Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Expozitii internationale

Deutz la Conexpo

12.05.2011
Deutz la Conexpo
Deutz si-a prezentat gama de motoare conforme cu cele mai exigente standarde de emisii în cadrul Conexpo, cea mai mare expozitie internationala de utilaje si materiale de constructii organizata în Las Vegas, Nevada. Între 22 si 26 martie 2011 Deutz AG a expus în cadrul standului din Convention Center portofoliul de motoare adaptate normelor curente privind emisiile, Directiva Europeana 2004/26 si standardelor EU Stage IIIB si US EPA Tier 4 Interim cu puteri care au variat între 31 si 697 CP.
Cu sistem de aspiraþie naturalã sau cu propulsie turbo, cu sau fãrã sisteme de rãcire cu aer, echipat cu recirculare externã a gazelor rãcite ºi un sistem de presiune înaltã common rail de 1.800 bari, modelul ultra-compact, recent dezvoltat, TCD 2,9 L4 acoperã clasa de putere între 25 ºi 55,4 kW. Acest model compact cu 4 cilindri în linie, special dezvoltat pentru instalaþiile restrânse ºi înguste oferã niveluri înalte de putere ºi cuplu de torsiune combinate cu o funcþionare linã ºi silenþioasã. Sistemul modular de tratare ulterioarã a gazelor a fost creat astfel încât sã rãspundã cerinþelor impuse unei maºini industriale privind construcþia compactã ºi eficienþa costurilor. Convertorul catalitic diesel de oxidare accesibil ºi care nu necesitã întreþinere alãturi de convertorul catalitic de oxidare a particulelor reuºesc sã acopere majoritatea aplicaþiilor. Opþiunea de etanºare DPF este de asemenea disponibilã.

Deutz acoperã gama de putere între 50 ºi 90 kW cu modelul TCD 3,6 L4 care atinge un nivel maxim al cuplului de torsiune de pânã la 480 Nm la viteze ale motorului între 1.400 ºi 1.600 rpm, generând astfel un nivel de putere comparabil cu cel al unui motor de 4,5 litri, cu turbocharger Tier 3. Acest motor rãcit cu apã cu propulsie turbo ºi 4 cilindri, cu sau fãrã turbo-suflantã ºi sistem de recirculare externã a gazelor rãcite este echipat cu un sistem common rail de 1.600 bari. Un convertor catalitic de oxidare a particulelor  sau un DOC pentru varianta suflantei rãcite cu aer sunt disponibile pentru tratamentul ulterior al gazelor.

Existã de asemenea opþiunea DPF ºi sistemul DVERTź de tratare ulterioarã a gazelor care nu necesitã întreþinere.
Pentru clasa de putere între 70 ºi 115 kW, Deutz oferã clienþilor sãi motorul TCD 4,1 L4 rãcit cu apã capabil sã atingã nivelul maxim al cuplului de torsiune de 610 Nm la turaþii de 1.400 - 1.600 rpm. Motorul cu propulsie turbo ºi turbo-suflantã cu 4 cilindri în linie este echipat cu  sun sistem common rail Deutz de 1.600 bari (DOCź) ºi sistem de recirculare externã a gazelor rãcite. Sistemul modular de tratare a gazelor include un filtru etanº de particule diesel în care regenerarea este asistatã de reducerea controlatã a fluxului de aer.

Pentru gama de putere între 120 ºi 180 kW Deutz oferã motorul TCD 6,1 L6 care atinge un moment maxim de 1.000 Nm la turaþii ale motorului între 1.400 ºi 1.600 rpm. Acest motor robust cu 6 cilindri în linie cu propulsie ºi suflantã turbo, cu sistem de recirculare externã a gazelor rãcite  ºi sistem de înaltã presiune common rail Deutz controlat electronic care opereazã cu 1.600 bari pânã la 160kW ºi la 2.000 bari la niveluri de performanþã înaltã se evidenþiazã prin eficienþã economicã, duratã lungã de viaþã ºi intervale lungi de service. Modelul TCD 6,1 L6 rãspunde cu uºurinþã condiþiilor impuse de standardele de emisii datoritã filtrului etanº de particule cu regenerarea fluxului de aer redus pentru motoarele de pânã la 130 kW.
Tot în cadrul ediþiei din acest an a expoziþiei Conexpo Deutz a prezentat modelele TCD 7,8 L6  pentru clasa de putere cuprinsã între 160 ºi 250 kW ºi TCD 12,0 V6 pentru puteri între 240 ºi 390 kW iar vizitatorii au avut la dispoziþie toate informaþiile necesare referitoare la sistemul modular de tratare ulterioarã a gazelor DVERTź dezvoltat de Deutz.
Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI