Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Bauma 2010

Vedetele Deutz (II)

16.03.2010
 Vedetele Deutz (II)
BAUMA este cea mai mare expozitie din lume dedicată masinilor si utilajelor pentru constructii, temele principale fiind: eficientă sporită a utilajelor, costuri de exploatare reduse, apropierea producătorului de necesitătile fiecărui cumpărător si schimbarea de generatii în domeniul motoarelor. Noua generatie de motoare lansată la Munchen trebuie să îndeplinească nu numai norme de poluare extrem de stricte, dar să si sustină celelalte teme propuse de către constructori, precum consumuri reduse de combustibil, perioade extinse de mentenantă si durată de viată mare.

În acest an producătorul de motoare Deutz AG va fi prezent la expozitia considerată ca emblematică pentru următorul deceniu, Bauma 2010, cu un stand deosebit, dedicat noii generatii de motoare ce corespund standardelor de poluare Tier 4 Interim si Tier 4 Final. Cel mai important producător independent de motoare din lume aduce astfel pe piată o gamă completă de motoare dedicate aplicatiilor pentru constructii, de la puteri de 28 kW si până la 520 kW.

Pentru gama superioară de puteri, Deutz va expune la Bauma 2010 modelul TCD 2013. Acesta acoperă gama de puteri de la 160 până la 250 kW, totul la o turatie nominală constantă de 2.200 rpm. Este un motor cu sase cilindri în linie, cu sistem de răcire hidraulic, ce se remarcă prin constructia robustă si performantele ridicate, calităti pentru care producătorul Deutz este recunoscut în întreaga lume. Modelul TCD 2013, echipat cu turbocharger, filtru de particule si filtru montat pe galeria de evacuare pentru recircularea gazelor arse, corespunde standardelor si normelor de poluare pentru utilajele si echipamentele de lucru în concordantă cu directive  EU Non-Road 2004/26, standardele EU Tier III si US EPA Tier 4 Interim.

TCD 2013 are înglobate cele mai avansate tehnologii, cum ar fi sistemul de injectie de înaltă presiune cu Common Rail, control electronic al motorului, optiunea de limitare a puterii în timpul deplasării utilajului. Structura usor înclinată si designul variabil al părtii fată au ca rezultat o mai mare flexibilitate a motorului. Consumul de combustibil redus, instalarea simplă si fără costuri mari, dar si intervalele de service lungi sunt tot atâtea dovezi ale eficientei economice a noului motor creat de Deutz. Nivelul redus al vibratiilor si zgomotului este exceptional, conformându-se viitoarelor norme ce încă nu au intrat în vigoare.

Modelul TCD 2015 completează gama de motoare Deutz. Acesta este oferit în două variante constructive, cu 6 cilindri în V cu răcire cu lichid si cu 8 cilindri în V, dezvoltând puteri cuprinse între 300-520 kW, la 2.100 rpm. Compact si puternic, TCD 2015 atinge performante impresionante. Cel mai modern sistem de injectie CR asigură un consum redus de combustibil si maximizează eficienta economică. Echipat cu componente acustice optimizate, principalele caracteristici ale structurii constructive a acestui motor sunt emisiile de zgomot scăzute, functionarea lină si durabilitatea.
Designul compact oferit de montarea cilindrilor în V economiseste spatiu la instalare, ceea ce pentru client se traduce prin costuri de montaj mai mici. Modelul TCD 2015 îndeplineste toate standardele si normele în vigoare pentru utilaje, conformându-se directive EU Non-Road 2004/26, si standardelor EU Tier III si US EPA Tier 4 Interim.

Solutiile tehnologice dezvoltate de producătorul german Deutz pentru a întruni noile norme si standard de poluare sunt extreme de variate si răspund tuturor cerintelor si nevoilor clientilor.
Pentru a echilibra cerintele clientilor cu viitoarele directive în cel mai eficient mod cu putintă, Deutz a conceput sistemul DVERT®, format dintr-o serie de module care sunt adaptate configuratiei fiecărui motor în parte. Datorită compatibilitătii dintre componentele individuale, Deutz a reusit să creeze un sistem unde motorul se îmbină perfect cu tehnologiile de tratare a gazelor arse. Diversele elemente ale sistemului DVERT®, dar si tehnologiile de tratare a gazelor arse precum convertorii catalitici, sistemele etanse de filtrare a particulelor, sisteme de injectie controlate electronic pentru fiecare cilindru în parte, sistemul SCR de reducerea al noxelor, sisteme de regenerare a particulelor, toate utilizate în diverse combinatii, garantează cresterea performantelor motorului, a gradului său de competitivitate pe piată si îndeplinirea celor mai stricte norme de poluare.

Aceste solutii au fost create pentru a permite adăugarea de noi elemente si îmbunătătirea celor existente, conformându-se astfel viitoarelor limite de emisii, care chiar dacă vor fi mult mai stricte decât cele actuale, în cazul motoarelor Deutz nu vor mai atrage si necesitatea modificării majore a motorului. Pentru clienti avantajele acestui sistem sunt evidente: performante mai bune ale motorului, putere mai mare, rezistentă, consum redus de combustibil si nivel redus de emisii. Flexibilitatea mare oferită de numeroasele optiuni de instalare flexibile fac din DVERT® un sistem modular ce este la fel de performant pentru orice motor, indiferent de capacitate si utilizare.
Vizitatorii români vor avea ocazia ca în data de 22 aprilie, la standul Deutz să se întâlnească si cu reprezentantii IML Motoare Leader, dealer autorizat Deutz în România.
Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI