Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Expozitii internationale

Deutz la Conexpo

12.05.2011
Deutz la Conexpo
Deutz si-a prezentat gama de motoare conforme cu cele mai exigente standarde de emisii īn cadrul Conexpo, cea mai mare expozitie internationala de utilaje si materiale de constructii organizata īn Las Vegas, Nevada. Īntre 22 si 26 martie 2011 Deutz AG a expus īn cadrul standului din Convention Center portofoliul de motoare adaptate normelor curente privind emisiile, Directiva Europeana 2004/26 si standardelor EU Stage IIIB si US EPA Tier 4 Interim cu puteri care au variat īntre 31 si 697 CP.
Cu sistem de aspiraþie naturalã sau cu propulsie turbo, cu sau fãrã sisteme de rãcire cu aer, echipat cu recirculare externã a gazelor rãcite ºi un sistem de presiune īnaltã common rail de 1.800 bari, modelul ultra-compact, recent dezvoltat, TCD 2,9 L4 acoperã clasa de putere īntre 25 ºi 55,4 kW. Acest model compact cu 4 cilindri īn linie, special dezvoltat pentru instalaþiile restrānse ºi īnguste oferã niveluri īnalte de putere ºi cuplu de torsiune combinate cu o funcþionare linã ºi silenþioasã. Sistemul modular de tratare ulterioarã a gazelor a fost creat astfel īncāt sã rãspundã cerinþelor impuse unei maºini industriale privind construcþia compactã ºi eficienþa costurilor. Convertorul catalitic diesel de oxidare accesibil ºi care nu necesitã īntreþinere alãturi de convertorul catalitic de oxidare a particulelor reuºesc sã acopere majoritatea aplicaþiilor. Opþiunea de etanºare DPF este de asemenea disponibilã.

Deutz acoperã gama de putere īntre 50 ºi 90 kW cu modelul TCD 3,6 L4 care atinge un nivel maxim al cuplului de torsiune de pānã la 480 Nm la viteze ale motorului īntre 1.400 ºi 1.600 rpm, generānd astfel un nivel de putere comparabil cu cel al unui motor de 4,5 litri, cu turbocharger Tier 3. Acest motor rãcit cu apã cu propulsie turbo ºi 4 cilindri, cu sau fãrã turbo-suflantã ºi sistem de recirculare externã a gazelor rãcite este echipat cu un sistem common rail de 1.600 bari. Un convertor catalitic de oxidare a particulelor  sau un DOC pentru varianta suflantei rãcite cu aer sunt disponibile pentru tratamentul ulterior al gazelor.

Existã de asemenea opþiunea DPF ºi sistemul DVERTŸ de tratare ulterioarã a gazelor care nu necesitã īntreþinere.
Pentru clasa de putere īntre 70 ºi 115 kW, Deutz oferã clienþilor sãi motorul TCD 4,1 L4 rãcit cu apã capabil sã atingã nivelul maxim al cuplului de torsiune de 610 Nm la turaþii de 1.400 - 1.600 rpm. Motorul cu propulsie turbo ºi turbo-suflantã cu 4 cilindri īn linie este echipat cu  sun sistem common rail Deutz de 1.600 bari (DOCŸ) ºi sistem de recirculare externã a gazelor rãcite. Sistemul modular de tratare a gazelor include un filtru etanº de particule diesel īn care regenerarea este asistatã de reducerea controlatã a fluxului de aer.

Pentru gama de putere īntre 120 ºi 180 kW Deutz oferã motorul TCD 6,1 L6 care atinge un moment maxim de 1.000 Nm la turaþii ale motorului īntre 1.400 ºi 1.600 rpm. Acest motor robust cu 6 cilindri īn linie cu propulsie ºi suflantã turbo, cu sistem de recirculare externã a gazelor rãcite  ºi sistem de īnaltã presiune common rail Deutz controlat electronic care opereazã cu 1.600 bari pānã la 160kW ºi la 2.000 bari la niveluri de performanþã īnaltã se evidenþiazã prin eficienþã economicã, duratã lungã de viaþã ºi intervale lungi de service. Modelul TCD 6,1 L6 rãspunde cu uºurinþã condiþiilor impuse de standardele de emisii datoritã filtrului etanº de particule cu regenerarea fluxului de aer redus pentru motoarele de pānã la 130 kW.
Tot īn cadrul ediþiei din acest an a expoziþiei Conexpo Deutz a prezentat modelele TCD 7,8 L6  pentru clasa de putere cuprinsã īntre 160 ºi 250 kW ºi TCD 12,0 V6 pentru puteri īntre 240 ºi 390 kW iar vizitatorii au avut la dispoziþie toate informaþiile necesare referitoare la sistemul modular de tratare ulterioarã a gazelor DVERTŸ dezvoltat de Deutz.
Anul XIII, nr. 152, oct 2018
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

TRUCK POWER , Octombrie 2018
 
Truck Power, Octombrie 2018

NEXT AUTO, Septembrie 2018
 
NEXT AUTO, Septembrie 2018

Concrete Romania, August 2018
 
 


 
 

PARTENERI