostwijk este în permanentă la dispozitia clientilor săi.
Troostwijk a dezvoltat un program unic de management al proiectelor, care vine în ajutorul companiilor mari si mijlocii pentru a le gestiona surplusul de bunuri si pentru a le distribui în interiorul firmei. Acest proces, numit "redezvoltare internă" poate spori valoarea bunurilor si eficienta companiei beneficiare oferind tuturor companiilor din grup posibilitatea de a vizualiza bunurile în surplus.
Astăzi o firmă de licitatii online
De-a lungul timpului compania s-a transformat dintr-o firmă traditională într-o firmă de licitatii online. Datorită utilizării tot mai intense a Internetului atât de companii, cât si de persoane fizice, acest tip de vânzări au fost foarte bine primite. Pentru toate licitatiile clientii pot participa de pe Internet. Softul online de licitatii dezvoltat de companie este unic în lume. O licitatie reprezintă o metodă perfectă de vânzare care maximizează profitul clientilor firmei.
Troostwijk oferă un pachet vast de servicii realizate prin intermediul retelei proprii de birouri la nivel european în care lucrează specialisti experimentati care detin cunostinte specifice acestui sector industrial.
O licitatie reprezintă modalitatea perfectă de a obtine cel mai bun pret pentru echipamentele sau bunurile puse în vânzare. Începând cu anul 1930 compania Troostwijk a înregistrat rezultate remarcabile din vânzarea echipamentelor si a bunurilor către un public de provenientă internatională, punctul forte fiind capacitatea de a ajunge la client. Troostwijk
Valuations & Insolvency Advice se ocupă de evaluarea echipamentelor si a stocurilor.
Troostwijk oferă consultantă companiilor, băncilor si cazurilor de insolvabilitate acolo unde este vorba, de exemplu de un faliment iminent. Cu o expertiză asupra pietei de la nivel mondial si prezenta pe plan local Troostwijk este în permanentă la dispozitia clientilor săi.
Troostwijk a dezvoltat un program unic de management al proiectelor, care vine în ajutorul companiilor mari si mijlocii pentru a le gestiona surplusul de bunuri si pentru a le distribui în interiorul firmei. Acest proces, numit "redezvoltare internă" poate spori valoarea bunurilor si eficienta companiei beneficiare oferind tuturor companiilor din grup posibilitatea de a vizualiza bunurile în surplus.
Astăzi o firmă de licitatii online
De-a lungul timpului compania s-a transformat dintr-o firmă traditională într-o firmă de licitatii online. Datorită utilizării tot mai intense a Internetului atât de companii, cât si de persoane fizice, acest tip de vânzări au fost foarte bine primite. Pentru toate licitatiile clientii pot participa de pe Internet. Softul online de licitatii dezvoltat de companie este unic în lume. O licitatie reprezintă o metodă perfectă de vânzare care maximizează profitul clientilor firmei.