Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
New Holland

Built around you

11.08.2010
Dan Vasile
Built around you
New Holland este unul dintre cei mai cunoscuti producători de utilaje din lume. Istoria sa se confundă cu istoria pietei masinilor de constructii, evolutia sa începând în anul 1895, atunci când a fost înfiintat un mic atelier de reparatii de masini agricole în Pennsylvania, SUA.
Istoria grupului Fiat începe cu patru ani mai târziu, în orasul italian Torino, cu o masină destinată transportului de persoane, proiectată si realizată integral cu forte proprii.
Următorii 50 de ani au însemnat pentru ceea ce va deveni producătorul mondial New Holland creuzetul unei experiente unice, ce va însuma inclusiv modelul pietei de utilaje din Japonia, unde în anul 1930 Kobe Steel, firma care îsi va schimba denumirea în anul 1980 în Kobelco, începea să producă primele masini pentru industria constructiilor.
Anul 1966 înseamnă pentru New Holland anul lansării oficiale a primului buldoexcavator, dar abia în 1991 se va consemna oficial legătura dintre producătorul american de utilaje si gigantul auto Fiat. Dezvoltarea unor game complete de utilaje, acoperirea întregii piete mondiale vor duce la recunoasterea brandului New Holland în anul 2005 ca unul dintre putinii producători mondiali de masini de constructii full-line.
România reprezintă o piată importantă pentru producătorul New Holland, acesta acordând o atentie deosebită activitătii de vânzare, service si finantare în această regiune a Europei. După o primă întâlnire cu redactorii revistei noastre în cadrul standului New Holland de la Bauma, domnul Hans-Joachim Erdmann, Business Director Central and Eastern Europe CNH Construction Equipment a acceptat să discutăm despre evolutia pietei utilajelor în Europa în primele sase luni ale anului 2010 si despre viitorul acestei piete, cu referire directă la situatia din România.

Hans-Joachim Erdmann, Business Director Central and Eastern Europe CNH Construction Equipment:
"Ne construim serviciile si produsele în jurul clientului si a nevoilor acestuia"

Masini si Utilaje: Cum a evoluat în acest an piata utilajelor de constructii din Europa Centrală si de Est, comparativ cu aceeasi perioadă a anului trecut? Care au fost factorii acestei evolutii?
Joachim Edermann: Am remarcat în prima jumătate a anului 2010 o evolutie pozitivă, o crestere pe anumite piete, cum ar fi de exemplu Polonia, Tările Baltice si unele tări din fosta Iugoslavie. Această tendintă ascendentă a fost influentată în principal de noile proiecte de infrastructură, finantate prin fonduri provenite de la Uniunea Europeană.  Sperăm să vedem si în zona României o evolutie asemănătoare, începând cu anul 2011.

M&U: În contextul actual al pietelor din Europa Centrală si de Est, cum apreciati că vor evolua vânzările utilajelor New Holland? Veti atinge cotele de piată prognozate pentru aceste piete la începutul anului 2010?
J.E: Vânzările New Holland au înregistrat o tendintă de crestere în prima jumătate a anului 2010 comparativ cu aceiasi perioadă a anului trecut si chiar si pe pietele unde industria constructiilor a stagnat sau a înregistrat scăderi, am reusit să ne realizăm planurile ambitioase si să atingem cotele de piată propuse pentru această perioadă.

M&U: Cum apreciati că au fost primite de către piată noile utilaje prezentate în cadrul expozitiei de la Bauma? Care sunt opiniile celor care au văzut noile utilaje New Holland?
J.E: Treptat, toate noile produse pe care le-am prezentat la Bauma au fost lansate si introduse pe principalele piete. Primele reactii ale clientilor au fost pozitive si încurajatoare si cred că aceste produse vor contribui la cresterea vânzărilor, cu atât mai mult cu cât noile utilaje sunt mai eficiente si reduc costurile de operare pentru clienti. Practic, operatorii utilajelor pot obtine o productivitate mai bună în aceeasi perioadă de timp, comparativ cu modelele mai vechi, noile sisteme de transmitere a puterii asigurând un cuplu mai mare la aceeasi putere a motorului. Acest lucru înseamnă în practică o fortă mai mare de săpare, mase mai mari de ridicat, într-un timp mai scurt. În plus, noua generatie de motoare este mai puternică, mai ecologică, consumând si cantităti mai mici de carburant.  

M&U: Există un tip de utilaj preferat de către clientii din Europa Centrală si de Est?
J.E: Buldo-excavatorul încă reprezintă cel mai important produs pe pietele din aceste regiuni si suntem foarte interesati de acest segment. Acesta a fost încă din anii ’90 solicitat în cantităti mari pe această piată, iar vânzările noastre au fost foarte bune. Chiar si în conditiile unei recesiuni economice atât de aspre, numărul de buldo-excavatoare vândute este bun din punctul nostru de vedere.

M&U: Ce părere aveti despre piata utilajelor de constructii din România în primele 6 luni ale acestui an comparativ cu celelalte piete din zonă?
J.E: Pe piata din România au apărut primele semne de reluare a proiectelor suspendate, ceea ce înseamnă că si piata utilajelor de constructii îsi va reveni curând. Ne asteptăm la o crestere cel mai târziu în 2011. New Holland, prin dealerii săi din România a obtinut deja o crestere a vânzărilor de utilaje grele pentru proiectele de infrastructură, comparativ cu anul 2009. Nu avem nici un motiv să ne îndoim de faptul că această tendintă de crestere a cererii, chiar dacă nu este foarte accentuată, va continua în România în viitor.

M&U: Există premisele unei relansări adevărate a pietei utilajelor de constructii din România în 2011?
J.E: Dacă judecăm după marile proiecte de infrastructură care au fost amânate si care par a fi pe punctul de finalizare, începând cu 2011 industria constructiilor ar trebui să aibă o crestere semnificativă.
Asa cum am spus si mai înainte, cred că vom avea o surpriză plăcută în anii următori ca producători de utilaje, din partea sectorului de constructii românesc.

M&U: Care sunt planurile New Holland pentru 2011?
J.E: Ne luăm în serios promisiunile făcute clientilor si vom fi în continuare un jucător important în această industrie. De altfel, pentru viitor pregătim un plan de investitii ambitios prin care ne dorim să eficientizăm procesul de fabricatie, să le putem oferi clientilor nostri produse noi, care să le aducă un real avantaj competitiv si de asemenea să investim în serviciile pe care le oferim clientilor odată cu produsele noastre si în reteaua de distributie.

M&U: Care este mesajul pe care New Holland îl transmite clientilor săi prin sloganul BUILT AROUND YOU?
J.E: Sloganul nostru, "Built around you" face o referire clară la locul pe care clientul îl ocupă în tot ceea ce realizăm si la cât de dedicati suntem clientilor nostri. Noi nu producem numai utilaje, producem utilaje si servicii, si luăm totdeauna în considerare cerintele si nevoile clientilor. Astfel reusim să adăugăm un plus de valoare masinilor noastre, plus apreciat de clientii New Holland, care ne rămân în continuare fideli.


Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI