Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Job report

Finisorul WIRTGEN - SP 25 executa lucrari pe autostrada A3 Bucuresti - Ploiesti

Finisorul WIRTGEN - SP 25

14.12.2011
Finisorul WIRTGEN - SP 25  executa lucrari pe autostrada A3 Bucuresti - Ploiesti
Pentru executia lucrarilor adiacente din beton de ciment (canale, rigole, parapeti, borduri) firma UMB Spedition utilizeaza un utilaj multitalent al grupului Wirtgen-finisorul de beton cu cofraj glisant model SP 250, un utilaj cu o configuratie multifunctionala si mare flexibilitate de utilizare în orice conditii de santier.
Utilajul dotat cu patru senile (sau trei daca este cazul) montate flexibil si reglabil la sasiu poate executa lucrari atât în exteriorul senilelor-OFFSET, cât si între senile-INSET, putând fi echipat cu o mare varietate de cofraje cu dimensiuni fixe sau variabile executate conform specificatiilor tehnice.
În mod concret, la executia santurilor, firma UMB Spedition a dezvoltat o aplicatie originala a utilajului executând cu el atât turnarea betonului de ciment cât si a stratului de nisip suport/egalizare prevazut sub profilul din beton. În acest mod se realizeaza o importanta crestere a productivitatii, cât si o calitate excelenta a parametrilor geometrici ai profilului canalului.

Finisorul prezinta de asemenea o varianta speciala a echipamentului de prindere a cofrajului si al celui de conducere/alimentare a betonului în cofraj, putând fi montat atât pe partea stânga cât si pe cea dreapta a utilajului. Acesta poate fi de asemenea reglat în lateral, pâna la 2 m de sasiu si coborât pe adâncime, pâna la 2 m sub nivelul senilelor, reglajele executându-se hidraulic de la pupitrul de control.
O aplicatie interesanta este executia rigolei centrale de evacuare a apelor pluviale din zona mediana a autostrazii, în zonele de rampe la poduri. Pentru aceasta, dupa turnarea mixturii asfaltice din zona mediana se frezeaza cu freza W 100 F un canal pe adâncimea de 300 mm si latimea de 1.000 mm.
În canalul frezat urmeaza sa se execute asternerea stratului suport din nisip, urmata de turnarea rigolei din beton de ciment. Ambele operatii se executa cu aceeasi masina WIRTGEN SP 250, dotata cu cofrajele corespunzatoare.
În prima faza se executa "turnarea" / asternerea stratului de suport din nisip, utilajul fiind alimentat cu nisip de la un distribuitor de materiale antiderapante.
Dupa asternerea nisipului la cota pe o lungime de circa 1.000 m (rata zilnica de executie), masina se întoarce si ghidata pe acelasi fir de referinta montat pentru asternerea nisipului, începe operatiunea de betonare a rigolei.
Anul XII, nr. 141, nov 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI