Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Mustang si Simex

Solutii personalizate pentru toti!

21.01.2010
Foto: Mustang
Brett Motors este un nume recunoscut pe piata utilajelor de constructii autohtonă, Mustang, Socomec, Thomas, Simex sau Amog fiind numai câteva dintre mărcile pe care firma le reprezintă în România.  
Datorită numărului mare de mărci si utilaje aflate în portofoliul firmei, Brett Motors poate oferi o gamă variată de utilaje pentru o paletă largă de aplicatii în constructii, versatilitatea fiind una dintre caracteristicile cheie ale tuturor echipamentelor.
Astfel pentru aplicatii în constructia si reparatia drumurilor, prin utilizarea unui utilaj Mustang si a unei freze de asfalt Simex se poate realiza frezarea stratului de învelis stradal, procedeu ce prezintă o serie de avantaje comparativ cu tehnica uzuală de spargere a asfaltului.

  1. Mutarea controlată a materialului rezultat în urma frezării - profunzimea, lărgimea si lungimea sunt controlate perfect de operatorul utilajului. 
  2. Lucrul cu freza fără a se produce daune zonei adiacente nefrezate. Datorită dintilor ce pătrund în material rotindu-se, se execută o dizlocare aproape chirurgicală a materialului doar acolo unde este necesar, fără a altera zonele alăturate, asa cum se întamplă în cazul lucrului cu ciocane pneumatice sau hidraulice.
  3. Structura bună de întrepătrundere. Procedeul de frezare lasă o structură bine făcută pe suprafata mantalei stradale, atât pe orizontală cât si în tăierile verticale. Când este aplicat un strat adăugat, suprafetele frezate furnizează o structură ce asigură o întrepătrundere excelentă între noua si vechea manta, perfectă si rezistentă la tăiere.
  4. Conditii de lucru. În lucrul cu aceste freze autopurtate nu apare nici o problemă de zgomot sau oprirea circulatiei stradale. Există posibilitatea de frezare a traseului fără să se înlăture materialul frezat, în acest fel se lasă liberă circulatia stradală chiar si pe portiunea frezată.
  5. Costuri reduse. Fată de masinile de frezat autopropulsate, frezele Simex au costuri de achizitionare si întretinere mult inferioare. Înlocuirea dintilor uzati are un cost mult mai redus fată de înlocuirea unui disc diamantat.

10 consideratii tehnice pentru alegerea frezelor SIMEX
  1. Autonivelare - brevet al sistemului de autonivelare pe suprafata de frezare, indiferent de brat.
  2. Sănii de ajutor cu pozitionare aproape de tamburul frezant, astfel că nici o malformatie a suprafetei stradale frezate nu poate să influenteze asupra perfectei realizări a lucrării.
  3. Reglarea profunzimii de frezare independent pe dreapta si stânga tamburului - pentru realizarea planurilor înclinate transversal. Combinate cu autonivelarea sunt indispensabile pentru o perfectă realizare de treceri alăturate.
  4. Înclinare transversală amortizată -optima precautie la vibratiile care ar putea sa fie generate frezând materiale cu o duritate diversă. Amortizarea ajută la mentinerea celor două flancuri de sprijin care aderă în bune conditii pe suprafata stradală, chiar si când există vibratii datorită înclinării pe durata lucrului între suprafata frezei si planul suportului de prindere rapidă.
  5. Motor hidraulic direct, fără organe de transmisie, fără pierderi de putere, respectiv hidromotor cu pistoane radiale pentru o maximă încărcare functie de puterea instalată.
  6. Înlocuirea tamburilor frezanti  - sasiu gândit si construit în asa fel încât să ofere o usoară înlocuire a tamburilor frezanti. Posibilitatea folosirii unei game de tamburi proiectati si realizati la SIMEX începând de la 30 mm lătime (nu este valabil pentru modelul PL 1000).
  7. Controlul frezei - carcasa anterioară permite inspectarea tamburului pentru un control practic si rapid, si la nevoie înlocuirea dintilor. Grupul de valve este bine pozitionat pentru o rotire a tubulaturii de alimentare cu ulei, bine ordonată ca să nu obstructioneze vizibilitatea si să permită accesul rapid la hidromotorul echipamentului si la freza pentru efectuarea unor interventii rapide.
  8. Bazin cu apă încorporat în echipament - posibilitatea de a înlătura problema pulberilor si de a creste durata utilizării dintilor prin stropirea tamburului. Se realizează cu ajutorul unui rezervor de 110 litri asezat pe placa de prindere a frezei, protejat  în mod complet de lovituri si deteriorari. Este realizat din material plastic, încorporează electropompa si un sistem de 2, 3 sau 4 duze pulverizatoare. Umplerea se realizează comod si usor, iar actionarea este separată de hidromotorul frezei.
  9. Gama variată de freze.  În gama de modele a frezelor SIMEX există o alegere optimă de dimensiuni si putere pentru o aplicare tot mai perfectă a hidromotorului echipamentului în functie de motorul masinii de bază, fiind disponibile 7 modele în peste 100 de versiuni: PL2510; PL3515; PL4520; PL5520; PL6020; PL1000; PL4035.
  10. Banda transportoare.  Posibilitatea de a avea 3 modele de freze cu banda transportoare integrată. Echipamentul de frezat încarcă automat materialul frezat pe banda transportoare transversală pe care îl poate descărca la dreapta sau la stânga frezei respective. Separarea materialului frezat de materialul ce trebuie excavat este înlăturat imediat.
Tipul de lucrări ce pot fi executate 
În mod obligatoriu trebuie să se individualizeze tipul de lucrare pe care vrea să-l execute fiecare client.

a) Freze pentru canalizări - se poate obtine o adâncime maximă de frezare de 800 mm. Lărgimea maximă admisă a frezei si deci modelul de freză este oferit clientului în functie de performantele masinii de bază  pe care se atasează freza.

b) Freze pentru frezări clasice - se consiliază alegerea cuplului dispozitiv de frezat - masină de bază, luând în considerare (dacă nu sunt conditii speciale cerute de client) posibilitatea ca în viitor să fie disponibile lucrări mai complexe. Lucrul cel mai important în aceste cazuri este de a explica clientului optiunile hidraulice disponibile care îi permit simpla modificare a pozitiei dispozitivului de frezat, a profunzimii si vitezei de lucru.

c) Scarificări si restaurări - trebuie stabilită lărgimea de lucru a frezei, respectiv modelul, informând foarte clar si în detaliu clientul în legătură cu limitele pe care le-ar putea întâlni lucrând la o profunzime maximă. Luând în considerare că se lucrează cu o adâncime de frezare de max 60-70 mm, este necesar să se evalueze o putere hidraulică teoretică de circa 0,5 CP pe centimetru de lărgime.

S.C. BRETT Motors srl
Sos. Alexandriei 108,
BRAGADIRU, Judet ILFOV
Tel./fax: 0374-003.246
021-420.27.71
www.brett@brett.ro
Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI