Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Dynapac

Noua serie de cilindri pneumatici

18.12.2009
Noua serie de cilindri pneumatici
Noua serie de cilindri pneumatici (CP224, CP224W si CP274) încorporează noi caracteristici ce măresc eficienta, usurinta activitătii de service, confortul operatorului si rezultatul final al compactării.

Echilibrat din toate punctele de vedere
Pentru a obtine aceeasi presiune la sol pe anvelopele din fată si din spate, greutatea este distribuită în mod egal, indiferent dacă se lestează cu apă, nisip sau otel.

Sistem de frânare cu circuit dublu
Pedala de frână functionează prin intermediul a doi cilindri de frânare independenti si două furtune separate controlate de supapa de frânare. Acest lucru înseamnă că dacă unul din cilindrii de frână sau unul din furtunele ce leagă cilindrul de supapa de frână cedează, utilajul are capacitate totală de frânare prin intermediul celor două discuri de frână.
Motoarele diesel moderne Stage 3A cu emisii scăzute de noxe sunt oferite în standard pe toate pietele. Atunci când lucrul se efectuează la mare altitudine (3.000 m) motorul Cummins QSB ajustează automat pompa de combustibil si presiunea pentru a mentine puterea motorului.
Cabina spatioasă si asimetrică poate fi echipată cu aer conditionat (AC) si "Climă" - control automat al climatului (ACC). Designul cabinei, precum si a celor patru stâlpi ai structurii de rezistentă oferă operatorului vizibilitate maximă asupra spatiului de lucru. Oglinzile externe optionale facilitează efectuarea manevrelor mai dificile.

Afisaj & manetă directie
Afisajul, atasat de scaunul operatorului oferă informatiile vitale pentru utilizator în timpul operării: viteza de lucru, nivelul apei (optional), nivelul combustibilului, temperatura asfaltului (optional), presiunea.
Operatorul nu trebuie să se întindă niciodată pentru a ajunge la diverse manete sau întrerupătoare. Afisajul este întotdeauna în fata utilizatorului din moment ce toate dispozitivele urmează scaunul si postul de comandă.
Directia deplasării este controlată de maneta înainte&înapoi - viteza fiind controlată cu ajutorul pedalei de acceleratie. Maneta înainte&înapoi si pedala de acceleratie fac oprirea si accelerarea utilajului mai usoară la schimbarea directiei de mers. Afisajul si meniul sunt foarte usor de citit si utilizat.
Este de asemenea usor de schimbat între sistemul metric de măsurare si cel anglo-saxon.
Structura standard utilizată pentru întreaga gamă fac întretinerea si repatiile mai usoare. Din punctul de vedere al consumabilelor si al pieselor de schimb, acest lucru înseamnă service mai rapid în beneficiul clientului.
Operatorul sau inginerul de service primeste orice avertizare direct pe ecranul LCD. Consumabilele, precum filtrele sunt usor de accesat si înlocuit.

Optionale
Pompă de rezervă pentru sistemul de udare - dacă pompa obisnuită cedează, utilizatorul poate comuta usor pe pompa de rezervă pentru a continua compactarea.
Anvelope speciale - cilindrii pot fi echipati cu anvelope speciale, astfel încât operatorul poate ajusta presiunea în roti în timpul utilizării cilindrului.
Măsurarea temperaturii asfaltului - sistemul oferă operatorului informatii despre conditiile de compactare; asfaltul prea rece oferă o eficientă scăzută de compactare sau deloc. Asfaltul prea fierbinte sporeste riscul lipirii asfaltului de cauciuc.
Răzuitoare pliabile - sunt usor de pliat pentru curătare si se evită de asemenea uzura în timpul transportării utilajului.
Presuri de curătare - oferă protectie suplimentară împotriva strângerii asfaltului pe anvelope si se utilizează mai putină apă.
Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI