Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Deutz AG

TCD 2.9, motorul diesel al anului 2010".

17.09.2010
TCD 2.9, motorul diesel al anului 2010
Prezentat īn premiera īn cadrul expozitiei Bauma de la München, noul motor Deutz TCD 2.9 L4 a fost deja desemnat de catre specialisti "motorul diesel al anului 2010".
Modelul TCD 2.9 L4, disponibil atāt īn varianta cu aspiratie normala, cāt si cu turbocharger este echipat cu sistem extern de recirculare a gazelor arse si injectie common rail de īnalta presiune. Un motor ultra compact cu patru cilindri īn linie, cu o capacitate de 2,9 l, creat pentru a face fata cerintelor speciale ale utilajelor din industria constructiilor, acesta este ofertat pentru o gama de puteri de la 26 pāna la 56 kW si un cuplu de 300 Nm la 1.600 rpm.
Pentru modelul TCD 2.9 L4, Deutz ofera o serie īntreaga de optiuni personalizate īn functie de nevoile clientilor.Un sistem modular de tratare a gazelor arse este perfect adaptat cerintelor utilajelor industriale īn materie de design compact si costuri de utilizare reduse: convertorul catalitic de particule diesel (DOC) si varianta DOC-PoC  sunt suficiente pentru majoritatea aplicatiilor, filtrul de particule diesel (DPF) fiind oferit ca optional. Productia de serie pentru TCD 2.9 L4 va īncepe la jumatatea anului 2012.
Gama de puteri cuprinsa īntre 50 si 85 kW va fi acoperita de modelul TCD 3.6 L4, care atinge un cuplu de 400 Nm la 1.400-1.600 rpm. Modelul cu racire cu apa, turbocharger, 4 cilindri, cu sau fara sistem de racire intern si sistem de recirculare externa a gazelor arse este echipat cu injectie de īnalta presiune cu Common Rail. Designul compact scade costurile instalarii, iar raportul putere/greutate a fost redus la minim. Ca si celelalte motoare Deutz si modelul TCD 3.6 L4 poate fi utilizat īn conditii climatice extreme. Un convertor catalitic de particule este disponibil pentru tratamentul gazelor arse, dar si un filtru de particule diesel DPF optional.  

Tehnologia DVERT® de la Deutz

Pentru a echilibra cerintele clientilor cu viitoarele directive īn cel mai eficient mod cu putinta, Deutz a conceput sistemul DVERT®, format dintr-o serie de module care sunt adaptate configuratiei fiecarui motor īn parte. Datorita compatibilitatii dintre componentele individuale, Deutz a reusit sa creeze un sistem unde motorul se īmbina perfect cu tehnologiile de tratare a gazelor arse. Diversele elemente ale sistemului DVERT®, dar si tehnologiile de tratare a gazelor arse precum convertorii catalitici, sistemele etanse de filtrare a particulelor, sisteme de injectie controlate electronic pentru fiecare cilindru īn parte, sistemul SCR de reducere a noxelor, sisteme de regenerare a particulelor, toate utilizate īn diverse combinatii, garanteaza cresterea performantelor motorului, a gradului sau de competitivitate pe piata si īndeplinirea celor mai stricte norme de poluare.

Aceste solutii au fost create pentru a permite adaugarea de noi elemente si īmbunatatirea celor existente, conformāndu-se astfel viitoarelor limite de emisii, care chiar daca vor fi mult mai stricte decāt cele actuale, īn cazul motoarelor Deutz nu vor mai atrage si necesitatea modificarii majore a motorului. Pentru clienti avantajele acestui sistem sunt evidente: performante mai bune ale motorului, putere mai mare, rezistenta, consum redus de combustibil si nivel redus de emisii. Flexibilitatea mare oferita de numeroasele optiuni de instalare fac din DVERT® un sistem modular la fel de performant pentru orice motor, indiferent de capacitate si utilizare.
Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI