Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Deutz AG

Redenumirea gamei noi de motoare

14.04.2010
Cel mai important eveniment al anului din domeniul constructiilor se apropie cu pasi repezi, pregătirile intrând pe ultima sută de metri atât pentru organizatori, cât si pentru expozanti. Producătorul de motoare Deutz AG va prezenta la Bauma 2010 o gamă completă de produse, noi tehnologii si noi modele de motoare care întrunesc viitoarele standarde europene de emisii IIIB/US EPA Tier 4 interim.
Cel mai important producător independent din lume propune o gamă completă de motoare dedicate aplicatiilor pentru constructii, cu puteri de la 25 până la 520 kW, care îmbină perfect puterea cu eficienta economică si calitatea testată Deutz.

Pentru a sublinia progresul tehnologic realizat, noile motoare vor avea indicativele schimbate, acestea continând informatii importante pentru clienti: primele trei litere vor furniza informatii tehnice specifice despre existenta turbocharger-ului, tipului de răcire si combustibilului utilizat, fiind urmate de alte date despre capacitatea motorului în litri, aranjarea cilindrilor în linie sau V si numărul acestora.
Motoarele ce îndeplinesc standardele de poluare actuale sau mai vechi si care se află deja în proces de fabricatie îsi vor păstra denumirea existentă.

Deutz va expune în premieră la Bauma 2010  noul motor TCD 2.9 L4, cunoscut sub denumirea de TCD 20XX. Disponibil atât în varianta cu aspiratie normală, cât si cu turbocharger, noul model este echipat cu sistem extern de recirculare a gazelor arse si sistem de  injectie common rail de înaltă presiune. Un motor ultra compact cu patru cilindri în linie, cu o capacitate de 2,9 l, creat pentru a face fată cerintelor speciale ale utilajelor din industria constructiilor, acesta asigură o gamă de puteri de la 26 până la 56 kW si un cuplu maxim de 300 Nm la 1.600 rpm.

Pentru modelul TCD 2.9 L4 Deutz oferă o serie întreagă de optiuni personalizate în functie de nevoile clientilor. Sistemul modular de tratare a gazelor arse este perfect adaptat cerintelor utilajelor industriale, având un design compact si costuri de utilizare reduse: convertorul catalitic de particule diesel (DOC) sau varianta DOC-POC  sunt suficiente pentru majoritatea aplicatiilor, filtrul de particule diesel (DPF) fiind oferit ca optional. Productia de serie pentru TCD 2.9 L4 va începe la jumătatea anului 2012.

Gama de puteri cuprinsă între 50 si 85 kW va fi acoperită de modelul TCD 3.6 L4, care atinge un moment maxim la arborele motor de 400 Nm la 1.400-1.600 rpm. Modelul cu răcire cu apă, cu turbocharger si 4 cilindri, cu sau fără sistem de răcire intern si sistem de recirculare externă a gazelor arse este echipat cu un sistem de injectie de înaltă presiune cu magistrală comună de alimentare (Common Rail). Designul compact scade costurile instalării, iar raportul putere /greutate a fost redus la minim.
Ca si celelalte motoare Deutz si modelul TCD 3.6 L4 poate fi utilizat în conditii climatice extreme. Un convertor catalitic de particule este disponibil pentru tratamentul gazelor arse, dar si un filtru de particule diesel DPF, acesta din urmă fiind ofertat ca optional.
Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI