Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Brett Motors

Roti de frezat - solutia ideala pentru santuri

13.09.2011
Roti de frezat - solutia ideala pentru santuri

Sunt tot mai numeroase proiectele de constructii pentru retelele de fibra optica, aductiuni de apa, gaze, etc, pentru toate acestea fiind nevoie de solutii moderne de punere īn opera. Brett Motors, distribuitor recunoscut pe piata din Romānia īn domeniul utilajelor si echipamentelor de constructii vine īn īntāmpinarea partenerilor sai de echipamente specializate produse de firme de renume din Europa.

Avantajul principal al acestor echipamente este ca pot fi utilizate pe utilajele aflate deja īn dotare, iar elementul comun este excavarea prin frezare.

Frezarea stratului de īnvelis stradal prezinta numeroase beneficii comparativ cu tehnica uzuala de spargere a asfaltului.

  • Mutarea controlata a materialului rezultat īn urma frezarii, astfel ca profunzimea, largimea si lungimea sunt controlate perfect de operatorul utilajului, fara a lasa nimic la īntāmplare.
  • Lucrul cu freza nu produce daune zonei adiacente. Datorita dintilor ce patrund īn material rotindu-se se executa o dislocare aproape chirurgicala a materialului doar din locul interesat. Nu rezult[ nici o dauna sau alterare a zonei alaturate, cum se īntāmpla īn cazul lucrului cu ciocane pneumatice sau hidraulice, fiind eliminata astfel aparitia fisurilor.
  • Structura buna de īntrepatrundere. Procedeul de frezare lasa o structura bine facuta pe suprafata mantalei stradale, atāt pe orizontala cāt si īn taierile verticale. Cānd este aplicat un strat adaugat, suprafetele frezate furnizeaza o structura ce asigura o īntrepatrundere excelenta īntre noua si vechea manta, perfecta si rezistenta la taiere.
  • Conditii de lucru. Īn lucrul cu aceste freze autopurtate nu apare nici o problema de zgomot, perturbari ale circulatiei stradale sau aruncari de pietre. Exista posibilitatea de frezare a traseului fara sa se īnlature materialul frezat, īn acest fel se lasa libera circulatia stradala chiar si pe portiunea frezata.
  • Costuri reduse. Comparativ cu masinile de frezat autopropulsate, acestea au costuri de achizitie si īntretinere mult inferioare. Īnlocuirea dintilor uzati are un cost mult mai redus fata de īnlocuirea unui disc diamantat. Fata de ciocanele hidraulice care rup asfaltul, o freza autopurtata are un cost superior, dar extrem de rapid amortizabil, datorita absentei problemelor covorului de asfalt si a materialului rezultat sub forma de granule ce poate fi reutilizat imediat.
  • Avansul de lucru. Dispozitivele de frezat trebuie sa avanseze īn mod lent, constant si fara bruscari īn timpul lucrului. Plecarea si avansul de deplasare trebuie sa fie line, iar reglarea vitezei sensibila si continua. Avansul de lucru putānd sa atinga chiar cātiva zeci de metri pe ora.
  • Actionarea cu motor hidraulic direct, fara organe de transmisie, fara pierderi de putere. Hidromotorul este realizat cu pistoane radiale pentru o maxima īncarcare īn functie de puterea instalata.
  • Īnlaturarea prafului cu ajutorul unui sistem de stropire prin pulverizare prevazut cu bazin cu apa ce poate fi actionat independent de functionarea rotii de frezat.
  • Gama de freze. Īn gama rotilor SIMEX de excavat prin frezare exista posibilitatea unei alegeri optime de dimensiuni si putere pentru o aplicare tot mai perfecta a hidromotorului echipa-mentului īn functie de motorul masinii de baza. Astfel putem asigura roti ce pot genera santuri cu latimi cuprinse īntre 50 - 250 mm si adāncimi de pāna la 800 mm.

Frezele SIMEX sunt actionate hidraulic si necesita o putere hidraulica īnalta. Masinile de baza pe care pot sa fie utilizate aceste echipamente se construiesc īn diferite versiuni, īn functie de puterea hidraulica de actionare. Astfel, ele sunt cunoscute ca fiind masini standard, masini cu debit marit (High Flow), masini cu debit foarte mare (Super Flow), etc.

Performantele echipamentelor de frezat sunt direct proportionale cu puterea hidraulica care este data la iesirea din hidromotor si depinde de alimentarea disponibila (data de masina de baza).

Masina de baza poate sa foloseasca diverse turatii astfel asigurānd debite variate hidromotorului care antreneaza tamburul frezei si implicit viteza de rotatie pentru frezare poate sa varieze astfel īncāt sa putem alege regimul optim de frezare.

Pentru detalii suplimentare: www.brett.ro

Anul XII, nr. 141, nov 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI