Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Deutz AG

TCD 3.6 L4 impune noi standarde

13.09.2011
TCD 3.6 L4 impune noi standarde
Modelul Deutz TCD 3,6 L4, prezentat īn premiera mondiala īn 2010, cu ocazia expozitiei internationale Bauma stabileste noi standarde pentru motoarele din clasa sa.

Īmbinānd perfect capacitatea, tehnologia motoarelor cu injectie si sistemul de tratare a gazelor arse, TCD 3.6 atinge un cuplu maxim la arborele motor de 460 Nm la 2.300-2.600 rpm, dezvoltānd puteri cuprinse īntre 50 si 95 kW. Sistemul de injectie common rail de ultima generatie asigura un nivel redus al emisiilor, vibratii minime si o deplasare lina indiferent de conditiile de operare. Toate acestea fac ca motorul cu turbo charger, cu patru cilindri īn linie si racire cu apa, cu sistem extern de recirculare a gazelor, sa fie un lider detasat īn clasa motoarelor de trei litri. Modelul TCD 3.6 este ideal pentru utilajele de constructii sau cele pentru transportul si manipularea materialelor, precum īncarcatoare compacte pe pneuri, stivuitoare si īncarcatoare cu brat telescopic.

Urmānd trendul actual al pietei, utilizatorii orientāndu-se catre motoarele mai mici, modelul TCD 3,6 L4 poate īnlocui cu succes motoarele de 4, respectiv 4,5 litri, cu puteri de pāna la 95 kW.

Modelul cu racire cu apa, cu turbocharger si 4 cilindri, cu sau fara sistem de racire intern si sistem de recirculare externa a gazelor arse este echipat cu un sistem de injectie de īnalta presiune cu magistrala comuna de alimentare (Common Rail). Designul compact scade costurile instalarii, iar raportul putere/greutate a fost redus la minim.

Pentru modelul TCD 3.6 L4 Deutz ofera de asemenea o gama variata de optiuni de tratare a gazelor arse. Pentru īntreg spectrul de puteri cuprins īntre 50 si 95 kW, Deutz ofera convertor catalitic de particule dar si un filtru de particule diesel DPF.

Dupa introducerea stadardelor Euro IV/Tier 4 final īn anul 2015 va fi adaugat un nou modul la sistemul Deutz Dvert® de tratare a gazelor arse sub forma unui reductor catalitic selectiv (SCR) pentru modelul TCD 3.6 L4 de peste 56 kW pentru a reduce si mai mult nivelul de emisii. Astfel, Deutz va putea oferi solutii de motorizare flexibile si viabile pentru viitor, perfect adaptate cerintelor din ce īn ce mai diversificate ca urmare a gamei variate de aplicatii cu care lucreaza clientii Deutz.

Consumul redus de combustibil, nivelul redus de CO2 si intervalale de schimbare a uleiului care ajung la 500 de ore, utilizarea unui sistem de valve care nu necesita īntretinere demonstreaza preocuparea producatorului german pentru reducerea costurilor de īntretinere pentru clienti.

Pentru pietele cu standarde de poluare mai permisive, Deutz pune la dispozitie variante de motoare fara sistemele de control al emisiilor, dar care pastreaza aceleasi caracteristici. Acest lucru īnseamna ca modelul TCD 3.6 L4 va fi compatibil cu cerintele specifice fiecarei piete la nivel international.

Modelul TCD 3.6 L4  ofera clientilor un motor extrem de flexibil si compact cu performante considerabil īmbunatatite. 
Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI