Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Deutz

Iarna, motorul Deutz ramāne alegerea perfecta

Motoare Deutz

14.12.2011
Iarna, motorul Deutz ramāne alegerea perfecta
Temperaturile extreme ce trebuie suportate vara si mai ales iarna de catre masinile cu motor termic fac de multe ori diferenta īntre un motor de calitate si unul comun.
Dar īntr-o afacere nu poti lasa nimic la voia īntāmplarii, iar motorul care de obicei constituie "inima" unui vehicul rutier, a unui compresor sau a unei aplicatii ce presupune distribuirea permanenta a unui cuplu mare la valori constante, fara īntrerupere, trebuie sa fie de obicei īn centrul atentiei. Si daca nu dorim sa fie permanent īn centrul atentiei echipei de mecanici care se chinuie īn fiecare zi sa-l puna īn functiune, trebuie sa alegem corect de la īnceput, de cānd cumparam unui.
Experienta si traditia producatorului reprezinta un element ce trebuie totdeauna luat īn calcul atunci cānd alegem marca. Īn acest caz, Deutz nu are rival,deoarece primul motor diesel Deutz din lume a fost construit īn 1898. Practic, acesta este momentul īn care industria constructoare de masini comerciale īncepe sa se dezvolte cu adevarat pe īntreg mapamondul. Dar istoria īncepe mai demult, din anul 1872, īn momentul īn care Nicolaus August Otto si Eugen Langen, parintii motorului, fondeaza firma Gasmotoren - Fabrik Deutz. Dupa numai patru ani, primul motor īn patru timpi, cu alimentare cu benzina, este inventat de catre August Otto. Astfel, putem spune ca marca Deutz are o istorie unica.

Cei peste 110 ani de inovatie au reprezentat pentru Deutz o activitate care nu a cunoscut pauza, īn īntreaga lume motoarele sale punānd īn miscare o parte din industrie, asa cum o cunoastem. Īn prezent, motoarele Deutz practic ne īnconjoara, fiind utilizate īn aplicatii din cele mai diverse, de la tractoare de agricultura si autocamioane pāna la cele de cilindree mare, cu destinatie industriala. Īn aceste conditii, partenerii locali sunt alesi cu grija, pentru a putea face fata nu numai cerintelor de marca, dar si pentru a asigura un service de calitate, identic īn toate tarile lumii. 
Dincolo de argumentele unei tehnologii perfectionate de mai bine de un veac, istoria si mai ales numarul mare de motoare Deutz produse pentru o varietate practic nelimitata de aplicatii sunt garantii unui lucru bine facut, care nu te lasa la greu, mai ales iarna. 
"Iarna ne-a prins pe nepregatite" reprezinta un fel de standard care īl auzi īn Romānia la televizor sau pe strada, pentru a justifica faptul ca o anumita afacere nu functioneaza asa cum trebuie. Motoarele īnghetate la temperaturi scazute nu sunt o surpriza, mai ales cānd vorbim de conditiile de lucru dintr-un santier. Si aici, experienta vechilor motoare neperformante, reparate de nenumarate ori, īsi spune cuvāntul: si aceste motoare cāteodata pornesc, dar numai daca sunt īncalzite cu o sursa exterioara, precum un arzator artizanal.

Noi avem o veste buna: motorul Deutz porneste īntotdeauna!
Motorul poate sau nu poate porni? Deutz va scapa de aceasta dilema, deoarece aveti siguranta functionarii lui īn orice conditii. Profesionalismul companiilor care detin echipamente dotate cu motoare termice nu poate permite sa accepte sa depinda de temperatura ambianta. Motoarele moderne de la Deutz folosesc tehnologii de vārf, care chiar daca nu sunt usor de explicat, ofera īntotdeauna utilizatorului siguranta pornirii indiferent de conditiile meteo. Asa cum am mai spus, frumusetea si complexitatea sistemelor de gestiune ale motorului īnseamna ani de inovatie si de experienta īn domeniu.

Cu certitudine, pornirea motoarelor diesel la temperaturi scazute nu reprezinta o problema a zilelor noastre, dar īn istoria Deutz seriile de motoare racite cu aer 91x au surprins cānd au demonstrat ca pot porni fara ajutor si la temperaturi de - 20° C. Explicatia este foarte simpla: motoarele Deutz sunt prevazute cu sisteme de preīncalzire a aerului de admisie, a lichidelor de racire sau ungere sau sisteme cu bujii incandescente. Preīncalzirea aerului se face īnaintea admisiei si se realizeaza cu ajutorul unei īnfasurari, īn general o īnfasurare deschisa, cu o rezistenta formata pe voltajul bateriei. Este cel mai simplu sistem de pre-īncalzire si necesita cea mai mica cheltuiala. Si astfel, chestiunile simple sunt cele care aduc cel mai important cāstig.
Majoritatea motoarelor cu regulator mecanic au folosit si folosesc īnca acest sistem cu releu de pre-īncalzire, cu rezultate excelente. Īn masura īn care este necesara instalarea unor sisteme de pre-īncalzire de acest tip pe motoare care nu sunt prevazute cu acest sistem din fabrica, aceasta se realizeaza extrem de simplu, fiind necesare: bujia (cu īnfasurare deschisa), un cablaj si un releu normal de bujii.
Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI