Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Samoter 2011

Noile motoare Deutz Stage IIIB

17.03.2011
 Noile motoare Deutz Stage IIIB
Īncepānd din ianuarie 2012, motoarele diesel pentru utilajele de constructii mobile cu clase de putere care variaza īntre 56 si 130 kW trebuie sa se adapteze normelor europene privind emisiile de gaze la standardele EU Stage III B sau US EPA Tier 4 Interim. Reducerea considerabila de pulberi īn suspensie si NOx presupune ca motoarele sa fie echipate cu echipamente suplimentare de tratare a gazelor.
Prezent la Samoter 2011, producatorul german de motoare Deutz a prezentat publicului noile sale motoare si tehnologiile utilizate pentru a īndeplini standardele stricte impuse de normele Stage IIIB si Tier 4i.
Modelul Deutz TCD 3.6 acopera gama de puteri cuprinsa īntre 50 si 85 kW si un cuplu de 400 Nm la 1.400-1.600 rpm.
Modelul cu racire cu apa, turbocharger, 4 cilindri, cu sau fara sistem de racire intern si sistem de recirculare externa a gazelor arse este echipat cu injectie de īnalta presiune cu Common Rail. Designul compact scade costurile instalarii, iar raportul putere/greutate a fost redus la minim.
Ca si celelalte motoare Deutz si modelul TCD 3.6 poate fi utilizat īn conditii climatice extreme. Un convertor catalitic de particule este disponibil pentru tratamentul gazelor arse, dar si un filtru de particule diesel DPF optional.  

Tehnologia DVERT® de la Deutz

Pentru a echilibra cerintele clientilor cu viitoarele directive īn cel mai eficient mod cu putinta, Deutz a conceput sistemul DVERT®, format dintr-o serie de module care sunt adaptate configuratiei fiecarui motor īn parte. Datorita compatibilitatii dintre componentele individuale, Deutz a reusit sa creeze un sistem unde motorul se īmbina perfect cu tehnologiile de tratare a gazelor arse. Diversele elemente ale sistemului DVERT®, dar si tehnologiile de tratare a gazelor arse precum convertorii catalitici, sistemele etanse de filtrare a particulelor, sisteme de injectie controlate electronic pentru fiecare cilindru īn parte, sistemul SCR de reducerea a noxelor, sisteme de regenerare a particulelor, toate utilizate īn diverse combinatii, garanteaza cresterea performantelor motorului, a gradului sau de competitivitate pe piata si īndeplinirea celor mai stricte norme de poluare.
Aceste solutii au fost create pentru a permite adaugarea de noi elemente si īmbunatatirea celor existente, conformāndu-se astfel normelor Stage IIIB si Tier 4 interim, mult mai stricte decāt cele actuale.
Pentru clienti avantajele acestui sistem sunt evidente: performante mai bune ale motorului, putere mai mare, rezistenta, consum redus de combustibil si nivel redus de emisii. Flexibilitatea mare oferita de numeroasele optiuni de instalare flexibile fac din DVERT® un sistem modular ce este la fel de performant pentru orice motor, indiferent de capacitate si utilizare.

Caracteristici model 3.6

* motoare cu 4 cilindri īn linie cu propulsie turbo cu sau fara racire cu aer
* racire cu apa
* design compact
* sisteme avansate de injectie a combustibilului si combustie
* recircularea gazelor cu racire externa
* optiuni adaptate pentru īntreaga gama
* pornire usoara chiar si īn conditii climatice extreme
* putere completa la capatul volantei pentru transmiterea miscarii longitudinal sau transversal
* doua optiuni PTO
* conform cu standardele EU Stage III B si US EPA Tier 4 Interim
Anul XII, nr. 142, dec 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless Romania, Noiembrie 2017

NEXT AUTO, Noiembrie 2017
 
NEXT AUTO, Noiembrie 2017

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017
 
 
 

PARTENERI