Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Deutz

Noile motoare lucreaza de peste un an

Deutz, noile motoare lucreaza

13.01.2012
Noile motoare lucreaza  de peste un an
La fiecare cerinta noua în ceea ce priveste normele de poluare, motoarele sufera modificari drastice în arhitectura interioara. De fiecare data, utilizatorii se întreaba cât de bine sunt testate aceste motoare si cât de sigure sunt în exploatare. DEUTZ are o solutie imbatabila: lanseaza noile generatii motoare cu cel putin un an înainte de momentul în care acestea devin obligatorii.
Bineînteles, sa fii în fruntea cercetarii fundamentale si sa implementezi tehnologiile necesare producerii unor noi generatii de motoare este numai la îndemâna marilor producatori, acestea presupunând nu numai departamente de cercetare puternice, dar si sume mari de bani investite.  DEUTZ detine competenta necesara, primul motor diesel care poarta acest nume fiind construit în anul 1898, dar si capacitatea de productie, fiind un producator recunoscut la nivel mondial.
Începând cu luna ianuarie 2012, motoarele diesel pentru utilajele de constructii mobile cu clase de putere care variaza între 56 si 130 kW trebuie sa se adapteze normelor europene privind emisiile de gaze, respectiv standardele EU Stage III B sau, în cazul Americii de Nord, normelor US EPA Tier 4 Interim. Reducerea considerabila a nivelului de pulberi în suspensie si NOx presupune ca motoarele sa fie echipate cu echipamente suplimentare de tratare a gazelor.

Prezent la expozitia Samoter din Verona în primavara anului 2011, producatorul german de motoare Deutz a prezentat publicului noile sale motoare si tehnologiile utilizate pentru a îndeplini standardele stricte impuse de normele Stage IIIB si Tier 4i. 
Astfel, modelul Deutz TCD 3.6 acopera gama de puteri cuprinsa între 50 si 85 kW, cu un cuplu de 400 Nm la 1.400-1.600 rpm. Acesta este racit cu apa, cei  patru cilindri beneficiaza de supraalimentare, putând fi construit cu sau fara sistem de racire intern, dar beneficiind de un nou sistem de recirculare externa a gazelor arse. De asemenea, este echipat cu injectie de înalta presiune cu Common Rail. Designul compact scade costurile instalarii, iar raportul putere/greutate a fost redus la minim. 
Ca si celelalte motoare Deutz, modelul TCD 3.6 poate fi utilizat în conditii climatice extreme. Un convertor catalitic de particule este disponibil pentru tratamentul gazelor arse, dar si un filtru de particule diesel DPF optional.  
Dar primele motoare Deutz ce îndeplinesc normele de poluare EU Stage III B / US EPA Tier 4 Interim au fost lansate pe piata internationala cu un an înainte, în primul semestru din 2010.
Atunci, producatorul propunea o gama completa de motoare cu puteri cuprinse între 25 si 520 kW, modelul TCD 2.9 L4 fiind deja disponibil la vânzare. Acesta este un motor ultra compact cu patru cilindri în linie, cu o capacitate de 2,9 l, creat pentru a face fata cerintelor speciale ale utilajelor din industria constructiilor, acoperind o gama de puteri de la 26 pâna la 56 kW si un cuplu maxim de 300 Nm/ 1.600 rpm. 
Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI