Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Deutz

2 milioane de motoare produse la Cologne-Porz

15.07.2010
 2 milioane de motoare produse la Cologne-Porz
După un început de an bun si o crestere constantă a comenzilor, unul dintre cei mai importanti producători  de motoare industriale, Deutz AG a înregistrat  un nou record: fabrica din Cologne-Porz a produs, la sfârsitul lunii mai, motorul cu numărul 2 milioane, model 1013.
Acesta  este numai unul dintre numeroasele motoare care părăsesc zilnic linia de productie de la Cologne-Porz si care îsi găsesc utilizare într-o gamă largă de aplicatii, precum  utilajele de constructii, centralele de producere a energiei electrice, utilajele agricole, vehiculele comerciale sau navele maritime.
Încă din 1967 producătorul german, cu sediul în Cologne, a pus bazele unei noi uzine de cercetare si dezvoltare în districtul Porz.
26 de ani mai târziu, în iunie 1993 a fost pusă în functiune o nouă unitate de productie, care rămâne si la ora actuală una dintre cele mai sofisticate din lume si unde lucrează peste 400 de angajati.
Din 2006 Deutz a relocat sediul central al companiei într-o clădire de birouri din Cologne-Porz, astfel că acum sediul central al companiei, fabrica si laboratoarele de cercetare si dezvoltare a motoarelor compacte sunt concentrate în această regiune, unde activează 1.600 din cei 3.800 de angajati pe care compania îi are în întreaga lume.

Noile motoare destinate aplicatiilor pentru constructii
În 2010, chiar înaintea expozitiei de la Bauma Deutz a schimbat denumirea motoarelor sale, astfel că noile indicative contin acum informatii importante pentru clienti, primele trei litere vor furniza informatii tehnice specifice despre existenta turbocharger-ului, tipului de răcire si combustibilului utilizat, fiind urmate de alte date despre capacitatea motorului în litri, aranjarea cilindrilor în linie sau V si numărul acestora. Cu ocazia expozitiei de la München vizitatorii au văzut pentru prima dată noul motor TCD 2.9 L4, cunoscut sub denumirea de TCD 20XX, dar si noul model TCD 3.6 L4.

TCD 2.9 L4 este disponibil atât în varianta cu aspiratie normală, cât si cu turbocharger si este echipat cu sistem extern de recirculare a gazelor arse si sistem de  injectie common rail de înaltă presiune. Un motor ultra compact cu patru cilindri în linie, cu o capacitate de 2,9 l, creat pentru a face fată cerintelor speciale ale utilajelor din industria constructiilor, acesta asigură o gamă de puteri de la 26 până la 56 kW si un cuplu maxim de 300 Nm la 1.600 rpm.
Pentru acest model Deutz oferă o serie întreagă de optiuni personalizate în functie de nevoile clientilor. Sistemul modular de tratare a gazelor arse este perfect adaptat cerintelor utilajelor industriale, având un design compact si costuri de utilizare reduse: convertorul catalitic de particule diesel (DOC) sau varianta DOC-POC sunt suficiente pentru majoritatea aplicatiilor, filtrul de particule diesel (DPF) fiind oferit ca optional. Productia de serie pentru TCD 2.9 L4 va începe la jumătatea anului 2012.

Gama de puteri cuprinsă între 50 si 85 kW va fi acoperită de modelul TCD 3.6 L4, care atinge un moment maxim la arborele motor de 400 Nm la 1.400-1.600 rpm. Modelul cu răcire cu apă, cu turbocharger si 4 cilindri, cu sau fără sistem de răcire intern si sistem de recirculare externă a gazelor arse este echipat cu un sistem de injectie de înaltă presiune cu magistrală comună de alimentare (Common Rail). Designul compact scade costurile instalării, iar raportul putere/greutate a fost redus la minim.
Ca si celelalte motoare Deutz si modelul TCD 3.6 L4 poate fi utilizat în conditii climatice extreme. Un convertor catalitic de particule este disponibil pentru tratamentul gazelor arse, dar si un filtru de particule diesel DPF, acesta din urmă fiind ofertat ca optional.
Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI