Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Distributie de motorina

Oscar Downstream: cele mai bune servicii

12.10.2010
Dan Pavel; Mariana Patru
 Oscar Downstream: cele mai bune servicii
Succesul unei afaceri, în orice domeniu, depinde în mare masura de viziunea celor care o conduc, de elaborarea unor strategii coerente si planificarea în detaliu a fiecarui pas, mai ales daca vorbim de o afacere de pionierat, unde nu exista retete sau puncte de reper. Un exemplu este societatea Oscar Downstream, cel mai mare distribuitor independent de motorina din România si lider de piata pe segmentul statiilor de incinta pentru distributia motorinei.
Compania detine performanta notabila de a fi dezvoltat si implementat acest concept al statiilor de incinta pentru prima data în tara noastra: "Am cautat elemente noi si inovatoare, servicii pe care le-am considerat importante si pe care le-am introdus pe piata.  La vremea respectiva, în 2004 am fost primii care au introdus acest sistem al statiilor de incinta, un concept total necunoscut companiilor din România" declara Vlad Pacea, director de marketing al Oscar Downstream.
Pentru a câstiga însa încrederea clientilor si pentru a-i convinge de avantajele pe care le ofera acest serviciu a fost nevo-ie de ceva timp. "Dupa aceasta perioada serviciul a luat o amploare exponentiala, pentru ca oamenii au înteles care sunt avantajele sistemului si ca îi ajuta sa economiseasca importante resurse de bani si timp".

Si ceea ce a convins cel mai bine a fost faptul ca Oscar Downstream nu vinde un simplu produs, ci un serviciu integrat care consta în punerea la dispozitie a statiei de incinta, transportul motorinei, alimentarea statiei, service-ul si întretinerea, toate acestea fiind incluse într-un singur pret, pretul foarte atractiv pe care clientul îl plateste pentru motorina.
Portofoliul firmei numara în prezent clienti precum regii autonome de transport marfa si persoane, companii din domeniul constructiilor, agriculturii si al serviciilor. Calitatea motorinei, achizitionata în cea mai mare masura din import sub control strict al standardului de calitate reprezinta un atu important pe piata. Domnul Vlad Pacea ne-a explicat exact cum se desfasoara pas cu pas procedura de verificare a calitatii carburantului si implicatiile logistice într-o astfel de afacere.
Vlad Pacea, director de marketing al Oscar Downstream: "Noi ne-am impus niste standarde de calitate a motorinei superioare mediei pietei si pe care le-am respectat cu strictete de-a lungul timpului".

Masini si Utilaje: Distribuiti motorina direct din import, de o calitate foarte buna, si cel mai bine simt acest lucru cei care utilizeaza statiile de incinta de la Oscar Downstream. Cum reusiti sa asigurati un carburant de calitate în România?

Vlad Pacea: Înca de la început am mers pe ideea ca nu vom face rabat de la calitatea carburantului si ca ne vom impune standarde pe care le vom îndeplini. De aceea si procedura de verificare a motorinei este una extrem de meticuloasa, iar regulile sunt foarte stricte. În prima faza, se verifica actele si toate detaliile chimice ale motorinei înainte de a fi încarcata pe vapor si de a ne fi trimisa spre România. Totdeauna, calitatea motorinei trebuie sa corespunda întru totul cu ceea ce am comandat noi. Apoi urmeaza o alta serie de controale: motorina se mai verifica înca odata înainte de a fi descarcata din vapor în depozitul din Constanta. Aici marfa este controlata de catre inspectorii Registrului Auto Român, iar daca nu corespunde normelor europene este trimisa înapoi la fabricant. În continuare, este încarcata în vagoane si trimisa spre celelalte patru depozite Oscar Downstream din tara, dar nu înainte de a fi controlata de reprezentantii nostri foarte amanuntit.
În ceea ce priveste calitatea carburantului în sine, aceasta este data si de anumite compozitii chimice, compusi care nu au concentratii fixe, dar care fac diferenta clara între o motorina de calitate superioara si una de o calitate mai slaba, dar care se supune normelor europene. Noi ne-am impus niste standarde care sa fie superioare mediei pietei si pe care le-am respectat cu strictete de-a lungul timpului. Pentru a ne asigura de acest lucru folosim organisme de control, firme total independente care fac analizele esantioanelor si controalele pe parcurs. Dupa aceea motorina ajunge în depozitele noastre de unde, când pleaca spre client, are loc verificarea finala la încarcarea în cisterne.
Si tot pentru a ne asigura de calitatea produselor si serviciilor pe care le oferim, capacul statiei de incinta este sigilat si se desigileaza în momentul alimentarii cu carburant. Avem un serviciu de logistica care preia comenzile si pentru fiecare cisterna stabileste traseele optime, pentru ca numai urmarind produsul pe tot parcursul lui, pâna ajunge la client putem fi siguri ca motorina noastra nu va cauza probleme flotei clientului si putem garanta acest lucru. 

M&U: Ce ne puteti spune de activitatea de service a statiilor? Cât sunt de fiabile? Au fost probleme la partea electronica? În astfel de situatii orice întârziere înseamna bani pierduti pentru client, iar timpul de interventie trebuie sa fie foarte rapid.

V.P: Spre deosebire de alte firme concurente care au în portofoliu acest tip de serviciu si care apeleaza la service externalizat, noi avem propriile echipe de service, care sunt prezente pe tot teritoriul tarii si actioneaza în maxim 24 de ore la orice tip de defectiune. Din ceea ce pot afirma foarte sigur este ca defectiunile nu sunt majore si nu sunt frecvente. Se poate întâmpla sa se crape un furtun de la pistol pentru ca din greseala trece un camion care a alimentat peste furtun, dar nu ni s-a întâmplat niciodata sa se defecteze softul de gestiune al pompei.
Noi oferim în prezent doua sisteme de gestiune electronica a datelor, unul destinat clientilor cu flote mici si altul destinat clientilor mari. Ambele sunt foarte fiabile, având în vedere ca din ele se poate transfera pe orice calculator, pe care instalam noi o alta aplicatie în prealabil, datele privind alimentarile zilnice în rapoarte de gestiune. Este probat de-a lungul timpului si nu am avut niciodata probleme cu nici unul dintre ele.

M&U: Activitatea societatii Oscar Downstream se extinde si prin crearea unei retele de statii de alimentare cu plata prin card, destinata în special clientilor cu flote de vehicule ce se deplaseaza atât pe întreg teritoriul tarii cât si pentru cei care fac transport international, având statii si în principalele puncte de tranzit al granitei României. Când va deveni complet functional serviciul de carduri?

V.P: Serviciul este deja functional cu sapte statii operationale în teritoriu dar în continuare îl dezvoltam, crestem numarul de statii din teritoriu, optimizam tot ce înseamna sistemele electronice si sistemele de alimentare. Dorim ca totul sa functioneze perfect, în parametri optimi iar partenerii nostri sa beneficieze din plin de acest serviciu.
Viziunea companiei Oscar Downstream este sa asigure cele mai bune si competitive servicii de pe piata româneasca.

Cele 7 statii functionale se afla la Pecica, Craiova, Brasov, Bucuresti, Soseaua de Centura  la Popesti Leordeni, pe A1 la km 23 si Giurgiu. Strategia noastra de dezvoltare pentru serviciul cu carduri  de flota este amplasarea statiilor pe principalele rute comerciale. Vrem sa acoperim eficient toate rutele comerciale.
Statiile de incinta destinate distributiei de motorina ofertate de catre societatea Oscar Downstream reprezinta un serviciu complet integrat care ofera:
* Un control strict asupra alimentarilor cu motorina si asupra calitatii acesteia - sistemul se afla la locul faptei si nu necesita drumuri suplimentare pentru alimentarea utilajelor,
* Reducerea costurilor consumului de motorina prin reducerea pierderilor - nu se mai alimenteaza cu instalatii sau recipiente improvizate si se fac economii importante de timp si resurse,
* Siguranta si securitate în manipulare si utilizare - nu exista pericolul de explozie sau incendiu daca sunt respectate regulile de utilizare, sistemul fiind acreditat conform tuturor normelor CE.
Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI