Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Deutz

Noile motoare din gama medie

11.08.2010
Noile motoare din gama medie
Producătorul Deutz AG a adus în prima parte a anului 2010 o serie de noi motoare, care întrunesc viitoarele standarde de poluare IIIB/US EPA Tier 4 interim.
Pentru aplicatiile în constructii, cel mai important producător independent propune o gamă completă de motoare cu puteri cuprinse între 25 si 520 kW, care îmbină perfect puterea cu eficienta, productivitatea si calitatea testată Deutz.

TCD 2.9 L4 este un motor ultra compact cu patru cilindri în linie, cu o capacitate de 2,9 l, creat pentru a face fată cerintelor speciale ale utilajelor din industria constructiilor, acesta asigură o gamă de puteri de la 26 până la 56 kW si un cuplu maxim de 300 Nm la 1.600 rpm.

Gama de puteri cuprinsă între 50 si 85 kW va fi acoperită de modelul TCD 3.6 L4, care atinge un moment maxim la arborele motor de 400 Nm la 1.400-1.600 rpm. Modelul cu răcire cu apă, cu turbocharger si 4 cilindri, cu sau fără sistem de răcire intern si sistem de recirculare externă a gazelor arse este echipat cu un sistem de injectie de înaltă presiune cu magistrală comună de alimentare (Common Rail). Seria de succes 2012 a producătorului, ce corespunde gamei medii de puteri va  fi supusă unui proces de dezvoltare si modernizare pentru a îndeplini viitoarele standarde de mediu. Modelul TCD 4.1 L4 dezvoltă puteri cuprinse între 70 si 115 kW, un cuplu maxim de 610 Nm la 1.400-1.60 rpm. Motorul cu 4 cilindri în linie, răcire cu apă si turbocharger este echipat cu un sistem Deutz Common Rail de 1.600 bari si un sistem extern de recirculare a gazelor arse. Designul robust conferă motorului o fiabilitate remarcabilă si creste intervalele de service. Sistemul de tratare a gazelor arse include un filtru de particule diesel etans.

Pentru gama de puteri 120-180 kW, Deutz propune modelul TCD 6.1 L6, care atinge un cuplu maxim de 1.000 Nm la 1.400-1.60 rpm. Motorul cu 6 cilindri în linie echipat cu turbocharger si intercooler, sistem de recirculare a gazelor si sistem electronic de injectie de înaltă presiune cu Common Rail (DCR®) este caracterizat de eficienta economică, ciclu de viată îndelungat s intervale de service lungi. Un  filtru de particule cu regenerarea filtrului permite modelului TCD 6.1 L6 să îndeplinească noile standarde de poluare.

Noul motor cu 6 cilindri, TCD 7.8 L6 cu puteri între 160 si 250 kW este cel mai puternic motor din gama medie. Cuplul maxim de 1.400 Nm este atins la viteze de 1.400-1.600 rpm.

Echipat cu turbocharger, intercooler, sistem de răcire si recirculare a gazelor arse, cilindri cu cămasă umedă si sistem de injectie de înaltă presiune cu Common Rail (DCR®), acest model este conceput pentru medii de lucru si activităti extreme. TCD 7.8 utilizează un sistem de tratare a gazelor arse special conceput pentru cerintele solicitante ale mediului industrial.

Anul XII, nr. 141, nov 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI