Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
IML Motoare

Deutz TCD 3.6 L4 impune noi standarde

16.11.2010
 Deutz TCD 3.6 L4 impune noi standarde
Noul motor în linie cu patru cilindri Deutz TCD 3.6 L4, prezentat în premieră mondială în cadrul celei mai importante expozitii din domeniul constructiilor, Bauma 2010 stabileste noi standarde pentru motoarele din clasa sa.
Îmbinând perfect capacitatea, tehnologia motoarelor cu injectie si sistemul de tratare a gazelor arse, TCD 3.6 atinge un cuplu maxim la arborele motor de 460 Nm la 2.300-2.600 rpm, dezvoltând puteri cuprinse între 50 si 95 kW. Sistemul de injectie common rail de ultimă generatie, front gear drive si optional balancer shafts asigură un nivel redus al emisiilor, vibratii minime si o deplasare lină indiferent de conditiile de operare. Toate acestea fac ca motorul cu turbo charger, cu patru cilindri în linie si răcire cu apă, cu sistem extern de recirculare a gazelor, să fie un lider detasat în clasa motoarelor de trei litri. Modelul TCD 3.6 este ideal pentru utilajele de constructii sau cele pentru transportul si manipularea materialelor, precum încărcătoare compacte pe pneuri, stivuitoare si încărcătoare cu brat telescopic.
Urmând trendul actual al pietei, utilizatorii orientându-se către motoarele mai mici, modelul TCD 3,6 L4 poate înlocui cu succes motoarele de 4, respectiv 4,5 litri, cu puteri de până la 95 kW.
Modelul cu răcire cu apă, cu turbocharger si 4 cilindri, cu sau fără sistem de răcire intern si sistem de recirculare externă a gazelor arse este echipat cu un sistem de injectie de înaltă presiune cu magistrală comună de alimentare (Common Rail).
Designul compact scade costurile instalării, iar raportul putere/greutate a fost redus la minim.

Pentru modelul TCD 3.6 L4 Deutz oferă de asemenea o gamă variată de optiuni de tratare a gazelor arse. Pentru întreg spectrul de puteri cuprins între 50 si 95 kW Deutz oferă convertor catalitic de particule, dar si un filtru de particule diesel DPF.
După introducerea standardelor Euro IV/Tier 4 final în anul 2015 va fi adăugat un nou modul la sistemul Deutz Dvert® de tratare a gazelor arse sub forma unui reductor catalitic selectiv (SCR) pentru modelul TCD 3.6 L4 de peste 56 kW pentru a reduce si mai mult nivelul de emisii. Astfel Deutz va putea oferi solutii de motorizare flexibile si viabile pentru viitor, perfect adaptate cerintelor din ce în ce mai diversificate ca urmare a gamei variate de aplicatii cu care lucrează clientii Deutz.
Consumul redus de combustibil, nivelul redus de CO2 si intervalale de schimbare a uleiului care ajung la 500 de ore, utilizarea unui sistem de valve care nu necesită întretinere demonstrează preocuparea producătorului german pentru reducerea costurilor de întretinere pentru clienti.
Pentru pietele cu standarde de poluare mai permisive, Deutz pune la dispozitie variante de motoare fără sistemele de control al emisiilor, dar care păstrează aceleasi caracteristici. Acest lucru înseamnă că modelul TCD 3.6 L4 va fi compatibil cu cerintele specifice fiecărei piete la nivel international.
Modelul TCD 3.6 L4 oferă clientilor un motor extrem de flexibil si compact cu performante considerabil îmbunătătite.
Anul XII, nr. 141, nov 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI