Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Bauma 2010

Volvo Trucks

16.03.2010
Dan Vasile
Odată cu lansarea celui mai puternic camion din lume si a ultimei generatii de cutii automate de viteze, producătorul suedez Volvo Trucks se mândreste cu una dintre cele mai diversificate game de vehicule pentru constructii, pregătite pentru orice tip de aplicatii.
"Atunci când industria constructiilor în Europa îsi va relua cresterea, vom fi pregătiti pentru a veni în întâmpinarea dorintelor si nevoilor clientilor nostri si de a le oferi productivitate, camioane adaptate pentru cerintele de mediu si care să fie usor de condus" declara Claes Nilsson, presedinte al diviziei Volvo Trucks pentru Europa. Gama de camioane Volvo Trucks  a fost în ultimul an înnoită cu o serie completă de noi motoare si sisteme de transmisii, acestea fiind destinate seriilor Volvo FL, Volvo FE, Volvo FM, culminând cu cel mai puternic camion din lume, cu motor de 700 CP: Volvo FH16.

Volvo FM este cel mai bine vândut camion din gama de constructii. Este destinat operatiunilor grele din domeniul constructiilor, fiind proiectat pentru a face fată unor conditii de mediu extreme. Acesta beneficiază de o cabină robustă, de un sasiu înăltat pe care toate componentele sunt montate la partea superioară, pentru o mai bună protectie. El este echipat cu un motor Volvo de ultimă generatie de 12 litri, care îndeplineste standardele de emisii Euro 5/EEV. De asemenea, prin sistemul de transmisie  I-Shift, Volvo FM combină consumul redus de combustibil cu un impact minim asupra mediului înconjurător si o manevrabilitatea de exceptie.

Cutie de viteze automată pentru conditii grele de santier
Cutia de viteze automată I-Shift este una dintre inovatiile Volvo care se bucură de foarte mare succes în rândul utilizatorilor. I-Shift furnizează pentru sofer nu numai un confort de exceptie în timpul condusului, dar si reduce în mod real consumul de combustibil. Ultima generatie I-Shift beneficiază de noi functii, special concepute pentru domeniul constructiilor, printre care moduri de condus pentru transporturi grele, care reduc consumul de combustibil si îmbunătătesc stabilitatea la pornire a întregului ansamblu format din camion si remorcă agabaritică, asigurând si aderenta pe soluri dificile. Transmisia automată Volvo pentru cele mai grele regimuri de lucru în constructii, Powertronic, a beneficiat recent de îmbunătătiri majore, constructorul suedez anuntând că este perfect adaptată motorului de 13 litri, ce eliberează un cuplu maxim de torsiune de 2.600 Nm. De asemenea, chiar dacă vorbim de utilizări intense ale motorului si cutiei de viteze, aceasta are un interval de service mai mare decât alte echipamente similare de pe piată.

Astăzi jumătate dintre camioanele Volvo sunt livrate cu o cutie automată, repartitia fiind în felul următor:  40% sunt echipate cu I-Shift si 10% cu Powertronic.
Pentru a îmbunătăti siguranta si aderenta pe sol, Programul de Stabilitate Electronică(ESP) va fi introdus pe o gamă mai largă de modele. De asemenea se pregăteste lansarea unui sistem nou de control al tractiunii.
Pentru aplicatii ce necesită resurse de putere exceptionale, cum ar fi de exemplu transportul utilajelor de constructii mari sau a unor sectiuni de clădiri prefabricate, modelul Volvo FH16, disponibil numai cu transmisie I-Shift, cu cei 700 CP si un cuplu de 3.150 Nm este candidatul ideal pentru a duce sarcina la bun sfârsit.
Pentru sarcini de lucru mai putin solicitante, Volvo Trucks oferă modelele mai mici Volvo FE si FL.
Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI