Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Volvo FMX

O oferta Xpress

17.03.2011
Mariana Patru
O oferta Xpress
Ca parte a celei mai agresive strategii privind înnoirea gamei de produse din istoria companiei, Volvo Trucks a lansat în primavara anului 2010 Volvo FMX, un camion special dedicat segmentului de constructii. Acest eveniment a fost cu atât mai surprinzator cu cât Volvo FMX a fost nu numai singurul model de constructii lansat de catre producatorii europeni, dar si singurul model de camion lansat în anul 2010 în general de catre industria de profil.  Concluzia: FMX este facut pentru a deveni campion, sarcina lui fiind  aceea de a aduce producatorul suedez Volvo Trucks pe primul loc în topul celor mai bine vândute camioane de constructii.
* cel mai modern camion destinat activitatilor din domeniul constructiilor
* durata de livrare de doua saptamâni
* garantie ce include si suprastructura
* curs de conducere economica pentru sofer
* conditii de leasing avantajoase, specifice activitatii de santier

Bazându-se pe o experienta îndelungata în proiectare si productie, având o traditie de nu mai putin de 82 de ani în domeniul autocamioanelor pentru constructii, proiectantii si designerii grupului Volvo au reusit sa raspunda exact tuturor exigentelor clientilor. Rezultatul final: un camion cu o cabina cu un design nou, revolutionar, oglinzi retrovizoare optimizate, bare de protectie mai robuste,o amplasare excelenta a prizei de aer a motorului si mai ales, noile faruri, ce dau un aer unic modelului FMX. Toate aceste detalii demonstreaza atentia speciala pe care Volvo o acorda segmentului de constructii, modelul FMX reprezentând cea mai ambitioasa strategie de dezvoltare a unei gamei de produs din istoria companiei.
Ofensiva continua si în anul 2011 în ceea ce priveste Volvo FMX. Programul Volvo FMX-Xpress lansat în România ofera, nu doar un camion, ci o solutie completa de transport, fiind adaptat conditiilor actuale si cerintelor firmelor de transport locale.
Pentru a corespunde cel mai bine dorintelor transportatorilor din domeniul constructiilor, FMX poate fi livrat la comanda cu o configuratie speciala. Mai mult, durata de livrare este foarte scurta, de numai doua saptamâni, astfel încât camionul poate fi pus imediat la treaba.

Câteva prevederi speciale ale contractului de service vor cuceri cu siguranta cumparatorii români, acesta fiind special gândit pentru aplicatiile din domeniul constructiilor. Astfel, acesta acopera nu numai camionul în sine, dar si suprastructura. Cu alte cuvinte, Garantia Volvo acopera întregul camion, un avantaj deosebit pentru utilizatorul unui camion ce va lucra în special în conditii de santier.
Pachetul Xpress include si un curs pentru perfectionare a soferilor dezvoltat special pentru segmentul constructiilor. Acesta asigura o parte importanta din profitabilitatea exploatarii unui camion, experienta demonstrând ca soferii care au efectuat cursurile au avut o economie de combustibil cuprinsa între 5 si 10%.

Prin FMX-Xpress, Volvo ofera si o solutie de finantare adaptata segmentului de constructii: leasing  financiar pentru o perioada de 5 ani prin divizia interna Volvo Financial Services. În plus, având în vedere nivelul scazut al activitatii din segmentul constructiilor în lunile de iarna, plata ratelor se va face sezonier.
"FMX este un autocamion perfect pentru aplicatii în constructii - iar clientii nostri au influentat semnificativ proiectarea acestuia. Cu toate îmbunatatirile de care beneficiaza Volvo FMX, alaturi de dezvoltarea unei oferte performante de servicii pentru activitatea de constructii, speram ca toti clientii nostri existenti sa fie chiar si mai multumiti iar oferta noastra totala, sa atraga multi clienti noi"- Christian Coolsaet, Managing Director Volvo Trucks Romania.

Volvo FMX este un nou camion dezvoltat pentru conditiile dure din santierele de constructii, iar în dezvoltarea acestuia s-a pornit de la elementele de baza ale modelului Volvo FM, un lant cinematic fiabil si eficient, sasiul robust si cabina confortabila. 
Impresionanta transformare include un exterior nou, mai robust si cu o atitudine mai agresiva, faruri noi, mai rezistente, bara de protectie din otel formata din trei parti, cu colturi din otel de 3 mm, scut rezistent de protectie si bull bar si un nou senzor de încarcare, care trimite informatii despre sarcina la schimbatorul de viteze I-Shift optimizat, pentru a asigura schimbarea lina a treptelor de viteza. Pentru o functionalitate îmbunatatita, Volvo FMX dispune si de o traversa centrala robusta de remorcare, protectie din plasa pentru faruri, trepte noi, antiderapante si o scara si mâner de sustinere noi.

Forta foarte mare de frânare, 375 kW la 2.300 rpm, este furnizata de VEB+ (frâna de motor Volvo Plus). Motorul D13, 420CP Euro 5 de 13 litri ofera toata puterea de care este nevoie pentru a mentine o viteza stabila chiar si cu încarcaturi grele pe drumuri deluroase si furnizeaza o putere masiva la turatii mici datorita cursei lungi a pistonului. 
Un element definitoriu al noului Volvo FMX, grupul optic nu este numai unic ca si concept în domeniul camioanelor pentru constructii, dar este si extrem de avantajos pentru firmele de constructii, stiut fiind faptul ca farurile, datorita amplasarii lor, sunt printre cele mai expuse ansambluri. Acesta este format din trei parti separate, astfel ca daca un far sau un semnalizator se sparge, acesta poate fi înlocuit singur. Farul încorporeaza un sistem de spalare, iar optional întreg grupul poate fi acoperit cu o plasa amovibila care sa protejeze farul împotriva pietrelor. Lampile de ceata integrate în bara frontala constituie si ele un element constructiv specific.

Soferul este permanent în centrul atentiei specialistilor Volvo, astfel ca beneficiaza acum de o bara de sustinere reproiectata montata în lateral spate cabina, ce permite accesul mai usor din cabina la scara din spate. De asemenea, urcarea în cabina se face cu ajutorul unei trepte suplimentare articulate, cu o suprafata aderenta, pentru a împiedica alunecarea piciorului atunci când este acoperita cu noroi sau gheata. Chiar si fixarea traversei de remorcare pe mijloc asigura o remorcare mai usoara, lina.
Sasiul de tip X-high ofera camionului o garda la sol excelenta si un unghi de atac generos.
Scutul motorului montat sub baia de ulei a acestuia este facut dintr-un otel mai dur si rezistent la conditiile foarte grele întâlnite în balastiere si pe terenuri accidentate.
Anul XII, nr. 141, nov 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI